Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katumaasturinaiset

Vierailija
09.06.2014 |

Vaihdoin hiljattain autoa ja nyt mulla on ajossa katumaasturi. Ajattelin, jotta ois kivannäköinen auto ja hyvään hintaankin sain kilometreihin ja ikään nähden. Nyt mieheni kaveri sanoi miehelleni, jotta ei ois uskonut mun olevan "sellanen katumaasturinainen". Vähän negatiiviseen sävyyn oli sanonut tuon miehelle. Joten mietinkin, jotta minkälaisia nämä "katumaasturinaiset" sitten on? Annanko nyt jonkun kuvan itsestäni ihan tietämättäni? Erityisesti miesten mielipiteet kiinnostaa, koska tämä kummastuttaa mua :D

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai juntteja LOL

No mulla maksoi tuo junttiauto $ 50 000. Millaisen sillä summalla saa Suomesta?36 744euroa.

Ei siis ole Suomen mittapuulla edes kallis.

http://www.lexus.com/models/GX/

Vierailija
82/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi katumaasturinainen ilmoittautuu! Antaa niiden miesten kutsua meitä miksi huvittaa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:09"]Mun mielestä citymaasturit ovat ihan uskomattoman juntteja ja turhia. Miksi ihmeessä halusit katumaasturin, onko valinnalle joku käytännön perustelu? Miksei joku huomattavasti vähemmän kuluttava normikokoinen auto kelvannut?

[/quote]

Mun upouusi katumaasturi kuluttaa suunnilleen saman kuin vanha pikkuautonikin. Ajomukavuus pitkillä matkoilla on kuitenkin ihan eri luokkaa ja mm. erinäisiä huonekaluja kulkenut sujuvasti kyydissä.

Vierailija
84/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vedetään venettä ja lasketaan se järveen, ei onnistus tavallisella henkilöautolla.

Vierailija
85/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:09"]

Mun mielestä citymaasturit ovat ihan uskomattoman juntteja ja turhia. Miksi ihmeessä halusit katumaasturin, onko valinnalle joku käytännön perustelu? Miksei joku huomattavasti vähemmän kuluttava normikokoinen auto kelvannut?

[/quote]Koukkuun saa pistää 2100kg painavan kärryn. Siinä on syy miksi ajan sittarilla.

Vierailija
86/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vaikuttaa, jotta kateellisuus tässäkin on ainakin osana näihin ennakkoluuloihin :D Ehkä astuttiin miesten tontille, kun ei tyydytty Yariksiin ja muihin pikkuautoihin. -ap

Vierailija
87/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean kateellista porukkaa taas liikkeellä!

Vierailija
88/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:22"]

Alkaa vaikuttaa, jotta kateellisuus tässäkin on ainakin osana näihin ennakkoluuloihin :D Ehkä astuttiin miesten tontille, kun ei tyydytty Yariksiin ja muihin pikkuautoihin. -ap

[/quote]

Riippuu miehestä, mun miehellä on perus henkilöauto ja mulla katumaasturi.

Vierailija
89/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijämäiset muijat ajelee katumaastureilla ja seuraa lätkää sekä tekee muita "miesten" hommia. Mutta mulle se kelepaa! :)

Vierailija
90/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta katumaasturinaiset ovat usein miehen siivellä eläviä pyrkyreitä. KM-naiset kuvittelevat (miehensä) suuren auton oikeuttavan jonkinlaiseen erityiskohteluun ja joskus jopa liikennesääntöjen rikkomiseen.

Vierailija
91/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:48"]

Huonoja kuskeja. Tarvitsevat nelivedon, jotta pääsevät ojasta pois.

[/quote]

Miksi sinä ajelet ojissa? :o

Kunnon kuskin ei tarvitse edes miettiä tuollaista.  

Vierailija
92/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itsekin olen harkinnut maasturin ostamista koska tarvimme vetoauton. Mutta en halua niin epäekologista ja toisaalta itsekin ajattelen, että sellaisen ajaja on todennäköisemmin röyhkeä ja narsistinen ja itsekäs kun jonkun toisen vähemmänsyövän auton kuski.

Vierailija
93/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:23"]

Kauhean kateellista porukkaa taas liikkeellä!

[/quote]

Varmaan Suomessa tilanne on se, mutta ei muualla. Katumaastureita joka toisella, ei sillä voi prassailla.

USA

Vierailija
94/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:17"]

Vai juntteja LOL

No mulla maksoi tuo junttiauto $ 50 000. Millaisen sillä summalla saa Suomesta?36 744euroa.

[/quote]

mikä osavaltio? mikä vero? vai oliko linkki vain?

Vierailija
95/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:26"]

Ymmärrän. Itsekin olen harkinnut maasturin ostamista koska tarvimme vetoauton. Mutta en halua niin epäekologista ja toisaalta itsekin ajattelen, että sellaisen ajaja on todennäköisemmin röyhkeä ja narsistinen ja itsekäs kun jonkun toisen vähemmänsyövän auton kuski.

[/quote]

Siis koska itselläni on negatiivinen kuva ihmisistä, jotka kuskaavat kersojaan tai kauppakassiaan maasturissa, niin en halunnut itsekään sellaista. USA:ssa niitä on paljon. Röyhkeitä minä-ihmisiä maastureissaan.

Vierailija
96/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:25"]Minusta katumaasturinaiset ovat usein miehen siivellä eläviä pyrkyreitä. KM-naiset kuvittelevat (miehensä) suuren auton oikeuttavan jonkinlaiseen erityiskohteluun ja joskus jopa liikennesääntöjen rikkomiseen.

[/quote]

Tulot on mulla suuremmat kuin miehellä, ja se autokin tosiaan on mun. Ja olen myös se joka ensimmäisenä huomauttelee ennemminkin jos muut ei käytä vilkkua tms, itse pyrin ajamaan luonnollisesti ajamaan samoin kun vaadin muilta.

Vierailija
97/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:48"]

"kun mä oon tällainen pikkunen niin näen korkeasta autosta paremmin hih hih hih hih hih"

[/quote]

Juuri näin. Plus näyttävät aika tyhmiltä isoissa autoissa..

Mies

Vierailija
98/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nuo stereotypiat oikeen syntyy?! Kertokaa nyt mulle, en ole ennen tiennyt noita "totuuksia"

USA

"""röyhkeä ja narsistinen ja itsekäs kun jonkun toisen vähemmänsyövän auton kuski.Huonoja kuskeja.  citymaasturit ovat ihan uskomattoman juntteja ja turhia."""

Vierailija
99/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:17"]

Vai juntteja LOL

[/quote]

mikä osavaltio? mikä vero? vai oliko linkki vain?

[/quote]

http://www.dmv.org/buy-sell/new-cars/new-car-taxes-fees.php

Vierailija
100/145 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan maasturilla koska tykkään ajaa maasturilla :)

Olen hyvä kuski. Ikinä en oo ojaan ajanut tai kolaroinut, en edes kolhinut autoani.

Osaan pyöritellä isoa autoa pienissä paikoissakin.

Mun uusi auto saastuttaa takuulla vähemmän kuin joku vanha pikkuauto. Eikä edes kuluta paljon.

Merkkiä en viitsi mainita, vois muuten muutamat pelihousut revetä.