Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vantaalainen Sonya, 17, kuvasi videolle, kun aikuiset miehet ahdistelivat häntä kadulla – tämä karu video lähti leviämään somessa

Kommentit (2296)

Vierailija
1261/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin ottaa kaverin mukaan ja käydä vähän näyttämässä Sonyalle, miltä se oikea ahdistelu näyttää ja tuntuu. Vois sen jälkeen mennä pimatsun prioriteetit uusiksi, vaatteet löytyä taas päälle ja loppua tuo tekemällä tehty uhriutuminen.

Tiedä, että laittomasta uhkauksestasi on tehty nettivinkki poliisille.

Laittakaa muutkin naiset tästä uhkailijasta vinkkiä menemään, ja ylipäänsä aina kun törmäätte tällä palstalla uhkausviesteihin. Niitähän on ollut ennenkin.

Vierailija
1262/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan normaalia pokailua. En näe ahdistelua vaikka kuinka yritän. Mikäli aloitteiden tekeminen olisi naisten käsissä niin parisuhteita olisi melko vähän.

Näin on. Käytöstapoja voisivat opetella ja myös ymmärtää lopettaa sitten kun sanotaan ettei kiinnosta. Olisi se mimmikin voinut sanoa asiallisesti eikä heti lähteä jollekin ahdistelulinjalle. Pellehän tuo äijä on mutta jotkut on nuijia ja jotkut fiksumpia. Ihmiskunta on sellaista. Tosiasia on, että rohkeimmat miehet vievät naiset.

Eletään 2000-lukua. Ei kenelläkään ole oikeutta "viedä" naisia, vaan nainen päättää ihan itse, haluaako olla miehen kanssa vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko puhua siitä, kuinka +30-vuotiaat naiset ahdistelee ihan samalla tavalla meitä nuoria miehiä? Ai ei? Naisten kaksoisstandardit…

Perusta aiheelle oma ketju, niin lupaan tulla keskustelemaan sinne siitä aiheesta.

No se katosikin ennen toista sivua.

Vierailija
1264/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oikeus olla tyhmä. Minulla on oikeus provosoida ja sitten uhriutua, koska miehet tekivät juuri niin kuin halusinkin provosoimalla heitä. Minulla on oikeus tulla tänne solvaamaan suomalaisia miehiä, - - ulkomaalaisissa ei ole mitään vikaa vaikka vähän hassuttelevatkin naisten kanssa lääppimällä heitä ja ehdottelemalla sopimattomia - vain suomalaisessa miehessä on vika. Minulla on oikeus tulla tänne pöyristymään, vaikka tiedänkin että nuori nainen sai juuri sitä mitä halusikin, eli että hänet huomataan kun liikkuu takapuolen paljastavissa shortseissa ja sitten pääsee uhriutumaan kun kävi juuri niin kuin oli tarkoituskin. Kaikki tämä on läpinäkyvää, mutta minulla on silti oikeus esittää olevani tyhmä ja mukapöyristellä täällä palstalla spämmäämällä tänne suomalaista miestä syytteleviä kommentteja kymmenittäin jo toista päivää putkeen.

Linkkaapa tähän edes yksi viesti, jossa joku nainen kirjoittaa, että ”ulkomaalaisissa ei ole mitään vikaa vaikka vähän hassuttelevatkin naisten kanssa lääppimällä heitä ja ehdottelemalla sopimattomia”.

Tuota jankutatte te palstamiehet, en tiedä miksi.

Se näkyy viesteistänne läpi, koska aina kun joku ottaa esille heidän perseilynsä, siirrätte välittömästi aiheen suomalaisiin miehiin, yleensä väittämällä että tässä ketjussa puhutaan suomalaisista miehistä, mikä ei edes ollut alkuperäinen aihe.

Vierailija
1265/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tekopöyristelijämammat vauhdissa taas.

Vierailija
1266/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaakin mokoma kuvata tuollaista. Daisi hävetä!

Vierailija
1267/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin ottaa kaverin mukaan ja käydä vähän näyttämässä Sonyalle, miltä se oikea ahdistelu näyttää ja tuntuu. Vois sen jälkeen mennä pimatsun prioriteetit uusiksi, vaatteet löytyä taas päälle ja loppua tuo tekemällä tehty uhriutuminen.

Onnea kun rupeat selittämään tätä asiaa poliiseille

Vierailija
1268/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on paidatta ryystämässä kaljaa, saako homot tulla vapaasti sitten iholle kuolaamaan ja kourimaan? Sitähän saa mitä tilaa? Kaikki paidattomat miehet haluaa kunnon jormaa takaluukkuun.

No ootsie vähän tyhmä? Tässä oli kyse heterojutuista. Toki jos se paidaton mies on homo niin tuskin hän pahakseen pistää jos toiset homot tulevat kourimaan. Homoilla ei ole tapana niuhottaa näistä seksiasioista, toisin kuin heteroilla.

Itse näin viime kesänä todella seksikkäitä 16-17v naisia uimarannalla ja aion mennä tänäkin kesänä sinne katselemaan:) Ei sille mahda mitään, että vaikka miten tulee itselle ikää lisää niin edelleen se nuori nainen kiinnostaa

Mikäpä siinä, kunhan maltat jättää vain katseluun. Ymmärräthän, että sillekään ei mahda mitään, että edelleenkään vanha ukon ruppana ei kiinnosta. Ketään.

Vislailu ja perseen kommentointi kovaan ääneen ei ole rikos.

Eihän sitä ole rikokseksi väitetty, mutta sopimatonta käytöstä se kyllä on.

No on se sopivampaa käytöstä kuin teinipissisten lapsellinen uho. Onko sopivaa kysyä ”Onko sulla lapsia?” ? Onko sopivaa esitellä itseään ja sit suuttua, kun se huomioidaan?

Suotakoot lapselle lapsellinen uho, mutta miten selittyy aikuisen miehen käytös? Ei selity.

No mitä se mies nyt sun mielestä teki? Ei yhtään mitään ja tää nyt on sit niin traumatisoitunut.

Sinunko mielestäsi Sonya vaikutti viettelevältä ja suostuvaiselta, kun kivahti miehelle, että "kai sä tajuut mun olevan alaikäinen"?? Jotenkin luulin, että tuosta kommentista tyhmempikin tajuaisi, että nyt tuli pakit niin että paukahti. Ja jos pakit saatuaan ei kykene jättämään toista rauhaan, on kyse ahdistelusta, joka on aina väärin.

Vierailija
1269/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oikeus olla tyhmä. Minulla on oikeus provosoida ja sitten uhriutua, koska miehet tekivät juuri niin kuin halusinkin provosoimalla heitä. Minulla on oikeus tulla tänne solvaamaan suomalaisia miehiä, - - ulkomaalaisissa ei ole mitään vikaa vaikka vähän hassuttelevatkin naisten kanssa lääppimällä heitä ja ehdottelemalla sopimattomia - vain suomalaisessa miehessä on vika. Minulla on oikeus tulla tänne pöyristymään, vaikka tiedänkin että nuori nainen sai juuri sitä mitä halusikin, eli että hänet huomataan kun liikkuu takapuolen paljastavissa shortseissa ja sitten pääsee uhriutumaan kun kävi juuri niin kuin oli tarkoituskin. Kaikki tämä on läpinäkyvää, mutta minulla on silti oikeus esittää olevani tyhmä ja mukapöyristellä täällä palstalla spämmäämällä tänne suomalaista miestä syytteleviä kommentteja kymmenittäin jo toista päivää putkeen.

Linkkaapa tähän edes yksi viesti, jossa joku nainen kirjoittaa, että ”ulkomaalaisissa ei ole mitään vikaa vaikka vähän hassuttelevatkin naisten kanssa lääppimällä heitä ja ehdottelemalla sopimattomia”.

Se näkyy viesteistänne läpi, koska aina kun joku ottaa esille heidän perseilynsä, siirrätte välittömästi aiheen suomalaisiin miehiin, yleensä väittämällä että tässä ketjussa puhutaan suomalaisista miehistä, mikä ei edes ollut alkuperäinen aihe.

Tässä on nyt sitä samaa kuin niissä keskusteluissa, joissa puhutaan naisiin kohdistuvasta ahdistelusta tai väkivallasta, ja miehet ryntäävät huutamaan, että ”KYLLÄ NAISETKIN!!!!!!!” Joo, kyllä, mutta kun se ei nyt ollut aiheena tässä. Ellei täällä Vauvalla pysty keskustelemaan naisten harjoittamasta väkivallasta tai ahdistelusta, miksette avaa keskustelua jollekin miesvaltaiselle palstalle: Ylikselle? Pakkotoistolle? Tiede.fi:lle? Miksi tänne? Eikö miehiä kiinnosta?

Vierailija
1270/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta tämä ei ole mikään suomalaiset miehet -juttu vaan häirintä ei ole ok-juttu.

Vierailija
1271/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä mitä kirjoitat ihan itsellesi tuntemattomasta, alaikäisestä tytöstä.

Vierailija
1272/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki asiallista, mutta kännissähän tuo äijä kuului olevan. 

Känni EI ole lieventävä asianhaara, päinvastoin.

Päinvastoin?

Vierailija
1273/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on paidatta ryystämässä kaljaa, saako homot tulla vapaasti sitten iholle kuolaamaan ja kourimaan? Sitähän saa mitä tilaa? Kaikki paidattomat miehet haluaa kunnon jormaa takaluukkuun.

No ootsie vähän tyhmä? Tässä oli kyse heterojutuista. Toki jos se paidaton mies on homo niin tuskin hän pahakseen pistää jos toiset homot tulevat kourimaan. Homoilla ei ole tapana niuhottaa näistä seksiasioista, toisin kuin heteroilla.

Itse näin viime kesänä todella seksikkäitä 16-17v naisia uimarannalla ja aion mennä tänäkin kesänä sinne katselemaan:) Ei sille mahda mitään, että vaikka miten tulee itselle ikää lisää niin edelleen se nuori nainen kiinnostaa

Mikäpä siinä, kunhan maltat jättää vain katseluun. Ymmärräthän, että sillekään ei mahda mitään, että edelleenkään vanha ukon ruppana ei kiinnosta. Ketään.

No on se sopivampaa käytöstä kuin teinipissisten lapsellinen uho. Onko sopivaa kysyä ”Onko sulla lapsia?” ? Onko sopivaa esitellä itseään ja sit suuttua, kun se huomioidaan?

Suotakoot lapselle lapsellinen uho, mutta miten selittyy aikuisen miehen käytös? Ei selity.

No mitä se mies nyt sun mielestä teki? Ei yhtään mitään ja tää nyt on sit niin traumatisoitunut.

Sinunko mielestäsi Sonya vaikutti viettelevältä ja suostuvaiselta, kun kivahti miehelle, että "kai sä tajuut mun olevan alaikäinen"?? Jotenkin luulin, että tuosta kommentista tyhmempikin tajuaisi, että nyt tuli pakit niin että paukahti. Ja jos pakit saatuaan ei kykene jättämään toista rauhaan, on kyse ahdistelusta, joka on aina väärin.

Riippuu varmaan millä äänensävyllä se tuon sanoi. En ole kuunnellut videota mutta aiempien TikTok -videoidensa perusteella äänensävy on saattanut olla vietteleväkin.

Vierailija
1274/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli alunperinkään ilman paitaa esiintyisin julkisesti, niin kyllä varmasti alkaisin laittamaan paitaa päälle, jos homot tulisi iholle, enkä ala keuhkoamaan että minun nyt pitää saada homoilta rauhassa ryystää paidatta sitä kaljaa.

Tokihan pukeudut peittävästi uimarannallakin? Kas kun niitä himokkaita katselijoita voi olla missä vaan...

Mä olen saanut huomiota osakseni ihan tavallisissa vaatteissa, enkä siis todellakaan pukeudu kuin Kardashian. Ja ihan tavallisissa tilanteissa joissa esimerkiksi olen lukenut kulkuneuvossa tai ollut ruokakaupassa. Pistää miettimään että pitäisikö sitä vallan jäädä ihan kotiin ettei vahingossakaan aiheuta jollekin poloiselle miehelle ongelmia.

Minuakin on tytöt ahdistelleet ja myöhemmin tietysti naiset.

Mikä auttaisi etteivät naiset sikailisi ?

Mä luulen, että siihenkin auttaisi esimerkiksi se, että asiasta puhutaan ja tehdään siitä näkyvää. Eikä vähätellä mitään ja kenenkään tekemää ahdistelua. Ja puhutultaan siihen, jos joku vähättelee tai syyllistää uhria.

Tällä saattaisi itseasiassa olla nimenomaan naisten harjoittamaan ahdisteluun ja sikailuun suurempi vaikutus kuin miesten vastaavaan. Naiset ovat yleensä miehiä enemmän kiinnostuneita siitä, mitä muut minusta ja minun tekemisestäni ajattelevat. Ja luulen myös, että koska kaikki miehet itsekään eivät kauhean vakavissakaan suhtaudu miesten kokemaan seksuaaliseen ahdisteluun, niin jotkut naiset eivät ehkä oikeasti tajua, että ei se naisen huomio, härskit kommentit ja kopelointi todellakaan imartele läheskään kaikkia miehiä. Jos siis miehet puhuisivat enemmän siitä, että ahdistelu ei ole toivottavaa ja kivaa heidänkään mielestä, vaan voi olla todella ahdistavaa ja jopa pelottavaa, niin ehkä se alkaisi pikkuhiljaa vähenemään.

Vierailija
1275/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjimmiltaan kyse lienee siitä, että miehiä ei haittaa ahdistelevat naiset vaan ovat suorastaan imarreltuja, onhan se merkki siitä että ovat silloin varsin haluttuja karjuja. Ajattelevat sitten, että samoin se toimii varmaan naisillakin.

Taas kerran nainen kertoo miesten puolesta mikä miehiä haittaa ja miten miehet ajattelevat. Ja seuraavassa ketjussa varmaan itkee man splainingista.

Sinähän se täällä luet naisten ajatuksia ja väität esim. tietäväsi, mitä tämä Sonya ajattelee ja hänen motiivinsa.

ohis

No eipä tarvii arvailla, kun käy ne ajatukset ja motiivit tiktokista katsomassa.

Eivät ne sieltä selviä, hölmö.

Kyllä minulle selvisi. Miksi nimittelet, huonoa käytöstä.

Ei selviä, kuvittelet vaan. Sinä se nimittelet tätä Sonyaa ja käyttäydyt huonosti.

eri

Vierailija
1276/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjimmiltaan kyse lienee siitä, että miehiä ei haittaa ahdistelevat naiset vaan ovat suorastaan imarreltuja, onhan se merkki siitä että ovat silloin varsin haluttuja karjuja. Ajattelevat sitten, että samoin se toimii varmaan naisillakin.

Taas kerran nainen kertoo miesten puolesta mikä miehiä haittaa ja miten miehet ajattelevat. Ja seuraavassa ketjussa varmaan itkee man splainingista.

Sinähän se täällä luet naisten ajatuksia ja väität esim. tietäväsi, mitä tämä Sonya ajattelee ja hänen motiivinsa.

ohis

No eipä tarvii arvailla, kun käy ne ajatukset ja motiivit tiktokista katsomassa.

Eivät ne sieltä selviä, hölmö.

Kyllä minulle selvisi. Miksi nimittelet, huonoa käytöstä.

No niin mullekin. Varmaan itseään tarkoittaa tolla hölmöllä, kun ei selvinnyt ajatukset vaikka ne siellä ihan sanotaan.

Sanotaan? Missä videossa puhuu muka tuollaisia? Kyllä, sinä olet hölmö typerys ja tosi hölmö oletkin.

eri

Vierailija
1277/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta tämä ei ole mikään suomalaiset miehet -juttu vaan häirintä ei ole ok-juttu.

Kyllä tämä kuule taitaa olla suomalaiset miehet -juttu. En ole koskaan nähnyt tällä palstalla lähellekään näin suosittua ketjua ulkomaalaisten kepposísta, paljon pahemmista kepposísta.

Sama homma sen muutama viikko sitten tapahtuneen sammakkokeissin kanssa. Kyllä naisia kiinnosti se yhtä paljon kuin tämä ketju kun kyseessä oli suomalainen varusmies (myöhemmin selvisikin, että kyseessä oli aasialainen). Siellä haluttiin jo, että suomalaiset miehet tápetaan ja toivottiin, että venäläiset hyökkäisivät.

ohis

Vierailija
1278/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan millä äänensävyllä se tuon sanoi. En ole kuunnellut videota mutta aiempien TikTok -videoidensa perusteella äänensävy on saattanut olla vietteleväkin.

Et ole edes katsonut koko videota ja silti jo ehdit päättää, että mies ei tehnyt mitään pahaa??? No, käypä katsomassa se video, ja tule sitten kertomaan, kuinka viettelevältä Sonya mielestäsi kuulosti?

Vierailija
1279/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt sitä samaa kuin niissä keskusteluissa, joissa puhutaan naisiin kohdistuvasta ahdistelusta tai väkivallasta, ja miehet ryntäävät huutamaan, että ”KYLLÄ NAISETKIN!!!!!!!” Joo, kyllä, mutta kun se ei nyt ollut aiheena tässä. Ellei täällä Vauvalla pysty keskustelemaan naisten harjoittamasta väkivallasta tai ahdistelusta, miksette avaa keskustelua jollekin miesvaltaiselle palstalle: Ylikselle? Pakkotoistolle? Tiede.fi:lle? Miksi tänne? Eikö miehiä kiinnosta?

Jos nyt luet tuon viestisi uudestaan. Siis mikä nyt ei ollut aiheena tässä? Naisten aiheuttama väkivalta? No ei ollutkaan, eikä sellaista kai ole täällä väitettykään. Vai tarkoitatko että ulkomaisten miesten perseily ei nyt ollut aiheena tässä?

Vierailija
1280/2296 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tietenkään ole oikein, mutta Sonjan provosoiva käytös, takaisin huutelu, alusvaatteen näköisessä napapaidassa liikkuminen, huomattava tälläytyminen ovat omiaan saattamaan hänet vaaraan.

Puuttuu enää, että hän olisi heilutellut puhelintaan ukoille ja leuhkinut että otinpa teidät videolle.

Toistan, että hänellä on oikeus omiin valintoihin, mutta olisi hyvä myös käyttää järkeään. Olisi hyvä sekin, että äiti varottaisi.

Oli Sonjan onni, että hänen ei tällä kertaa käynyt huonosti.

Sonya ei provosoinut.  Se on fakta.  Äijillä ei ole tässä yhtään mitään puolustavia tekijöitä.  He ovat täysin ala-arvoisia.    Sonya ei ole vastuusssa törkimysten käytöksestä, vaan nämä aikuisen ikäiset (tosin kehityksessä jälkeen jääneet) hyypiöt ovat itse vastuussa omista tekemisistään.   

Ei ole olemassa mitään semmoista syytä, joka oikeuttaisi äijät tuollaiseen toimintaan.  

Sonya ei olisi edes kuvannut tätä, jos nuo törkimykset olisivat pitäneet turpansa kiinni ja muutenkin käyttäytyneet normaalisti.

Mitä miehet tekivät väärin? Kehenkään ei kajottu.

Oletko oikeasti sitä mieltä, että alaikäisten teinityttöjen pitää pelätä ja juosta aikuisia miehiä karkuun ihmisten pihojen kautta metsään. Luitko jutun. Tytöt olivat juosseet noita miehiä karkuun, koska olivat lähteneet seuraamaan. Miksi kukaan puolustaa tuollaista käytöstä.

Puuttuuko teiltä miehiltä kyky sosiaalisiin kontakteihin? Naisiin voi ottaa kontaktia muullakin tavalla kuin käskemällä heiluttaa persettä. Ja alaikäiset nyt pitäisi tajuta jättää rauhaan aina.

Minua on pelätty kun olin matkalla kotiin.

En huudellut, en seurannut, oli vain sama reitti.

Eivät nuo päätän aukoneet nuoret naiset tienneet mihin nuo miehet olivat matkalla.

Miks ne muuten aukoi päätään jos niitä pelotti?

Miehethän sen tytöille huutelun aloitti. Johon Sonya vastasi kertomalla olevansa alaikäinen. Miehet katsoivat tarpeelliseksi jatkaa törkyilyään, jolloin Sonya kysyi, onko heillä omia lapsia. Siihen kysymykseen mies ei halunnut vastata, johon Sonya tokaisi, että ei varmaan kannata kommentoida alaikäisten perseitä.

Tuoko on sinusta pään aukomista?? Oletko siis sitä mieltä, että naisten pitää hiljaa sietää kaikki seksistiset huutelut? Jos sanot huutelijalle takaisin, olet pään aukoja??

Sonyalle ei alaikäisenä varmaankaan tulisi mieleenkään harrastaa seksiä, muutenhan Sonya olisi tekopyhä.

Ei hänen mahdollinen seksielämänsä liity tähän kyllä mitenkään.