Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tykkäävät tinderissä vain pääasiassa reilusti lihavat naiset, vaikka itse olen erittäin hyvässä kunnossa, ja treenaan/urheilen/liikun paljon (jonka tuon tekstissäkin esille)

Vierailija
18.06.2021 |

Mikseivät ne samankaltaiset urheilevat ja liikkuvat, hyvässä kunnossa olevat naiset tykkää minusta?

M34

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa aapee, mikä on se "reilusti lihava"? 

Pituudesta riippumatta yli 55-kiloinen?

Painoindeksi arviolta 35-50

ap

Vierailija
62/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja minkälaiset pätevyydet sinulla on arvioida painoindeksiä silmämääräisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja arvioit 55-kiloisen painoindeksiksi sen 35?

Vierailija
64/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä niitä miehiä, jotka ettii reilusti itteään nuorempia? Sellaset yleensä jää yksin ihmettelemään kun ei oo menekkiä.

Vierailija
65/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan liikuntaa ja olen pullea. En halua sinua. Pisin suhteeni on ollut SM-tason urheilijan kanssa ja hei, silloinkin olin pullea. Nyt minulla on kumppani, jolla on söpö maha.

Oletko maksanut Tinderistä, että näet pullukoiden tykkäykset? Vai oletko vetänyt heidät oikealle –jos, niin miksi?

Hei, samis! Olen pullea, liikunnallinen ja pisin suhteeni oli SM/EM-tason urheilijan kanssa. Tätä ällötystä en ottaisi vaikka maksettaisiin miljoona välissä.

Ei tässä kukaan ole väittänyt, etteikö olisi miehiä joilla on läskifetissi.

Vierailija
66/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Tinderin tarkoitus ei olekaan saada aikaan mätchejä vaan roikuttaa porukkaa siellä ja yhyttää epätoivoisimmat maksamaan siitä. 

Vierailija
67/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap tykkää niistä läskeistä naisista tinderissä, niin pääset ongelmasta.

Vierailija
68/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa timmin naisen, mutta ihmettelee, kun lihavat naiset haluavat timmin miehen?

Vierailija
69/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ap on tämä sinun "liikunnallinen kroppa"? Jokainen mies, joka on kuvaillut kehoaan nettideiteissä urheilulliseksi, on tavatessamme osoittautunut entiseksi atleetiksi isimasulla.

Kehonrakenteensa normaaliksi kuvanneet ovat sitten olleet jäätäviä läskejä.

Vierailija
70/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naama muutu kauniiksi vaikka kuinka treenaisi punttiksella. Tästä näkee taas miten miehet kuvittelevat olevansa suurenkin luokan adoniksia vain koska ovat urheilullisia.

Huomasitko että aloittaja ei maininnut mitään kauniista naisista. Miksi sinä puhut miehen naamageeneistä kun aloittaja puhui vain että on urheilullinen ja treenattu kroppa ja hakee vastaavanlaista naista.

Miehille ruma on yhtä kuin lihava.

Voi kuule, on myös valtavasti ei-lihavia rumia naisia.

M

Vierailija
71/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista tasoteoriaa. Voit olla ihan kivan näköinen ja treenattu mies, mutta jos sulta puuttuu tyypilliset dark triad piirteet (nämä näkyy kasvoilta) niin ne salikissat ketkä etsii niitä alffoja ei kiinnostu sinusta. Saatat 0-10 asteikolla vahva 7 mikä tarkoittaa hyvännäköistä/söpöä miestä, mutta hypergamian vuoksi sinusta kiinnostuu 0-5 asteikon naiset. Ai miksi ei 6 naiset? Koska 6 naisellekkaan ei riitä yhden pykälän hyppääminen ylöspäin kun kerran on saanut seksiä niiltä jännäpanoalffoilta. He tyytyvät mielummin olemaan yksin kuin ottaisivat samaa tasoa olevan kumppanin. Heille riittää että pääsee silloin tällöin noiden chadien irstaaseen hyväksikäyttöön. Olen tutkinut vuosia tätä asiaa ja pahinta on olla 7 mies jonka pituus on siellä manletin tyypillisessä 176-178cm tasolla. Siinä tippuu eräänlaiseen välikköön.

Vierailija
72/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap, olet tyhmä kuin saapas. Se näkyy jo tästä aloituksesta, tinderissä sama juttu. Miehen pitää olla älykäs.

Vierailija
73/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa ei enää ole muita kuin lihavia naisia... Huoh,..

Jep jep

Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.

Ja tämäkin sen kertoo, että suomalaisista lihavia on enemmän NAISISSA, toisin kuin aina täällä yritätte väittää. Ylipainoisia enemmän miehissä.

Lievä ylipaino on tavoiteltu ominaisuus sekä miehissä että naisissa, koska nykyinen kehopositiivisuusmalli vääristää ihmisten mielikuvia. Etsitään raamikasta (lievästi ylipainoista) miestä ja normaalipainoinen mies mielletään laihaksi. Naisilla taas pehmeyttä (lievää ylipainoa) pidetään toivottavana ominaisuutena ja normaalipainoiset nähdään luisevina.

Oikeasti laihat ovat aivan toisennäköisiä kuin normaalipainoiset terveet ihmiset.

Vierailija
74/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko maksanut Tinderistä, että näet pullukoiden tykkäykset? Vai oletko vetänyt heidät oikealle –jos, niin miksi?

Minä kyllä näen tykkäykset "utuisina" kuvina, vaikken ole maksanut Tinderistä. Niitä kuvia on helppo vertailla kuviin joita tulee swaipatessa vastaan. Viimeisimmän tykkääjän nimikin näkyy. Miksi maksaa turhasta?

-eri

Vierailija
75/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista tasoteoriaa. Voit olla ihan kivan näköinen ja treenattu mies, mutta jos sulta puuttuu tyypilliset dark triad piirteet (nämä näkyy kasvoilta) niin ne salikissat ketkä etsii niitä alffoja ei kiinnostu sinusta. Saatat 0-10 asteikolla vahva 7 mikä tarkoittaa hyvännäköistä/söpöä miestä, mutta hypergamian vuoksi sinusta kiinnostuu 0-5 asteikon naiset. Ai miksi ei 6 naiset? Koska 6 naisellekkaan ei riitä yhden pykälän hyppääminen ylöspäin kun kerran on saanut seksiä niiltä jännäpanoalffoilta. He tyytyvät mielummin olemaan yksin kuin ottaisivat samaa tasoa olevan kumppanin. Heille riittää että pääsee silloin tällöin noiden chadien irstaaseen hyväksikäyttöön. Olen tutkinut vuosia tätä asiaa ja pahinta on olla 7 mies jonka pituus on siellä manletin tyypillisessä 176-178cm tasolla. Siinä tippuu eräänlaiseen välikköön.

Ja mikä on tuollaisen aloittajan etsimän treenatun/salikissan taso? Ja jos se on korkeampi kuin 7, eikö aloittaja ole hypergaminen?

Vierailija
76/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen Tinderistä yhden yön seuraa. Hyvä kroppa ei haittaa ja harrastukset ei kiinnosta. Ei ole pakko tykätä takaisin.

T: Pullukka

Jos olisin mies niin lähtisin sun yöseuraksi heti. Jos huolisit. Asennetta!

Vierailija
77/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naama muutu kauniiksi vaikka kuinka treenaisi punttiksella. Tästä näkee taas miten miehet kuvittelevat olevansa suurenkin luokan adoniksia vain koska ovat urheilullisia.

Miksi naiset miettivät naamajuttuja ja muita sattumalla saatuja niin paljon?

Siks kun se itse tehty raha kiinnostaa miehissä mutta salilla äheltäminen ei. Sattumalta saatu naama riittää hyvin.

Vierailija
78/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haahhahahahaaa! Kyllä on näköjään miehet tinderissä epätoivoisia, kun suosittuja naisia on niin vähän että jopa kaikki suomursut saa komeita miehiä. Pitäisköhän iteki mennä sinne? Kuulemma tällaiset vanhat täditkin saa siellä nuorta komeaa miestä helposti. Tässä on ollut seksitöntä elämää viimeiset 14 vuotta miehen kuoleman jälkeen, joten jonkun chadin irstas hyväksikäyttö vois jopa vähän kiinnostaa.

Vierailija
79/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhä täällä. Mikset voi mennä kuolaamaan salimissejä sinne missä heitä olisi?

Taidat olla tuloton. Niinpä niin...

Vierailija
80/98 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yhä täällä. Mikset voi mennä kuolaamaan salimissejä sinne missä heitä olisi?

Taidat olla tuloton. Niinpä niin...

Jos hän haluu meitä mammoja enemmän? Kyl mulle kelpaa, antaa tulla vaan! Multa saa hyvät kyydit ja teen myös pirun hyvää ruokaa. Mulla on myös hieno peritty kesämökki merenrannalla ja vene. Okei tää ei oo treffipalsta.. Mutta kyllähän joku näitä nuoria jannuja meissä vanhoissa naisissa kiinnostaa, kun täällä niin viihtyvät valittamassa nuorten kauniiden naisten loputtomista vaatimuksista. Eihän tämä varsinaisesti mikään nuorten naisten palsta ole kuitenkaan, vaikka heitäkin tänne välillä eksyy. 

TAI sitten ne täällä kirjoittelevat miehet eivät ole niin nuoria itsekään minkälaisina itse itsensä mieltävät. Varmaan saman ikäisiä setämiehiä kuin mekin, valittamassa kun ei naiset (eli 16-24v hottikset) kiinnostu heistä. Harmi. Nooh, mä laitan lisää puita pesään ja pian saunaan ja alasti uimaan omassa rannassani. Itse kalastettua kuhaa illalliseksi. Nam nam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi