Haluaisin pistää pystyyn oikein vanhan ajan nakkikioskin
Siellä myytäisiin niiden höyrynakkien lisäksi kunnon lihapiirakoita. Siellä ei lämmitettäisi mitään mikrossa.
Hampurilaisia, nakkisämpylöitä (ei ole hodari), grillimakkaroita, porilaisia, makkaraperunoita, lihapullia+muusia ym. perinteisiä herkkuja. Kaikilla mausteilla! Saattaisin paistella lettujakin.
Se olisi ehkä tällainen kuin oli Grilli 21 Jyväskylässä. 💚
Kommentit (264)
Miksei hot dogeja? Kuolasin aina Matlockia katsoessani, kun Benjamin kävi ahmimassa hodarin.
Vierailija kirjoitti:
Täähän voisi olla hyvä idea. Ootko AP laskeskellut, mitä kalusto maksaisi? Entä tilat?
Sitten vielä pitäisi kehitellä pari oikein hyvää annosta ja etsiä niiden raaka-aineiden toimittajat. Kyllä tällaiselle varmasti kysyntää on.
Olen laskeskellut ja pohtinut. Mielestäni voisin onnistua. Tämä ei ole mikään iso kaupunki vaan kunta ja lähistöllä on kolme ravintolaa, joista koronan ja pilkun jälkeen purkautuu nälkäisiä ihmisiä pihalle. Ihan kuin ennen vanhaan! 😊
ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä ajattelit hommata niitä vanhan ajan laatutuotteita ja kunnon lihapiirakat? Ei kuule mitkään Atrian einekset vetele..
Ajattelin tehdä piirakat ja sämpylät itse.
ap
Minä voin tulla sinne vakiorähinöitsijäksi aamuöisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijainti ratkaisee menestymisessä paljon. Ja tietysti tuotteet.
Ja hinta, mikä on aina liikaa.
Ihmiset maksaa mitä vaan valomerkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nälkä tuli, tosi hyvä idea. Kannustan!
Kiitos, että kannustat. Yleensähän kaikki teilataan suorilta.
ap
Kai tekisit myös makkaraperunoitakin? Niitä harvoin saa enää mistään. Ei ainakaan täälläpäin missä asun.
Miuten ihan hyvä juttu, mutta jos ne perinteiset nakkikioskiruuat menisivät kaupaksi, niitä nakkikioskeja olisi vieläkin paljon. Ei markkinoillakaan myydä hevosia, vaikka aikoinaan niitä pidettiin juuri tuota tarkoitusta varten.
Vierailija kirjoitti:
Kai tekisit myös makkaraperunoitakin? Niitä harvoin saa enää mistään. Ei ainakaan täälläpäin missä asun.
Ei niitä ole olemassakaan, koska HK:n blöössä ei ole enää mononappolappoglutamaattia.
Legndaarine grilli 21 Lahteen.
Routo lupaa palautaa sen entiseen loistoonsa vanhoilla hyvillä ruuilla.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kyselen, että onko hodarilla ja nakkisämpylällä jotain eroa vai tarkoititko vain, että aiot käyttää suomenkielistä termiä?
Ei niillä paljoa eroa ole, mutta ennen vanhaan nakkikioskeilla ei tunnettu hodaria.
ap
Tässä sulle tsemppibiisi nakkikiskan perustamiselle...
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea yrityksellesi! Toivottavasti tulet naapuriini!
Kiitos. 😊
ap
ainakin tammellan kunnassa olisi tarve tuolle. nakki mattia kaipaamme. hyvät isot ja laadukkaat tuotteet. kioskit tulevat takaisin vaikka paska burkerit mitä väittävät
Mitä eroa on hodarilla ja nakkisämpylällä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on hodarilla ja nakkisämpylällä?
Tietysti hodarissa voi olla oikea makkara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän voisi olla hyvä idea. Ootko AP laskeskellut, mitä kalusto maksaisi? Entä tilat?
Sitten vielä pitäisi kehitellä pari oikein hyvää annosta ja etsiä niiden raaka-aineiden toimittajat. Kyllä tällaiselle varmasti kysyntää on.
Olen laskeskellut ja pohtinut. Mielestäni voisin onnistua. Tämä ei ole mikään iso kaupunki vaan kunta ja lähistöllä on kolme ravintolaa, joista koronan ja pilkun jälkeen purkautuu nälkäisiä ihmisiä pihalle. Ihan kuin ennen vanhaan! 😊
ap
Nyt sinulla on siis 2 h myyntiä, mites ajattelit ne viikon loput 166 tuntia rahoittaa kun kulut kuitenkin juoksevat koko ajan?
Vaikea on kilpailla verovapaita kilpailijoita vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin tulla sinne vakiorähinöitsijäksi aamuöisin.
Kyllähän tuo rähinöinti ennen kuului nakkikioskijonossa odottaville. ㋡
ap
Kyllä minä usein kävin, mutta ei se minun ostoksillani pystyssä pysynyt. Aina käydessäni oli kuitenkin "tupa" täynnä.