Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katumaasturinaiset

Vierailija
09.06.2014 |

Vaihdoin hiljattain autoa ja nyt mulla on ajossa katumaasturi. Ajattelin, jotta ois kivannäköinen auto ja hyvään hintaankin sain kilometreihin ja ikään nähden. Nyt mieheni kaveri sanoi miehelleni, jotta ei ois uskonut mun olevan "sellanen katumaasturinainen". Vähän negatiiviseen sävyyn oli sanonut tuon miehelle. Joten mietinkin, jotta minkälaisia nämä "katumaasturinaiset" sitten on? Annanko nyt jonkun kuvan itsestäni ihan tietämättäni? Erityisesti miesten mielipiteet kiinnostaa, koska tämä kummastuttaa mua :D

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbojahan ne ovat.

Vierailija
62/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbojahan ne ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brassailijoita.

Vierailija
64/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät ajaa pienemmällä autolla.

Vierailija
65/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä, tarvitsevat auton joka on korkeammalla, antaa turvallisuuden tunteen.

Vierailija
66/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun mä oon tällainen pikkunen niin näen korkeasta autosta paremmin hih hih hih hih hih"

Vierailija
67/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman nössöjä.

Vierailija
68/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kuskeja. Tarvitsevat nelivedon, jotta pääsevät ojasta pois.

Vierailija
69/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aton korkeus antaa turvallisuutta.

Vierailija
70/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Etelä-Helsingissä näitä sanotaan Eira-traktorin kuljettajiksi. Huonoja kuljettajia, jotka aiheuttavat paljon liikenteen vaaratilanteita, kun eivät osaa arvioida ison, laatikkomaisen auton ulottuvuuksia. En tiedä sielunelämästään, mutta jos tarkastellaan maasturin kapasiteettia suhteessa siihen, miten nämä naiset sitä käyttävät, niin on selvä, että auto on hankittu vain itsetuntoa paikkaamaan eikä esim. ison tavaramäärän kuljetteluun. En ole koskaan nähnyt Eira-traktorista tulevan ulos enempää kuin pari kassillista safkaa ja treenikassi, eikä noita autoja juuri näe tositoimissa tehokkaasti, vaan niillä jurnutetaan puoli tuntia eestaas taskuparkkiin kahvilassa käytäessä. Traktorista myös tunnistaa, kuka on uusrikas. ;)

Traktorikuskeja ovat yleensä sen tyyppiset naiset, joita näkee Tauskin ja Seiskan liepeessä. Botox-sammakot, nuoretrouvat ja amerikanneidit.

Kommentti toisin sanoen tarkoitti, ettei sinua oltu osattu yhdistää mauttomiin uusrikkaisiin tyhjäpäihin?

Vierailija
71/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joillakin teistä etelähelsinkiläisistä on varaa paitsi etelähelsinkiläiseen asuntoon ja maasturiin myös landepaikkaan, jonne pitää päästä ja jonne pitää roudata tavaraa! Katumaasturi on myös verraton lumisina talvina, kun voi parkata helsinkiläisiin lumikinoksiin. Eteläisessä Helsingissä asuva tyttäremme kävi lumitalvien aikana lainaamassa meidän isoa autoa halutessaan parkata kodin lähelle.. Meillä Espoossa sentään liikkuvat aura-autot eikä muutenkaan kateellisia autoistavinkujia ole samassa määrin kuin siellä Helsingissä.

Vierailija
72/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienuus kyllä täsmää :D Heti kiinnitin huomiota, jotta näen paljon paremmin kuin ennen autoillessa. Ja ehkä en aivan tuollaiseen bimbo-kuvaan sovi tosiaan, sillä aika käytännöllinen olen enkä mikään hienostelija-neiti. Mutta kai hienostelijoille ja uusrikkaille olisi hienompiakin autoja, jotain sporttisempia vaikka? -ap

Vierailija
73/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa tosiaan tuollaista?

Luokitellaan ihmiset auton mallin mukaan?

Minulla on ollut katumaastureita jo 5 kahdenkymmenen vuoden ajalla.

Minusta se on tosi kätevä ja pidän nimenomaan sen helposta ajettavuudesta, verrattuna esim. tila-autoihin. Tila-autoa en itselleni ottaisi, sillä se on matala ja oudon mallinen. Henkilöautolla taas en pystyisi kuljettamaan kaikkea sitä mitä katumaasturilla.

Vierailija
74/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:59"]Ehkä joillakin teistä etelähelsinkiläisistä on varaa paitsi etelähelsinkiläiseen asuntoon ja maasturiin myös landepaikkaan, jonne pitää päästä ja jonne pitää roudata tavaraa! Katumaasturi on myös verraton lumisina talvina, kun voi parkata helsinkiläisiin lumikinoksiin. Eteläisessä Helsingissä asuva tyttäremme kävi lumitalvien aikana lainaamassa meidän isoa autoa halutessaan parkata kodin lähelle.. Meillä Espoossa sentään liikkuvat aura-autot eikä muutenkaan kateellisia autoistavinkujia ole samassa määrin kuin siellä Helsingissä. [/quote]

Jännä että nuori nainen parkkaa ja vielä etelä-Helsingissä! Luulisi, että joku mettäläisprinsessa hallitsi sen, eikä etelän tyttö. Mutta kiva harrastushan se on, tavallaan. Ainakin hyödyllinen.

Vierailija
75/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mettäläisprinsessa ei ehkä ole tarvinnut kinokseen parkkaamisen taitoa, koska on itte ensin pyöräyttänyt lumilingolla ittelleen tyhjän tilan. Ja varsinkaan hän ei tarvii taskuparkkauksen taitoja.

Vierailija
76/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä citymaasturit ovat ihan uskomattoman juntteja ja turhia. Miksi ihmeessä halusit katumaasturin, onko valinnalle joku käytännön perustelu? Miksei joku huomattavasti vähemmän kuluttava normikokoinen auto kelvannut?

Vierailija
77/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:09"]Mun mielestä citymaasturit ovat ihan uskomattoman juntteja ja turhia. Miksi ihmeessä halusit katumaasturin, onko valinnalle joku käytännön perustelu? Miksei joku huomattavasti vähemmän kuluttava normikokoinen auto kelvannut?

[/quote]

Mulla on ihanperustadon matala Toyota, mutta vähänkö olen ollut kateellinen, kun naapurin katumaasturinainen on päräyttänyt pienestä hangesta liikkeelle nelivedollaan kuin Naton ohjus.

Vierailija
78/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:46"]Pelkäävät ajaa pienemmällä autolla.

[/quote]

Itselläni on erään auton ns. luksusmalli allani, isohko ja kiva ajaa. Hyppäsin kaverin Yariksen rattiin ja kyllä on rehellisyyden nimissä.pakko myöntää, et pelotti niin maan perkeleesti ajaa sillä yli 80km/h. :D Se ku tuntu niin kiikkerältä, pieneltä ja pelottavalta! :D

Ei siinä, hyvä ja perskeleen näppärä autohan se on ajella, mut ite tykkään enemmän omastani. :)

Vierailija
79/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumaasturi on MAHTAVA ;-) Älä siis kuuntele näitä juttuja tai miehesi kaveria. Olen itse ajanut X5-maasturillani jo vuosia, olen hyvä kuski, pitkä ja mulla on paras mahdollinen auto. Kun pääset makuun et halua istua enää "maassa".

t. Ylpeä katumaasturinainen

Vierailija
80/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää kateellisen panettelua. Useinmiten katumaasturi tai maasturi naisella kertoo hevosharrastuksesta.