Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tykkäävät tinderissä vain pääasiassa reilusti lihavat naiset, vaikka itse olen erittäin hyvässä kunnossa, ja treenaan/urheilen/liikun paljon (jonka tuon tekstissäkin esille)

Vierailija
18.06.2021 |

Mikseivät ne samankaltaiset urheilevat ja liikkuvat, hyvässä kunnossa olevat naiset tykkää minusta?

M34

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ap on tämä sinun "liikunnallinen kroppa"? Jokainen mies, joka on kuvaillut kehoaan nettideiteissä urheilulliseksi, on tavatessamme osoittautunut entiseksi atleetiksi isimasulla.

Kehonrakenteensa normaaliksi kuvanneet ovat sitten olleet jäätäviä läskejä.

Tämä.

Vierailija
82/98 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mielenkiintoista tietää millaisia turjakkeita tulisi matcheissa. En usko, että Tinderin valikoima vastaa sitä mitä irl saan enkä menisi sinne mistään hinnasta seuraa etsimään. Miksi ihmeessä rääkkäät itseäsi, jos kerran sieltä ei tule haluttua saalista?

Se kuva hommasta on tämän palstan perusteella syntynyt, että siellä ovat vuosikaudet ne, jotka eivät muualta seuraa saa ainakin miesten osalta. Koskee näitä "panoalfoja" myös. Jos miehellä ei muuta tekemistä ole kuin pyöriä Tinderissä random-panoseuraa etsimässä, niin hänen tasonsa on miinusmerkkinen ja hän on yhtä kaukana alfasta kuin itä lännestä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauvapalstalle tulit tän kertoo? :D Luuletko että täältä löydät kohdeyleisösi?

Herutteleva limainen salirotta on ehkä kaamein asia mitä voi tulla tinderissä vastaan omalla kohdalla. Siinä on jotain mikä vie perus komeelta/viehättävältä mieheltä sen... mielenkiinnon.

Mutta tää nyt olikin tämmösen normon mielipide bmi 19,joka ei jaksa veistää kroppaa, mutta elintavat on kunnossa.

Toisaalta saatat kiinnostaa salimuijia, mutta ne taitaa kyllä saada seuraa melkein keneltä tahaansa.

Vierailija
84/98 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himot ne on hiirelläkin. Olet pullukoiden mielestä pantavan näköinen😉

Vierailija
85/98 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että kelpuuttajalla (tämän ketjun ja kymmenien muiden ketjujen ap) on panokset koventuneet?

Ennen kiinnostuneita naisia oli vain muutama ja he olivat pyöreähköjä. Nyt heitä on useampia ja paino reippaammin ylipainon puolella. Muut speksit samat: nainen hoiva-alalla ja toivoo vahvoja sukupuolirooleja, mies ei halua ”voimakasta mies-nais-jakoa”, mitä se sitten tarkoittaakaan.

Odotan jatkoa

:D

Vierailija
86/98 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista tasoteoriaa. Voit olla ihan kivan näköinen ja treenattu mies, mutta jos sulta puuttuu tyypilliset dark triad piirteet (nämä näkyy kasvoilta) niin ne salikissat ketkä etsii niitä alffoja ei kiinnostu sinusta. Saatat 0-10 asteikolla vahva 7 mikä tarkoittaa hyvännäköistä/söpöä miestä, mutta hypergamian vuoksi sinusta kiinnostuu 0-5 asteikon naiset. Ai miksi ei 6 naiset? Koska 6 naisellekkaan ei riitä yhden pykälän hyppääminen ylöspäin kun kerran on saanut seksiä niiltä jännäpanoalffoilta. He tyytyvät mielummin olemaan yksin kuin ottaisivat samaa tasoa olevan kumppanin. Heille riittää että pääsee silloin tällöin noiden chadien irstaaseen hyväksikäyttöön. Olen tutkinut vuosia tätä asiaa ja pahinta on olla 7 mies jonka pituus on siellä manletin tyypillisessä 176-178cm tasolla. Siinä tippuu eräänlaiseen välikköön.

Olet vuosia kuluttanut tuollaiseen hömppään? Huh huh

Vierailija
87/98 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma naama? Resting bitch face-perusilme? Possutöpseli hyppyrinenä?

Kyllä aika mahdoton sanoa ilman kuvaa.

mutta ruma naamahan niillä naisilla on itselläänkin.

Vierailija
88/98 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkoa, mua et kiinnosta pätkääkään. Luonne ratkaisee, ei kroppa. 

T. Lihava nainen

Vierailija
89/98 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista tasoteoriaa. Voit olla ihan kivan näköinen ja treenattu mies, mutta jos sulta puuttuu tyypilliset dark triad piirteet (nämä näkyy kasvoilta) niin ne salikissat ketkä etsii niitä alffoja ei kiinnostu sinusta. Saatat 0-10 asteikolla vahva 7 mikä tarkoittaa hyvännäköistä/söpöä miestä, mutta hypergamian vuoksi sinusta kiinnostuu 0-5 asteikon naiset. Ai miksi ei 6 naiset? Koska 6 naisellekkaan ei riitä yhden pykälän hyppääminen ylöspäin kun kerran on saanut seksiä niiltä jännäpanoalffoilta. He tyytyvät mielummin olemaan yksin kuin ottaisivat samaa tasoa olevan kumppanin. Heille riittää että pääsee silloin tällöin noiden chadien irstaaseen hyväksikäyttöön. Olen tutkinut vuosia tätä asiaa ja pahinta on olla 7 mies jonka pituus on siellä manletin tyypillisessä 176-178cm tasolla. Siinä tippuu eräänlaiseen välikköön.

Kyllä sulla suurin syy on tuo sisäinen rumuus.

Vierailija
90/98 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt liity asiaan, mutta nuorena ja hoikkana (en kyllä urheillut) tyydyin huonon itsetuntoni vuoksi plösöön poikaan, jolla oli pienet hartiat, iso pehva ja roikkuva maha. Paljastui myös ilkeäksi, haukkui mua läskiksi ja väitti kerran, että uimarannallakin jotkut nuoret miehet olisivat minua haukkuneet, kun olin niin lihava. Enkä silloin kyllä ollut lihava, vaan normaalipainoinen.

Vierailija
91/98 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei nyt liity asiaan, mutta nuorena ja hoikkana (en kyllä urheillut) tyydyin huonon itsetuntoni vuoksi plösöön poikaan, jolla oli pienet hartiat, iso pehva ja roikkuva maha. Paljastui myös ilkeäksi, haukkui mua läskiksi ja väitti kerran, että uimarannallakin jotkut nuoret miehet olisivat minua haukkuneet, kun olin niin lihava. Enkä silloin kyllä ollut lihava, vaan normaalipainoinen.

Mutkun lihavat on hyviä ja laihat pahoja. Homot hyviä ja heterot pahoja. Naiset hyviä ja miehet pahoja. Rumat hyviä ja kauniit pahoja.

Vierailija
92/98 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta- ratkaisu on helppo.  ÄLÄ vedä näitä naisia itse sinne oikealle jos eivät ole tyyppiäsi. mikä ihme siinä on, että miesten pitää ne kaikki omasta mielestä epäviehättävätkin swaippailla oikealle, ja sitten ihmetellään kun tuleekin match jonkun "lihavan kanssa"? Itsehän olet heidät hyväksynyt myös ja silloin ei pitäisi valittaa. Jos vaan hyväksyt itseäsi oikeasti viehättävät naiset niin saat ehkä vähän vähemmän niitä yhteen sopivia vaihtoehtoja, mutta ainakin sitten laatu korvaa määrän. Näin ne naisetkin tekee. Miksi miehet ei opi tätä? Kukaan ei halua olla se johon on vaan tyydytty, kun ei parempaa nyt saanutkaan tinderin arpajaisissa. Oikeasti. Jos pelkkää seksiä on pakko saada niin olkaa edes sitten valittamatta jja varsinkin ryhtymättä mihinkään parisuhteisiin. Kyllä aina löytyy fiksu mieskin joka osaa arvostaa niitä, kenestä itse et viehäty. Jätä ne naiset heille ja keskity niihin omanlaisiisi joita ehkä on vähemmän.  

Vierailija
93/98 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen kuullut, että on olemassa joku taso- eli markkina-arvoteoria. Sen tuntijat osaavat varmaan selittää, mistä on kyse. Laita selitys talteen, ettei tarvitse kysyä taas muutaman päivän kuluttua uudestaan.

Hyvää yksinäistä juhannusta tänäkin vuonna, tavataan jälleen ensi vuonna tällä palstalla, kun olet edelleen yhtä yksin!

Vierailija
94/98 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sama juttu: tykkäyksiä en näe, mutta supertykkäykset on yhdeksän kertaa kymmenestä: lihavia tai reilusti ylipainoisia, minua 5-15 vuotta vanhempia, tyylittömiä tai jopa likaiset vaatteet kuvassa, pelottavia sarjamurhaajaselfieitä, ei mitään profiilitekstiä tai tietoja itsestä.

Etsin n. 5 vuotta nuorempaa - omanikäistä miestä, joka on normaalipainoinen ja sporttinen, siistit vaatteet ja osannut valita edustavat kuvat itsestään ja kertoo jotain tekstissään. Olen itse hoikka, harrastan liikuntaa 6 pv viikossa, on pitkät vaaleat hiukset, pukeudun mekkoihin ynnä muihin naisellisiin vaatteisiin, olen kasvoista sievä, selkeä ja oman huumorini mukainen teksti löytyy myös.

Ymmärrän kuitenkin täysin miksi nuo miehet laittavat tykkäyksiä - olen nätti ja heitä nuorempi = viehättävä heille. Ei se ole mikään loukkaus, vaikka eivät minun hakemani kaltaisia miehiä olekaan. Sanoisin että samasta syystä naisetkin laittavat tykkäystä komeille miehille. Miksi ei?

Vierailija
95/98 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki yrittävät hakea sitä maksimaalisen viehättävää kumppania sen perusteella miten on aiemmin flaksi käynyt tai kokenut elämässä. Epäonnistumisten ja epätoivon kasvaessa sitten hivutetaan rimaa omalle tasolle tai alle.

Mutta onhan tuo pölhöä naisiltakaan yrittää kiistää niin selvää pinnallisuutta. Melkein kaikki tavalliset tuntemani miehet valittavat ettei kiinnostusta ole kovinkaan paljoa ja se vähäinenkin tulee lähes aina sieltä melko "tasottomilta" naisilta. Sitten kun joku tavallinen kiinnostuu, niin siitä sitten intoillaankin. Toisaalta taas komeat miehet järjestään rehvastelevat mätsien määrille, jatkuvilla treffeille ja sutinoilla. Lisäksi naiset valittavat ghostaavista miehistä joka puolella maailmankaikkeutta. Ei tuosta ja tinderin tilastoista ole mitenkään vaikea hahmottaa ja päätellä kuinka homma oikein pelittää.

Itsehän en ole tinderiä tarvinnut, mutta ei tuolta ilmiöltä voi mitenkään välttyäkään.

Vierailija
96/98 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
97/98 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kanssa kroppa hyvässä kunnossa kuten aloittajalla mutta naama valitettavasti tavisluokkaa. Siten saan samanlaisia matcheja kuin aloittaja eli itseäni 5v vanhempia lihavia yh-mammoja. Swaippaan heitäkin oikealle että tulisi edes jotain mätsejä koska ne kenestä itse olen kiinnostunut eivät minulle paina vihreää. Josko edes joskus saisi pientä actionia heidän kanssaan mutta koska parisuhteeseen en kelpuuta niin parisuhdetta en voi muodostaa siten suomalaisen kanssa.

Vierailija
98/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi