Onko sinua kourittu?
Kommentit (229)
Kyllä, päihtyneet keski-ikäiset suomalaiset miehet vaikka kuinka monesti! Ulkomaalaistenkin kanssa on huonoja kokemuksia, kun jotkut eivät ole uskoneet sanaa "Ei" kun olisin halunnut lopettaa, mutta eivät ole sentään käyneet kertaakaan ihan yhtäkkiä ilman lupaa kiinni.
Eräässä baarissa pari kesää sitten tunnelma oli lähes saalistava, suorastaan uhkaava. Olin ystävän kanssa liikkeellä ja toisen mennessä vessaan meni toinen puoliksi portaiden alle piiloon. Ei yksinkertaisesti uskaltanut jäädä yksin seisoskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
On lapsena ja nuorena aikuisena. Myös väkivaltaisissa suhteissa. En osannut taistella tai paeta vaan lamaannuin.
Onneksi näistä nykyään saa jo puhuakin.
Lamaantumisella selitetään se että tykkäs. Jännä miten yleistä tämä on.
Vierailija kirjoitti:
On ikävä kyllä monta kertaa ja aivan julkisesti. Olin matkaopas ja puhuin mikrofoniin täydelle bussille. Aivan kesken kaiken takana istuvan turistimiehen kädet puristavat molempia rintojani.
Olo oli kuten kuvitella saattaa inhottava. Olin sen verran nuori etten edes sanonut hänelle kai mitään.
Sait nauttia työn luontaiseduista
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, päihtyneet keski-ikäiset suomalaiset miehet vaikka kuinka monesti! Ulkomaalaistenkin kanssa on huonoja kokemuksia, kun jotkut eivät ole uskoneet sanaa "Ei" kun olisin halunnut lopettaa, mutta eivät ole sentään käyneet kertaakaan ihan yhtäkkiä ilman lupaa kiinni.
Tää on hyvä, ovat kourineet vaikka kuinka monesti mutta aina luvan kans 😆
Yläasteella lukemattomat kerrat. Samalla luokalla olleet pojat porukalla ahdistivat nurkkaan ja kourivat joka paikasta. Yritin käsillä suojata itseäni , heitä oli aina 4- 10 poikaa kimpussani. Tämä oli yksi kiusaamistapa. 17 vuotias kun olin yli 70v. sukulaismies työnsi kätensä hameeni alle. Oltiin autossa menossa erään sukulaisen syntymäpäiville. Pelkäsin tuota ihmistä sen jälkeen. Baarissa joku tuntematon kävi kiinni rintoihin , löin tuopilla päähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Harvemmin viihdyn paikoissa, joissa känniset kähmijät liikkuvat, joten ei varmaan ole tullut edes mahdollisuutta.
Miksi kuvittelet että vain känniset kähmivät?
Itse olen joutunut tuommoisiin kokemuksiin ihan päivällä.
Yksi tuli perässäni hissiin ja kävi siellä käsiksi. Tämä tapahtui yliopistokampuksella iltapäivällä.
Toinen lähti seuraamaan puistossa kun olin töiden jälkeen menossa hakemaan lapsia päiväkodista.
Sitten on näitä jotka ovat vain seurailleet ja kyselleet osoitettani ja puhelinnumeroani ja sitä olenko tiukka (!?). Ihan ihme tyyppejä. Jokainen näistä on puhunut suomea erikoisella aksentilla. Mutta sitähän ei saa sanoa ääneen.
Yhden känniahdistelun olen kokenut yökerhossa. Se tyyppi oli ihan paikallinen vanha mies.
Mies56832 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikävä kyllä monta kertaa ja aivan julkisesti. Olin matkaopas ja puhuin mikrofoniin täydelle bussille. Aivan kesken kaiken takana istuvan turistimiehen kädet puristavat molempia rintojani.
Olo oli kuten kuvitella saattaa inhottava. Olin sen verran nuori etten edes sanonut hänelle kai mitään.
Sait nauttia työn luontaiseduista
Mies jonka ympäriltä tuolit viedään tykittää.
"Kourija on ainoa väärintekijä." Siinä se!
Mies5438 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, baaritiskillä. Käsi suoraan hameen alle. Drinkki putosi kädestä ja häpesin.
Taisit tykätä?
Voisinpa iskeä sua haarukalla naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies5438 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, baaritiskillä. Käsi suoraan hameen alle. Drinkki putosi kädestä ja häpesin.
Taisit tykätä?
Voisinpa iskeä sua haarukalla naamaan.
Ei kannata vastata tuolle mitään, se vain saa siitä tyydytystä. Sairas ihminen, ei se ajattele niin kuin normaalit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kourittu. Monta kertaa. Tekijät yleensä kännissä olevia keski-ikäisiä naisia. Yleensä olen yrittänyt suhtautua huumorilla, vaikka ei naurata.
Mies, 33-vuotias.
Tästä asiasta pitäisi pitää enemmän meteliä että tuota harrastavat idiootit älyäisivät lopettaa. Terveisin keski-ikäinen nainen, kännissä kourimaton
Kyseessä on nimenomaan idiootit, eli ei tuollainen käytös meteliä pitämällä mihinkään katoa.
Varmaan näinkin, mutta uskon myös että jotkut naiset kuvittelee että toi on ok lähinnä siitä syystä että moni mieskin vähättelee sitä, tässäkin ketjussa. Tyyliin on minuakin kourittu mutta ei siitä mitään traumoja jäänyt toisin kuin teille typerille naisille. Tai: kumpa minuakin olisi kourittu.
Se nyt vain on täysin eri asia jos keksi-ikäinen nainen kourii nuorta miestä verrattuna että keski-ikäinen mies kourii nuorta naista. Tai jos nainen läväyttää miestä suutuksissaan naamalle verrattuna että mies läväyttää naista. Ei tässä kukaan ketään typeräksi syyttele.
T. Kourittu ja läväytetelty mies
Ei, mutta minä olenkin ruma nainen.
Yläkoulussa takamukseen läimittiin ja kerran myös eräs yhdessä tilanteessa muka vahingossa laittoi käden hupparini alle niin syvälle, että koski melkein rintsikoiden "nyöriin" asti. Oli kuulemma tarkoitus vetää minua hupusta tms, mutta ei oikein selitys toiminut. Lopetti kun kiljuin, kun oikeasti pelästyin sitä kättä, kun laittoi takaa päin sen. Muuten olen säästynyt paljon, ollut sanallista sitten enemmän ja niihin liittyy ikäviä juttuja ihan tyttöjenkin puolelta.
Ei ole. Muistaisin varmasti jos olisi.
Nuorena pari kertaa perseestä. Mutta nykyisin kolmikymppisenä miehet ovat esimerkiksi kosketellut vyötäröön/ selkään. Juuri sellaista, mikä ei vielä ole ahdistelua, mutta ei viatontakaan. Olen tästä todella yllättynyt. Ja muuten mukavia miehiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena pari kertaa perseestä. Mutta nykyisin kolmikymppisenä miehet ovat esimerkiksi kosketellut vyötäröön/ selkään. Juuri sellaista, mikä ei vielä ole ahdistelua, mutta ei viatontakaan. Olen tästä todella yllättynyt. Ja muuten mukavia miehiä ovat.
Selvää ahdistelua tuo on..
On sekä miehet että naiset joskus. Välillä olen tiukasti sanonut asiasta ja pari kertaa ollut iloinen kun kiinnostava lääppimässä. Myönnän ettei aivan kunnialla ole omatkaan kädet aina selvinneet.
On, ja tykkäsin, olen mies, tuolloin pikkupoika. Hieman vanhempi tyttö tutki paikkoja. Tykkäsin kyllä. Kaiholla muistelen.