Katumaasturinaiset
Vaihdoin hiljattain autoa ja nyt mulla on ajossa katumaasturi. Ajattelin, jotta ois kivannäköinen auto ja hyvään hintaankin sain kilometreihin ja ikään nähden. Nyt mieheni kaveri sanoi miehelleni, jotta ei ois uskonut mun olevan "sellanen katumaasturinainen". Vähän negatiiviseen sävyyn oli sanonut tuon miehelle. Joten mietinkin, jotta minkälaisia nämä "katumaasturinaiset" sitten on? Annanko nyt jonkun kuvan itsestäni ihan tietämättäni? Erityisesti miesten mielipiteet kiinnostaa, koska tämä kummastuttaa mua :D
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:34"] [quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:07"]Mettäläisprinsessa ei ehkä ole tarvinnut kinokseen parkkaamisen taitoa, koska on itte ensin pyöräyttänyt lumilingolla ittelleen tyhjän tilan. Ja varsinkaan hän ei tarvii taskuparkkauksen taitoja. [/quote] Ja sinä se et raukka ymmärtänyt kun sulle vittuiltiin päin pläsiä. kvg: parkkaaminen [/quote] Ei se mitään, kyllä se vielä joskus onnistuu kun reenaat, v-uilu on vaikea taito jonka harva hanskaa ensi yrityksellä :D [/quote]
Tai ehkä kyse on siitä, miten kannattaa vittuilla missäkin seurassa. Mä nimittäin tajusin heti mistä on kyse (ja ihan naurattikin, aattele), mutta jotkut nyt vaan on kulkeneet silmät ja korvat ummessa ja monta asiaa on sitten jäänyt oppimatta ja tällaiset menee sitten ohi ymmärryksen...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:43"]Painavampi ja korkeampi auto on turvallinen kuin joku pompannappi.[/quote]
No ei aina, Mun SUV on valitettavasti herkkä kaatumaan, eli ei kannata kokeilla ajaa vauhdilla kurviin ja törmätä johonkin kiveen.
USA
Ne ajelee katumaasturilla kenellä varaa. Itsellä fillari. Kiitos Hgin herrat hyvistä liikenneyhteyksistä. Lentokoneella pääsee kauas.
Mitä perkeleen väliä sillä, minkälaisella autolla joku ajaa. Ei mua kiinnosta. Toi aloitus on kuitenkin outo. Jotkut kahjot keksineet taas uuden naureskelun aiheen. Tyhjät tynnyrit. Aina pitää olla jotain irvimässä. Kohoaako se vähäinen itsetunto tällaisesta? Räkänokasta mies kasvaa, vaan ei tyhjän naurajasta!!!
Mä tunnen kaksi katumaasturin omistajaa. Toinen paikallisen menestyvän firman omistajan tytär jolle pappa betalar KAIKEN. On tekotukkaa,irtorisii, geelikynsii, värillist piilarii, vuikkarii ja sitäkatumaastuii...KOSKAAN ei ole liki nelikymppisen vielä ITSE tarvinnut maksaa mistään mitään. Onhan se nyt herrajesta mukavampi pöräyttää zumbazitness tunnille katumaasturilla kuin jollain kämäselläkotterolla.
Toinen maasturinveivaajamuija nai viitisentoista vuotta sitten paikallisen jyväjemmarin joka omistaa puolet tämän kuppaisen kylän pelloista.
Summa summarum...Kumpikaan ainakaan näistä maasturimuijista ei ole itse sijoittaneet bensasyöppöönsä senttiäkään.