Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaalainen Sonya, 17, kuvasi videolle, kun aikuiset miehet ahdistelivat häntä kadulla – tämä karu video lähti leviämään somessa

Kommentit (2296)

Vierailija
1281/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkauskeskusteluun vähän faktaa: "Jotta kyse voisi olla laittomasta uhkauksesta, edellytetään myös sitä, että uhatulla on perusteltu syy pelätä vakavaa vaaraa henkilökohtaiselle turvallisuudelle tai omaisuudelle."

Randomin nettikirjoittelut tuskin on perustelu syy pelätä vakavaa vaaraa...

Vierailija
1282/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kuinka naiset syyttelevät kaikkia miehiä, kun uhrina on NAINEN. Jännä juttu, että naiset ei tee samaa, jos MIES on uhrina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oikeus olla tyhmä. Minulla on oikeus provosoida ja sitten uhriutua, koska miehet tekivät juuri niin kuin halusinkin provosoimalla heitä. Minulla on oikeus tulla tänne solvaamaan suomalaisia miehiä, - - ulkomaalaisissa ei ole mitään vikaa vaikka vähän hassuttelevatkin naisten kanssa lääppimällä heitä ja ehdottelemalla sopimattomia - vain suomalaisessa miehessä on vika. Minulla on oikeus tulla tänne pöyristymään, vaikka tiedänkin että nuori nainen sai juuri sitä mitä halusikin, eli että hänet huomataan kun liikkuu takapuolen paljastavissa shortseissa ja sitten pääsee uhriutumaan kun kävi juuri niin kuin oli tarkoituskin. Kaikki tämä on läpinäkyvää, mutta minulla on silti oikeus esittää olevani tyhmä ja mukapöyristellä täällä palstalla spämmäämällä tänne suomalaista miestä syytteleviä kommentteja kymmenittäin jo toista päivää putkeen.

Linkkaapa tähän edes yksi viesti, jossa joku nainen kirjoittaa, että ”ulkomaalaisissa ei ole mitään vikaa vaikka vähän hassuttelevatkin naisten kanssa lääppimällä heitä ja ehdottelemalla sopimattomia”.

Tuota jankutatte te palstamiehet, en tiedä miksi.

Se näkyy viesteistänne läpi, koska aina kun joku ottaa esille heidän perseilynsä, siirrätte välittömästi aiheen suomalaisiin miehiin, yleensä väittämällä että tässä ketjussa puhutaan suomalaisista miehistä, mikä ei edes ollut alkuperäinen aihe.

Jaa, minusta tämä ei ole mikään suomalaiset miehet -juttu vaan häirintä ei ole ok-juttu.

Kyllä tämä kuule taitaa olla suomalaiset miehet -juttu. En ole koskaan nähnyt tällä palstalla lähellekään näin suosittua ketjua ulkomaalaisten kepposísta, paljon pahemmista kepposísta.

Sama homma sen muutama viikko sitten tapahtuneen sammakkokeissin kanssa. Kyllä naisia kiinnosti se yhtä paljon kuin tämä ketju kun kyseessä oli suomalainen varusmies (myöhemmin selvisikin, että kyseessä oli aasialainen). Siellä haluttiin jo, että suomalaiset miehet tápetaan ja toivottiin, että venäläiset hyökkäisivät.

ohis

No mä en ainakaan toivo niin. Mutta olisi hyvä jos naisiin kohdistuvasta häirinnästäkin voitaisiin puhua, ilman että se väännetään joksikin muuksi kysymykseksi. Tätä ketjua kun lukee paljastuu aikamoinen asenneongelma jossa slut shametaan häirinnän uhria, jopa uhkaillaan. Se kertoo paljon asenneilmapiiristä.

Vierailija
1284/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vanhemman sukupolven naisia mutta en edes ymmärrä mikä kouhkaus tuosta tuli, pari kännissä olevaa äijää heittää paskaa, niin tavallista niin tavallista. Miksi "ahdisteltu" jää hengailemaan ja oikein "näpäyttelemään" varmaan virne kasvoilla? Huoh näitä nykyajan ongelmia..

Joo. Maailma ei saa nykyäänkään olla parempi paikka nuorille tytöille ja naisille, koska teidän boomereidenkaan aikana ei ollut. Laitetaan paha kiertämään ikuisesti "👍".

Huono käytös luo enemmän huonoa käytöstä. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.

Ja juu, herutus, persvakoshortsit , yleinen pissis-meininki on huonoa käytöstä.

Keksit nämä päästäsi. Mistään tällaisesta ei ole todisteita. Taidat itse olla henkinen pissis.

Vierailija
1285/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on paidatta ryystämässä kaljaa, saako homot tulla vapaasti sitten iholle kuolaamaan ja kourimaan? Sitähän saa mitä tilaa? Kaikki paidattomat miehet haluaa kunnon jormaa takaluukkuun.

No ootsie vähän tyhmä? Tässä oli kyse heterojutuista. Toki jos se paidaton mies on homo niin tuskin hän pahakseen pistää jos toiset homot tulevat kourimaan. Homoilla ei ole tapana niuhottaa näistä seksiasioista, toisin kuin heteroilla.

Itse näin viime kesänä todella seksikkäitä 16-17v naisia uimarannalla ja aion mennä tänäkin kesänä sinne katselemaan:) Ei sille mahda mitään, että vaikka miten tulee itselle ikää lisää niin edelleen se nuori nainen kiinnostaa

Mikäpä siinä, kunhan maltat jättää vain katseluun. Ymmärräthän, että sillekään ei mahda mitään, että edelleenkään vanha ukon ruppana ei kiinnosta. Ketään.

Vislailu ja perseen kommentointi kovaan ääneen ei ole rikos.

Eihän sitä ole rikokseksi väitetty, mutta sopimatonta käytöstä se kyllä on.

No on se sopivampaa käytöstä kuin teinipissisten lapsellinen uho. Onko sopivaa kysyä ”Onko sulla lapsia?” ? Onko sopivaa esitellä itseään ja sit suuttua, kun se huomioidaan?

Suotakoot lapselle lapsellinen uho, mutta miten selittyy aikuisen miehen käytös? Ei selity.

No mitä se mies nyt sun mielestä teki? Ei yhtään mitään ja tää nyt on sit niin traumatisoitunut.

Sinunko mielestäsi Sonya vaikutti viettelevältä ja suostuvaiselta, kun kivahti miehelle, että "kai sä tajuut mun olevan alaikäinen"?? Jotenkin luulin, että tuosta kommentista tyhmempikin tajuaisi, että nyt tuli pakit niin että paukahti. Ja jos pakit saatuaan ei kykene jättämään toista rauhaan, on kyse ahdistelusta, joka on aina väärin.

Riippuu varmaan millä äänensävyllä se tuon sanoi. En ole kuunnellut videota mutta aiempien TikTok -videoidensa perusteella äänensävy on saattanut olla vietteleväkin.

Ai että, vähänkö olis hot :D Viettelevällä äänellä "kai sä tajuut, että mä oon alaikäinen.."

Kyllä sais neiti sen jälkeen niin kankeata melaa!

Vierailija
1286/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän 2 piippuinen asia. Onko sitten pakko pukeutua napapaitoihin ja mikrosortseihin...

En puhu näistä tytöistä, mutta yleensä. Naiset pukeutuvat osin itseään, osin vastakkaista sukupuolta varten... hakevat huomiota. Mutta jos huomio ei miellytä, niin sit suututaan...

Eihän nuo miehet fiksuja olleet, se on totta. Mutta sitten on se toinen puoli. Jos olisi olleet lähempänä omaa ikää olevia kiinnostavia poikia, niin mikä olisi silloin ollut reaktio.. olisiko takamus keinunut, ja otettu huomio ilolla vastaan. Kuka tietää?

Vierailija
1287/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oikeus olla tyhmä. Minulla on oikeus provosoida ja sitten uhriutua, koska miehet tekivät juuri niin kuin halusinkin provosoimalla heitä. Minulla on oikeus tulla tänne solvaamaan suomalaisia miehiä, - - ulkomaalaisissa ei ole mitään vikaa vaikka vähän hassuttelevatkin naisten kanssa lääppimällä heitä ja ehdottelemalla sopimattomia - vain suomalaisessa miehessä on vika. Minulla on oikeus tulla tänne pöyristymään, vaikka tiedänkin että nuori nainen sai juuri sitä mitä halusikin, eli että hänet huomataan kun liikkuu takapuolen paljastavissa shortseissa ja sitten pääsee uhriutumaan kun kävi juuri niin kuin oli tarkoituskin. Kaikki tämä on läpinäkyvää, mutta minulla on silti oikeus esittää olevani tyhmä ja mukapöyristellä täällä palstalla spämmäämällä tänne suomalaista miestä syytteleviä kommentteja kymmenittäin jo toista päivää putkeen.

Linkkaapa tähän edes yksi viesti, jossa joku nainen kirjoittaa, että ”ulkomaalaisissa ei ole mitään vikaa vaikka vähän hassuttelevatkin naisten kanssa lääppimällä heitä ja ehdottelemalla sopimattomia”.

Se näkyy viesteistänne läpi, koska aina kun joku ottaa esille heidän perseilynsä, siirrätte välittömästi aiheen suomalaisiin miehiin, yleensä väittämällä että tässä ketjussa puhutaan suomalaisista miehistä, mikä ei edes ollut alkuperäinen aihe.

Jaa, minusta tämä ei ole mikään suomalaiset miehet -juttu vaan häirintä ei ole ok-juttu.

Kyllä tämä kuule taitaa olla suomalaiset miehet -juttu. En ole koskaan nähnyt tällä palstalla lähellekään näin suosittua ketjua ulkomaalaisten kepposísta, paljon pahemmista kepposísta.

Sama homma sen muutama viikko sitten tapahtuneen sammakkokeissin kanssa. Kyllä naisia kiinnosti se yhtä paljon kuin tämä ketju kun kyseessä oli suomalainen varusmies (myöhemmin selvisikin, että kyseessä oli aasialainen). Siellä haluttiin jo, että suomalaiset miehet tápetaan ja toivottiin, että venäläiset hyökkäisivät.

ohis

En keksi yhtään syytä, miksi nainen aravottaisi ahdistelun ahdistelijan kansallisuuden mukaan - ahdistelu on ahdistelua, tekipä sen kuka hyvänsä. Se ärsyttää, että aina kun aiheesta puhutaan, r•sistit ryntäävät paikalle räyhäämään - joko paisuttelemaan tai vähättelemään riippuen siitä, kuka on ollut asialla.

MIKSI? Miksi ei voi puhua asiasta asiana?

Vierailija
1288/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkauskeskusteluun vähän faktaa: "Jotta kyse voisi olla laittomasta uhkauksesta, edellytetään myös sitä, että uhatulla on perusteltu syy pelätä vakavaa vaaraa henkilökohtaiselle turvallisuudelle tai omaisuudelle."

Randomin nettikirjoittelut tuskin on perustelu syy pelätä vakavaa vaaraa...

Kun on kyse nimettyyn henkilöön kohdistuvasta väkivallalla fantasioinnista, niin on siinä randomin nettikirjoittelut syytä ottaa vakavasti. Jos minua uhattaisiin netissä, niin mistä minä voisin tietää onko se random tosissaan vai ei, en mistään. Vaikka minä en tietäisi kuka hän olisi, niin hän tietäisi kuka minä olen. Sinua ei vissiin hetkauttaisi jos sinusta kirjoiteltaisiin uhkauksia? Luulenpa, että olisi toinen ääni kellossa jos niin todella tapahtuisi.

Vierailija
1289/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tietenkään ole oikein, mutta Sonjan provosoiva käytös, takaisin huutelu, alusvaatteen näköisessä napapaidassa liikkuminen, huomattava tälläytyminen ovat omiaan saattamaan hänet vaaraan.

Puuttuu enää, että hän olisi heilutellut puhelintaan ukoille ja leuhkinut että otinpa teidät videolle.

Toistan, että hänellä on oikeus omiin valintoihin, mutta olisi hyvä myös käyttää järkeään. Olisi hyvä sekin, että äiti varottaisi.

Oli Sonjan onni, että hänen ei tällä kertaa käynyt huonosti.

Sonya ei provosoinut.  Se on fakta.  Äijillä ei ole tässä yhtään mitään puolustavia tekijöitä.  He ovat täysin ala-arvoisia.    Sonya ei ole vastuusssa törkimysten käytöksestä, vaan nämä aikuisen ikäiset (tosin kehityksessä jälkeen jääneet) hyypiöt ovat itse vastuussa omista tekemisistään.   

Ei ole olemassa mitään semmoista syytä, joka oikeuttaisi äijät tuollaiseen toimintaan.  

Sonya ei olisi edes kuvannut tätä, jos nuo törkimykset olisivat pitäneet turpansa kiinni ja muutenkin käyttäytyneet normaalisti.

Mitä miehet tekivät väärin? Kehenkään ei kajottu.

Oletko oikeasti sitä mieltä, että alaikäisten teinityttöjen pitää pelätä ja juosta aikuisia miehiä karkuun ihmisten pihojen kautta metsään. Luitko jutun. Tytöt olivat juosseet noita miehiä karkuun, koska olivat lähteneet seuraamaan. Miksi kukaan puolustaa tuollaista käytöstä.

Puuttuuko teiltä miehiltä kyky sosiaalisiin kontakteihin? Naisiin voi ottaa kontaktia muullakin tavalla kuin käskemällä heiluttaa persettä. Ja alaikäiset nyt pitäisi tajuta jättää rauhaan aina.

Kommenttisi on fiksu noin yleisellä tasolla.

Lukemani jutun perusteella tosin ihmettelin kovasti, miksi lähtivät juoksentelemaan sinne pihoille jne.

Vähän aiemmin tekstissä oli kuitenkin kerrottu, etteivät ne ukot onneksi lähteneet perään.

Ikävää, että otit tämän esille, koska kohta tästä jahkataan sivukaupalla, vaikka tämä on yhdentekevä juttu. Pääjuttu on tuo vanhojen (nuorelle "vanhuus" alkaa suht aikaisin) äijien limainen ja törkeä huutelu.

Missä kohtaa siellä luki, että miehet eivät lähteneet seuraamaan tyttöjä? Olen muutaman kerran tuon artikkelin lukenut, enkä löydä tuollaista mainintaa. Päinvastoin artikkelissa sanottiin että miehet lähtivät heitä seuraamaan.

No eivät lähteneet, tää neitokainen väitti niin. Luuletko, että ei olisi kuvannut, jos olisivat lähteneet? Jo tuossa videolla kuulee, että miehet on jo kaukana kun tää vielä huutaa ”Mee sä kotiin, sä tarvitset sitä vähän enemmän kuin minä”

Noinko Sona todella kommentoi? Mitä se edes tarkoittaa? Ei ole kunnon suomea. Eikö mimmi osa suomea, vaikka on jo 17 v. Pitäisi olla peruskoulu jo käyty ja suomen kieli hallussa. 

Mikäs apukoulu sun pitäis käydä, että osaisit edes kirjoittaa Sonyan nimen oikein? Hän puhuu hyvää suomea.

Vierailija
1290/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt sitä samaa kuin niissä keskusteluissa, joissa puhutaan naisiin kohdistuvasta ahdistelusta tai väkivallasta, ja miehet ryntäävät huutamaan, että ”KYLLÄ NAISETKIN!!!!!!!” Joo, kyllä, mutta kun se ei nyt ollut aiheena tässä. Ellei täällä Vauvalla pysty keskustelemaan naisten harjoittamasta väkivallasta tai ahdistelusta, miksette avaa keskustelua jollekin miesvaltaiselle palstalle: Ylikselle? Pakkotoistolle? Tiede.fi:lle? Miksi tänne? Eikö miehiä kiinnosta?

Jos nyt luet tuon viestisi uudestaan. Siis mikä nyt ei ollut aiheena tässä? Naisten aiheuttama väkivalta? No ei ollutkaan, eikä sellaista kai ole täällä väitettykään. Vai tarkoitatko että ulkomaisten miesten perseily ei nyt ollut aiheena tässä?

Kumpikaan: ei naisten eikä jonkin tietyn kansallisuuden. Miksi ei koskaan voida puhua siitä, että on olemassa miehiä, jotka ahdistelevat naisia? Miksi asia pitää aina vääntää rotukysymykseksi tai kyllä naisetkin -vänkäämiseksi?

Ihan sama olisi tässäkin ollut, minkävärisiä nuo huutelijat olivat, mutta ei voi keskustella syyllistämättä naisia, kun sattuivat olemaan suomalaisia.

Vierailija
1291/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kuinka naiset syyttelevät kaikkia miehiä, kun uhrina on NAINEN. Jännä juttu, että naiset ei tee samaa, jos MIES on uhrina.

Missä, oi missä on syytetty kaikkia miehiä? Nähdäkseni tässä on syytetty pääasiassa noita kahta perseilijää.

Vierailija
1292/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä miehenköriläitä kun ei ole onnea naisrintamalla niin tilaisuuden tullessa ahdistelevat jotain teiniritsoja... varmaan oli tosiaan joku typerä päähänpisto vain kännissä. Tuollaisia pitäisi olla vaan huomaamatta ja lähteä pois provosoitumatta mitä minäkin olen useassa tilanteessa tehnyt. Kun ei huomaa ei ole myöskään konflikteja. 

Vierailija
1293/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän 2 piippuinen asia. Onko sitten pakko pukeutua napapaitoihin ja mikrosortseihin...

En puhu näistä tytöistä, mutta yleensä. Naiset pukeutuvat osin itseään, osin vastakkaista sukupuolta varten... hakevat huomiota. Mutta jos huomio ei miellytä, niin sit suututaan...

Eihän nuo miehet fiksuja olleet, se on totta. Mutta sitten on se toinen puoli. Jos olisi olleet lähempänä omaa ikää olevia kiinnostavia poikia, niin mikä olisi silloin ollut reaktio.. olisiko takamus keinunut, ja otettu huomio ilolla vastaan. Kuka tietää?

Ei, ei olisi. Eivät olisi pitäneet huonosta ja halventavasta käytöksestä edes ikäisiltään. Teini-ikään liittyvät kaukoihastukset, huomiota haetaan siltä tietyltä, tai niiltä tietyiltä ihastuksilta. Ei keneltä tahansa oman ikäiseltä.

Vierailija
1294/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittäviä miehenköriläitä kun ei ole onnea naisrintamalla niin tilaisuuden tullessa ahdistelevat jotain teiniritsoja... varmaan oli tosiaan joku typerä päähänpisto vain kännissä. Tuollaisia pitäisi olla vaan huomaamatta ja lähteä pois provosoitumatta mitä minäkin olen useassa tilanteessa tehnyt. Kun ei huomaa ei ole myöskään konflikteja. 

Tällaisen maailman haluat siirtää tyttärellesi: ”Miehet nyt voivat kommentoida, huudella tai käpälöidä. Älä välitä, luiki vain pakoon ja toivo, etteivät seuraa. Älä ainakaan missään nimeeeä puolustaudu! Ja jos jotain käy, syytä itseäsi.”

Vierailija
1295/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

No mä en ainakaan toivo niin. Mutta olisi hyvä jos naisiin kohdistuvasta häirinnästäkin voitaisiin puhua, ilman että se väännetään joksikin muuksi kysymykseksi. Tätä ketjua kun lukee paljastuu aikamoinen asenneongelma jossa slut shametaan häirinnän uhria, jopa uhkaillaan. Se kertoo paljon asenneilmapiiristä.

Ai siitäkin? Eihän mistään muusta viimeiset vuodet ookkaan puhuttu. Ihan aiheellisia keskusteluita moni, en sitä kiellä

Vierailija
1296/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä, oi missä on syytetty kaikkia miehiä? Nähdäkseni tässä on syytetty pääasiassa noita kahta perseilijää.

Kyllä täällä pääsääntöisesti on ollut se sanomana, että käytännössä jokainen suomimies on ahdisteleva hyypiö, joka ei osaa pitää suutaan saati käsiään kurissa

Vierailija
1297/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Ai siitäkin? Eihän mistään muusta viimeiset vuodet ookkaan puhuttu. Ihan aiheellisia keskusteluita moni, en sitä kiellä

Enemmän kuin aiheellisia, sehän paljastuu tästäkin ketjusta. Nuorta tyttöä haukutaan, häpäistään, pilkataan, uhkaillaan. Olisi pitänyt vain olla välittämättä, luikkia pakoon, painaa villaisella, antaa olla. Tai mikä vielä toivottavampaa, lähteä mukaan rasvaisten keski-ikäisten äijien vonkaukseen. Haloo, tyttö on seitsemäntoista!

Vierailija
1298/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä pääsääntöisesti on ollut se sanomana, että käytännössä jokainen suomimies on ahdisteleva hyypiö, joka ei osaa pitää suutaan saati käsiään kurissa

Syyllisitytköhän nyt ihan omista syistäsi, et tämän ketjun kommenttien vuoksi? Minä en nimittäin tunnista tuollaista virettä, vaikka kuinka yrittäisin. Nimenomaan tässä paheksutaan tyyppejä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella naisia kuin halpaa tavaraa. Ellet kuulu heihin, miksi otat itseesi?

Vierailija
1299/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Enemmän kuin aiheellisia, sehän paljastuu tästäkin ketjusta. Nuorta tyttöä haukutaan, häpäistään, pilkataan, uhkaillaan. Olisi pitänyt vain olla välittämättä, luikkia pakoon, painaa villaisella, antaa olla. Tai mikä vielä toivottavampaa, lähteä mukaan rasvaisten keski-ikäisten äijien vonkaukseen. Haloo, tyttö on seitsemäntoista!

No mutta ongelma on siinä että jotkut miehet pitävät vastustelusta ja vastaanhangoittelusta ja pitävät sitä jopa kiihottavana piirteenä naisessa. Se voi johtaa vaikka käsirysyyn ja pahimmassa tapauksessa raiskaukseen. Siksi on vaarallista pistää nuoren ja hennon naisen puolustamaan itseään etenkin sellaisissa paikoissa joissa apua ei saa. Turvallisin paikka on tietenkin se ettei olla missään syrjäisellä metsänlaidalla vaan paikassa missä ihmisiä on paljon liikenteessä. Tilannetaju olisi ihan suotavaa näin ikävissä ja uhkaavissakin tilanteissa. 

Vierailija
1300/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset pervoja huutelevat setämiehet ovat miesten alakastia. Huudellessaan naisille, he oikeasti huutavat: "Hei kuunnelkaa, olen idiootti! Mölisen typeryyttäni ja nolouttani. Ja siksi en saa naisia"

Ne on useimmiten niitä kaikkein surkeimpia luusereita. Jos olisikin miellyttävä, fiksu mies, niin eiköhän niitä naisia pörräisi ympärillä eikä tarvitsisi häiriköidä naisia julkisilla paikoilla.

Tuo pitää ihan paikkansa. 

Toisaalta ne häiriköivät lähinnä niitä suurimpia luuserinaisia jotka hakee huomiota just tuolla tavalla.

Aidosti tyylikkäät naiset eivät moista kohtelua joudu kokemaan.

Höpö höpö. Yksikään nainen ei halua tulla ahdistelluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän