Kiinnostuksen merkkejä?
Luetelkaapa tähän kivasti muutamia, mistä olette huomanneet toisen kiinnostuksen.
Kiitos.:)
Kommentit (7)
menee vaikka töissa ruokasaliin, missä kaikki häsäävät samaan aikaan ruokaa mikroon ja ovat muutoinkin keskittyneet kaikkeen omaan ja toistensa sähläämiseen. Tää ihastunut tyyppi huomaa kuitenkin kaiken kaaoksen keskelläkin sekunnin sadasosassa, että ihastuksen kohde on tullut paikalle ja sanoo moi vaikka edes omat hyvät kaverit eivät ole touhuissaan ehtineet huomata ja tervehtiä... tai ainakin itselläni on parhaillaan tämä tilanne erään miehen kanssa, joka tuntuu aina huomaavan kun tulen paikalle ja jotenkin se nolottaa , kun saa sen hengästyneen huomion osakseen. Ihan mukavaa samalla ei siinä mitään
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:15"]
-toiseen päin nojautuminen
-toisen eleiden matkiminen
[/quote]
tähän ei kannata luottaa sokeasti. Ihmiset ns. peilaavat toistensa eleitä ja naurahduksia ym. ihan senkin takia, että halutaan myötäillä keskustelukumppania. Hyvä keskustelu sujuu aina enemmän tai vähemmän paritanssinomaisesti eli siinä myötäillään toisen liikkeitä, puheita, nyökkäyksiä.
PIkemminkin pitää ajatella toisin päin: kun keskustelukumppani lakkaa peilaamasta liikkeitä, on syytä pohtia, josko se suuttui jostain tai on muutoin eri mieltä tai puolustuskannalla. Peilaus on siis perustilanne ja siitä poikkeaminen vasta merkki jostain. EI siis jokainen peilaaja ole poikkeus, joka viestii ihastumista .Jos niin luulee, voi saada hullunkurisia väärinymmärryksiä aikaan
Mulla nyt on jostakin kumman syystä päälimmäisenä mielessä yksi molemminpuoleinen ihastus, joten luettelen niitä mistä huomasin hänen kiinnostuneen minustan :-)
- pitkät katseet, ei käännä katsetta pois vaikka huomaa että näen hänen katsovan minua
-piti tarpeettoman pitkään kädestä kiinni kätellessä ja kun päästi irti, antoi sormenpäiden hyväillä kämmentä silleen hitaasti
- keksi "tikusta asiaa vain saadakseen keskustelun jatkumaan (todella ilmiselvällä tavalla)
-jutteli minusta yhteisen tuttavan kanssa, satuin kuulemaan ohimennen
Ääh oli siinä muutaki mutta en nyt saa päähän, näistä ainakin huomasin kiinnostuksen!
Kiitoksia paljon teille vastanneille :) eli oikein olen merkille pannut yhden henkilön käytöksen :)
Jää kiinni tuijottamisesta. Siis monesti.