Miksi minusta tykkäävät tinderissä vain pääasiassa reilusti lihavat naiset, vaikka itse olen erittäin hyvässä kunnossa, ja treenaan/urheilen/liikun paljon (jonka tuon tekstissäkin esille)
Mikseivät ne samankaltaiset urheilevat ja liikkuvat, hyvässä kunnossa olevat naiset tykkää minusta?
M34
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naama muutu kauniiksi vaikka kuinka treenaisi punttiksella. Tästä näkee taas miten miehet kuvittelevat olevansa suurenkin luokan adoniksia vain koska ovat urheilullisia.
Huomasitko että aloittaja ei maininnut mitään kauniista naisista. Miksi sinä puhut miehen naamageeneistä kun aloittaja puhui vain että on urheilullinen ja treenattu kroppa ja hakee vastaavanlaista naista.
Juu, mutta urheilullinen mies rumalla naamalla ei ole samalla tasolla pariutumismarkkinioilla kuin urheilullinen nainen rumalla naamalla.
Ei pariutuminen ole mikään tasarahan markkina jossa olemalla jotain saisit toisen samanlaisen.
Jos et saisi noita tykkäyksiä, valittaisit ettei kukaan tykkää. Olisiko se parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa ei enää ole muita kuin lihavia naisia... Huoh,..
Tässä se vastaus tulikin. On Suomessa muutamia hyvärunkoisia muijia mutta niin vähän ettei niitä riitä edes kaikille änäripelaajille.
😂👍
Siis mistä tiedät heidän tykkäyksensä? Sähän näät vaan mätsit eli olet itse tykännyt heistä ellei sulla ole joku maksullinen versio! Älä siis tykkää heistä. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Ei naama muutu kauniiksi vaikka kuinka treenaisi punttiksella. Tästä näkee taas miten miehet kuvittelevat olevansa suurenkin luokan adoniksia vain koska ovat urheilullisia.
Miksi naiset miettivät naamajuttuja ja muita sattumalla saatuja niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on miehiä joku 70-80% eli naisia vaan 20-30%. Tuon kilpailuasetelman ja naisten luontaisen hypergamian/nirsouden takia miesten on yleensä pakko tyytyä alaspäin. Se taas tarkoittaa juuri tuota että treenatut urheilumiehet saa kiinnostusta vain laiskoilta plösöiltä ja vain se lähes täydelliset geenit omaava mies saa kiinnostusta hoikilta ja urheilullisilta.
Niin tai sitten se treenattu urheilumies ei ole akateeminen vaan pienituloinen ja kouluttamaton ja saa tykkäyksiä pienituloisilta ja kouluttamattomilta naisilta. Ihan samaa tasoa molemmat.
Olen aika varma, että treenaan enemmän kuin joku av:lle kirjoittava soijapoika.
T. Läskibirgitta
Vierailija kirjoitti:
Harrastan liikuntaa ja olen pullea. En halua sinua. Pisin suhteeni on ollut SM-tason urheilijan kanssa ja hei, silloinkin olin pullea. Nyt minulla on kumppani, jolla on söpö maha.
Oletko maksanut Tinderistä, että näet pullukoiden tykkäykset? Vai oletko vetänyt heidät oikealle –jos, niin miksi?
Hei, samis! Olen pullea, liikunnallinen ja pisin suhteeni oli SM/EM-tason urheilijan kanssa. Tätä ällötystä en ottaisi vaikka maksettaisiin miljoona välissä.
Ap, kuinka vaikeaa on kirjoittaa profiiliin millaista naista etsit. Ei se vielä valkene sillä että olet itse hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Jos et saisi noita tykkäyksiä, valittaisit ettei kukaan tykkää. Olisiko se parempi?
Niin, muistakaamme tässä se ulina mitä ulisijamiehet aina hokee meille naisille: Sulla on sentään edes kiinnostuneita ottajia, oot vaan itse nirso kun et huoli kilttiä ja kunnollista naista, vaan haluat sen saman jonka haluaa 90% muistakin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus ensimmäiseen kysymykseen, koska näytät hyvältä. Toiseen en osaa vastata. Jos et ole heidän tyyppiään? Onnea seuranhakuun anyway. Itsestään huolta pitäviä ihmisiä on herkkua katsella.
AP on kumminkin jo keski-ikäinen, niin ei nuoret, tiimit typykät tietty häntä katsele " sillä silmällä".
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa ei enää ole muita kuin lihavia naisia... Huoh,..
Jep jep
Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastaat itsensä akateemisena naisena esittelevälle, joka ihmettelee, miksi akateemiset miehet kiinnostu hänestä?
Tämä. Vastata-sanan tilalle vois vaihtaa sanan lällättele niin vastais paremmin todellisuutta.
Kerropa aapee, mikä on se "reilusti lihava"?
Pituudesta riippumatta yli 55-kiloinen?
Mitä jos laittaisit paidan päälle ja keskittyisit ulkonäön sijasta hakemaan harrastusten kautta?
Entä haittaako ylipaino, jos on kuitenkin urheilullinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset miettivät naamajuttuja ja muita sattumalla saatuja niin paljon?
Siksi, koska kasvoista näkee paljon asioita. Esimerkiksi symmetrisyys kertoo hyvistä geeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Possutöpseli hyppyrinenä? Kyllä aika mahdoton sanoa ilman kuvaa.
Onko se pottunokka tosiaan sitten automaattisesti game over?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastaat itsensä akateemisena naisena esittelevälle, joka ihmettelee, miksi akateemiset miehet kiinnostu hänestä?
Lainaus toisesta topasta: "Nainen ei saa olla liian koulutettu, koska silloin hänen aikansa menee työhön ja hänestä tulee tylsä"
Ihan varta vasten haetaan kukkaron kuppaajia millä on aikaa, samoin kuorta (huoh!)
Miksi olet Tinderissä? Mene niille saiteille joissa on viimeisen päälle laitettuja sinkkuja.
Mikset kysy niiltä?
Eli hei pikku pullukka, miksi tykkäsit minusta? Mikä kuvissani/profiilissani sai sinut kiinnostumaan?
Ja niille timmeille: Hei fitneskissa, miksi et tykkää minusta vaikka olen hyvinkin treenattu? Mehän oltais kaupungin hyvännäköisin pari yhdessä?