Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2731)
Jo mainittu Alan Rickman, mutta minulle hän on Nottinghamin sheriffi. Siinä roolissa Rickmanilla näytti olevan tosi hauskaa.
Ihana Peter Falk Columbona. Monia muitakin hyviä rooleja, mutta Columbo on vastustamaton.
Gerard Depardieu on raivostuttava näyttelijä. En tykkää yhtään persoonana, mutta kun näkee sen Cyranona tai Monte-Criston kreivinä, niin ei voi mitään...
Sellainen nuorena kuollut entisaikain ranskalaisnäyttelijä kuin Gerard Philipe roolissa Fanfan la Tulipe. Herkkäkasvoinen komistus, johon lankesin aika kakarana, kun elokuva tuli Yleltä.
Sarjassamme ranskalaisia miesnäyttelijöitä: Victor Lanoux antiikkikauppiaana sarjassa Antiikkia ja arvoituksia. Sarjan aikana nopeasti harmaantunut setä, mutta sympaattinen ja kaunisääninen mies. En osaa selittää tätä lankeamista muulla kuin sillä, että omat isäni, setäni ja vaarini ovat olleet kaukaisia ja torjuvia hahmoja. Tämmöisen sedän olisin tarvinnut perheeseeni.
Maailman komein mies kautta aikojen oli kuitenkin Gregory Peck ja elokuva on Loma Roomassa. Olisin niin halunnut olla Audrey Hepburn!
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketjussa ole kertaakaan mainittu Jamie Dornanin Christian Greytä? Sehän vei jalat alta varmaan miljoonilta naisilta.
Ennemmin Jamie Dornan Paul Spectorina The Fall sarjassa. Vaikka olikin hullu sarjamurhaaja
Leonard Nimoy Mr Spock Star Trek
Kaikki "Muinaiset avaruusolennot"-sarjan hörhöukot ja ne pari hörhöämmää. Silmissä loistava katse panee sukat pyörimään jaloissa.
Sylvester Stallone elokuvassa Cop Land. Täysin erilainen rooli verrattuna muihin, jopa ulkonäköä myöten, ja yllätyin miten hyvä näyttelijä Stallone on. Muuten en Syltystä ja leffoistaan ole koskaan pitänyt. Tai no, joo... On se ensimmäinen Rocky melko ok leffa, mutta siitä eteenpäin Cop Landiin kaikki siinä välissä vastenmielistä pullistelua. Cop Landin jälkeen ei mitään haisua, mitä toi on duunannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
66 viestiketjua myöhemmin voi tehdä melko hyvän tutkimuksen naisten miesmausta: hiukset tulee olla päässä sataprosenttisesti. Tärkein kriteeri parinvalinnassa suhteeseen, kuin suhteeseen.
Aika vähän on rooleja, joissa mies on kalju. Näyttelijät ja roolit erikseen, mutta tosielämässä esim. minulta on kaikkein järisyttävimmin vienyt jalat alta mies, joka on täysin kalju ja jolla on silmälasit. Huh! 😍
Sama, ite sytyn kaljuista. Siis kokonaan klani pää. Jotkut sanoo että pitää pään muodon olla hyvä, nojoo näyttäähän se paremmalta, mut en oo sen mallista päätä nähnyt mihin ei klani sopis. Yhteen menin semmosen miehen kanssa jolla oli tukkaa mutta alkoi ajella päänsä (lähti mun ehdotuksesta ja tykästyi itsekin siihen tyyliin) ja nykyään on jo ihan luonnostaan niin kaljuuntunut ettei tukkaa kasva kuin vähän niskaan ja ohimoille, ajelee nekin. Kokonaan kaljut ne mun huomion kiinnittää tuolla kaupungillakin, nuoret ja vanhat.
Seppo, nyt pois koneelta ja iltapalalle!
Ei ole hauskaa. Ihan nainen olen enkä edes vanha. Tajuatteko te mitä teette kaljuuntuville miehille esittämällä ettei kukaan nainen voisi pitää niitä viehättävänä? Haluatteko oikeesti olla semmosia? Ihan sama ku olis ketju jossa kuolattais naisia ja joku kertois tykkäävänsä pienirintaisista naisista ja sille kommentoitais että Sirpa takas keittiöön. Riittäiskö huumorintaju? Vaikka ette ite pidä niin ei tarkoita ettei joku muu (kuten mä) voisi pitää. Ja todellakin tykkään kaljuista. Mut tommosesta "huumorista" en tykkää.
No voisiko syynä olla se, että kaljuja miestähtiä on aika vähän, joten siksi niihin ei niin ihastutakaan? Vähän samoin, kuin pienirintaiset naiset harvemmin on niitä elokuvien seksikkäitä päätähtiä. Listatkaa te kaljuista pitävät niitä kaljupäitä tähän. Mulla ei tule äkkiseltään muita kaljuuntuneita isoja tähtiä mieleen kuin Sean Connery ja hänkin käytti elokuvissaan tupeeta. Eli varmasti näitä kaljuja on ollut, on edelleen, mutta ovat joko käyttäneet tupeeta tai nykyään käyvät jossain operaatioissa, jossa hiuksia siirretään kaljuille alueille jne... On mulla yksi kaljupää joka on vienyt jalat alta, mutta hän ei ole näyttelijä, joten siksi en tähän häntä ole maininnut. Tai jos on näytellyt jossain joskus, niin minä en ole tietoinen. No sanon sen nyt kuitenkin, jos tulisi kaljuille miehille parempi mieli - Joe Rogan! Kyllä!! Ihan hillittömän seksikäs. Oikeasti.
Ja minulla lähes tissittömänä naisena tosiaankin riittää huumorintaju "Sirpa takas keittiöön" -kommenteille. En itsekään uskoisi, jos jossain tän kaltaisessa naisnäyttelijöihin liittyvässä ketjussa alkaisi hirveä pienitissisten ylistys. Se kun nyt vaan on tosiasia, että miehet yleensä tykkää isohkoista tisseistä. Ei se minua haittaa.En tajua miten sun vastaus liittyy mun tekstiin mitenkään. Jotkut kaks (minä ja joku muu) kertoo tykkäävänsä kaljuista miehistä, käänetään niin, että pakko olla miesten kirjoittamia. Toi on vaan tosi typerää. Jos ei oo ite samaaa mieltä niin onko pakko kääntä se asia niin että "ei voi olla naisen kirjoittama" ja jos on pakko niin miksi?
No nyt alan itsekin uskomaan, että sinä ja "toinen" olette yksi ja sama henkilö, eli kaljupäinen mies. Muussa tapauksessa olisit ymmärtänyt miten vastaukseni liittyy kommenttiisi, etkä olisi noin piikit pystyssä. Muutenkin lähinnä typerää joku tuommoinen "ajatelkaa nyt miltä kaljupäisistä miehistä tuntuu" jos kaikki ei ylistä kaljupäitä. Minkäs sille tekee, että suurin osa naisista pitää miehistä, joilla on hiukset. Ihan samoin kuin suurin osa miehistä pitää naisista joilla on tissit. Jos jostain näin keveästä aiheesta, kuin tää ketju, ottaa itselleen ongelman ja itsetunto ja elämä romahtaa, niin se on sitten voi, voi... Kaikki muut ymmärtää, että ei me näitä miesnäytteilijöitä tulla ikinä tapaamaan missään, ja vaikka tavattaisiin, emme itse heille kelpaisi. Heidän ihanteet on varmaankin jotain muuta, kuin tavallinen suomalainen äiti-ihminen tai vaikka lapsetonkin tavisnainen. Siitä huolimatta on vaan hassua toisinaan löytää se sisäinen teininsä ja ihastua johonkin tähteen. Ei näitä kukaan muu ota vakavasti kuin sinä.
En ottanu vakavasti mitään muuta ku sitä että väitit valheeksi sitä ja teit naurunalaiseksi sen että kerroin tykkääväni kaljuista miehistä. Mutta huomaan että sulla ei o lukutaitoa eikä ymmärrystä tai ainakaan halua ymmärtää ja myöntää että tuli lauottua idioottimaisuuksia enkä käytä suhun yhtään enempää aikaa. Voit ihan rauhassa jatkaa tuollasena törppönä olemista ja kuvitella olevas hyvä ja hauskakin ihminen, sä ja muut joiden mielestä tollanen muiden alentaminen on ihan hirveen hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen uusintafilmatisoinnin Papillon elokuvasta ja kylläpä oli harvinaisen kuuma se pääosan esittäjä! Huh huh. Aikoinaan rakastuin Vikings -sarjan Ragnariin, hemmetin seksikäs siinä roolissaan. Hyvin harvat miehet herättää minussa tuollaisia fiboja.
Nehän on kuin kaksi marjaa. Herkullista marjaa.
https://hi-in.facebook.com/pseudocinefilos/photos/travis-fimmel-vikings…Travis Fimmel on köyhän miehen (naisen?) Charlie Hunnam. Sellanen Tokmanni-versio Hunnamista.
Kumpikin on vähän halpis, mutta just silleen kuumasti. Junttien juntit, uuuuuh.
Toisaalta Nikolaj Coster-Waldau Shot Callerissa, siinä on juntti ja älykkö samassa paketissa. Tavallaan synkkä rooli, mutta mies vaan niin herkku.
Jos Charlie Hunnam on halpis, niin kuka ihme on "kallis"?
Charlie Hunnam on sellainen mies, että hänen oli pakko saada alkunsa siitä, että Luoja istui poikkeuksellisen suopealla tuulella luonnostelupöydän ääreen ja loi täydellisyyden arkkityypin. Otti kaikista pienimmistäkin yksittäisistä ominaisuuksista kaikkein parhaat ja iski ne yhteen luoden jotakin niin upeaa, että lopputulos on vielä valtavasti enemmän kuin osiensa summa. En muuttaisi Hunnamista mitään. En onnistu löytämään hänestä yhtä ainoaa kauneusvirhettä. Hänen hymynsä on ilmastonmuutoksen kannalta vaarallinen, koska sulattaa jäätikötkin. Jos näkisin jossakin hänet, todennäköisesti tuijottaisin suu auki, kävelisin lyhtypylvästä päin ja lentäisin takamukselleni.
Verrattuna Travis Fimmeliin, jonka kaksoisolentoja istuu selkä lysyssä Karjala-lippis päässä jokaisella Teboililla nuuska huulessa kittaamassa kaljaa ja heittämässä junttimaisia, rasvaisia vitsejä ennen istumistaan mauttomasti tuunatun Bemarinsa ratin taakse etsimään pakoputki huutaen sakkolihaa takapenkillä pantavaksi karvanoppien ja Wunderbaumin heilahdellessa nitisevän auton liikkeen tahtiin.
En oo ennen johnny deppistä lämmenny, mutta seuratessa tota casee tiktokin kautta oon ihan myyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
66 viestiketjua myöhemmin voi tehdä melko hyvän tutkimuksen naisten miesmausta: hiukset tulee olla päässä sataprosenttisesti. Tärkein kriteeri parinvalinnassa suhteeseen, kuin suhteeseen.
Aika vähän on rooleja, joissa mies on kalju. Näyttelijät ja roolit erikseen, mutta tosielämässä esim. minulta on kaikkein järisyttävimmin vienyt jalat alta mies, joka on täysin kalju ja jolla on silmälasit. Huh! 😍
Sama, ite sytyn kaljuista. Siis kokonaan klani pää. Jotkut sanoo että pitää pään muodon olla hyvä, nojoo näyttäähän se paremmalta, mut en oo sen mallista päätä nähnyt mihin ei klani sopis. Yhteen menin semmosen miehen kanssa jolla oli tukkaa mutta alkoi ajella päänsä (lähti mun ehdotuksesta ja tykästyi itsekin siihen tyyliin) ja nykyään on jo ihan luonnostaan niin kaljuuntunut ettei tukkaa kasva kuin vähän niskaan ja ohimoille, ajelee nekin. Kokonaan kaljut ne mun huomion kiinnittää tuolla kaupungillakin, nuoret ja vanhat.
Ei ole hauskaa. Ihan nainen olen enkä edes vanha. Tajuatteko te mitä teette kaljuuntuville miehille esittämällä ettei kukaan nainen voisi pitää niitä viehättävänä? Haluatteko oikeesti olla semmosia? Ihan sama ku olis ketju jossa kuolattais naisia ja joku kertois tykkäävänsä pienirintaisista naisista ja sille kommentoitais että Sirpa takas keittiöön. Riittäiskö huumorintaju? Vaikka ette ite pidä niin ei tarkoita ettei joku muu (kuten mä) voisi pitää. Ja todellakin tykkään kaljuista. Mut tommosesta "huumorista" en tykkää.
No voisiko syynä olla se, että kaljuja miestähtiä on aika vähän, joten siksi niihin ei niin ihastutakaan? Vähän samoin, kuin pienirintaiset naiset harvemmin on niitä elokuvien seksikkäitä päätähtiä. Listatkaa te kaljuista pitävät niitä kaljupäitä tähän. Mulla ei tule äkkiseltään muita kaljuuntuneita isoja tähtiä mieleen kuin Sean Connery ja hänkin käytti elokuvissaan tupeeta. Eli varmasti näitä kaljuja on ollut, on edelleen, mutta ovat joko käyttäneet tupeeta tai nykyään käyvät jossain operaatioissa, jossa hiuksia siirretään kaljuille alueille jne... On mulla yksi kaljupää joka on vienyt jalat alta, mutta hän ei ole näyttelijä, joten siksi en tähän häntä ole maininnut. Tai jos on näytellyt jossain joskus, niin minä en ole tietoinen. No sanon sen nyt kuitenkin, jos tulisi kaljuille miehille parempi mieli - Joe Rogan! Kyllä!! Ihan hillittömän seksikäs. Oikeasti.
Ja minulla lähes tissittömänä naisena tosiaankin riittää huumorintaju "Sirpa takas keittiöön" -kommenteille. En itsekään uskoisi, jos jossain tän kaltaisessa naisnäyttelijöihin liittyvässä ketjussa alkaisi hirveä pienitissisten ylistys. Se kun nyt vaan on tosiasia, että miehet yleensä tykkää isohkoista tisseistä. Ei se minua haittaa.Suhteellisen isoja kaljuja tähtiä on ainakin Bruce Willis ja Dwayne Johnson, Stanley Tucci, sir Ben Kingsley, Patrick Stewart, Samuel L. Jackson
Niinpä, ketjussa jo mainittujen lisäksi (ainakin Ed Harris ja Jason Statham).
Myös Vin Diesel, Arnold Vosloo, Anthony Hopkins, John Malkovich, Terry Crews, Michael Clarke Duncan ja Ving Rhames. Myös John Travolta on nykyään kalju. Tummaihoisissa on muuten paljon kaljuja supertähtiä, tai kaljujen osuus heistä on suuri.
Jokainen mainituista näyttää mielestäni paremmalta kaljuna, enkä usko olevani ainoa :)
Aamulla tulivat mieleeni vielä James Gandolfini (Tony Soprano, The Sopranos) ja Nicolas Cage, jotka eivät ole täysin kaljuja, mutta joilla hiusraja ei enää ole siellä, missä se on joskus ollut. Kummankaan tapauksessa kaljuuntuminen ei missään määrin vähennä komeutta. Jos mies on komea, ei kaljuuntuminen haittaa mitään, ja komea voi olla valtavan monella eri tavalla (kuten luetelluistakin ilmenee). Sitten on esimerkiksi Brian Baumgartner (The Officen Kevin Malone), joka on kaljuuntunut, mutta koska hän on kaikkea muuta kuin komea, hänen ulkonäössään on samantekevää, onko hiuksia päässä vai ei. Olisi helppo tehdä loppumaton lista miehistä, joilla on hiukset päässä, mutta jotka eivät ole onnistuneet viemään jalkoja alta, koska heidät tupataan castaamaan rooleihin, jotka ovat kaikkea muuta kuin jalat alta vieviä. Näissä on yleensä ulkonäössä jokin "vika" (lukekaa Hollywoodin näkemyksenä, ei minun), helppona esimerkkinä ylipaino (mainittu Brian Baumgartner ja lisäksi mm. Seth Rogen ja Zach Galifianakis).
Summa summarum ja kuten todettua, hiukset tai niiden puute ei ole ratkaiseva tekijä, kuten alun perin väitettiin. Mitä näyttelijöihin tulee, kyky jalat alta viemiseen on täysin roolista riippuvainen. Jostakin syystä kaljuja miehiä ei castata sellaisiin rooleihin, mikä vahvistaa käsitystä siitä, että naiset eivät pidä kaljuista. Kaikki eivät pidä, mutta moni pitää. Sama ylipainoisten kohdalla.
Minä odotan vielä sitä Hollywood-elokuvaa, jonka pääosanäyttelijä on objektiivisesti ulkonäöltään vastenmielinen, ja joka silti vie katsojilta jalat alta, kiitos roolin. Kumpi tahansa käy, mies tai nainen. En usko näkeväni sellaista elokuvaa elinaikanani. Siinä ravisteltaisiin liikaa totuttua ja sitä, mikä on helpoksi todettu.
Val Kilmer Doc Hollidaynä! Kunnon tuberkuloosikröhä koko ajan päällä, hiestä märkänä 24/7, paskaiset vaatteet, vitivalkoinen naama ja just ja just tajuissaan ja SILTI! Ja samassa elokuvassa Michael Biehn Johnny Ringona, vaikka Doc panikin halvalla läpi koko leffan :D
Vierailija kirjoitti:
Heath Ledger, Jake Gyllenhaal ja Clint Eastwood.. kaikki leffat.
No sinä tykkäsit Brokeback Mountainista sitten ihan erityisen paljon :)
Viggo Mortensen elokuvassa The Indian Runner. Jos on nähnyt elokuvan , tietää kyllä miksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Viggo Mortensen elokuvassa The Indian Runner. Jos on nähnyt elokuvan , tietää kyllä miksi. :)
En oo nähnyt, mutta Googlen kuvahaussa vierailtuani aion katsoa ASAP. Huhhuh mikä namu!
Michiel Huisman, elokuvassa Kirjallinen piiri perunankuoripaistoksen ystäville. Ja itseänikin raivostuttaa, että vei jalat alta. En halunnut tykätä tuosta elokuvasta enkä halunnut ihastua sen miespääosaan. Laskelmoitu juoni toimi.
Gerard Butler Draculana ja oopperan kummituksena.
Russel Crowe, Denzel Washington ja Leodi da Caprio vievät heteroosiltakin mieheltä välillä jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla lähes tissittömänä naisena tosiaankin riittää huumorintaju "Sirpa takas keittiöön" -kommenteille. En itsekään uskoisi, jos jossain tän kaltaisessa naisnäyttelijöihin liittyvässä ketjussa alkaisi hirveä pienitissisten ylistys. Se kun nyt vaan on tosiasia, että miehet yleensä tykkää isohkoista tisseistä. Ei se minua haittaa.Suhteellisen isoja kaljuja tähtiä on ainakin Bruce Willis ja Dwayne Johnson, Stanley Tucci, sir Ben Kingsley, Patrick Stewart, Samuel L. Jackson
Niinpä, ketjussa jo mainittujen lisäksi (ainakin Ed Harris ja Jason Statham).
Myös Vin Diesel, Arnold Vosloo, Anthony Hopkins, John Malkovich, Terry Crews, Michael Clarke Duncan ja Ving Rhames. Myös John Travolta on nykyään kalju. Tummaihoisissa on muuten paljon kaljuja supertähtiä, tai kaljujen osuus heistä on suuri.
Jokainen mainituista näyttää mielestäni paremmalta kaljuna, enkä usko olevani ainoa :)Aamulla tulivat mieleeni vielä James Gandolfini (Tony Soprano, The Sopranos) ja Nicolas Cage, jotka eivät ole täysin kaljuja, mutta joilla hiusraja ei enää ole siellä, missä se on joskus ollut. Kummankaan tapauksessa kaljuuntuminen ei missään määrin vähennä komeutta. Jos mies on komea, ei kaljuuntuminen haittaa mitään, ja komea voi olla valtavan monella eri tavalla (kuten luetelluistakin ilmenee). Sitten on esimerkiksi Brian Baumgartner (The Officen Kevin Malone), joka on kaljuuntunut, mutta koska hän on kaikkea muuta kuin komea, hänen ulkonäössään on samantekevää, onko hiuksia päässä vai ei. Olisi helppo tehdä loppumaton lista miehistä, joilla on hiukset päässä, mutta jotka eivät ole onnistuneet viemään jalkoja alta, koska heidät tupataan castaamaan rooleihin, jotka ovat kaikkea muuta kuin jalat alta vieviä. Näissä on yleensä ulkonäössä jokin "vika" (lukekaa Hollywoodin näkemyksenä, ei minun), helppona esimerkkinä ylipaino (mainittu Brian Baumgartner ja lisäksi mm. Seth Rogen ja Zach Galifianakis).
Summa summarum ja kuten todettua, hiukset tai niiden puute ei ole ratkaiseva tekijä, kuten alun perin väitettiin. Mitä näyttelijöihin tulee, kyky jalat alta viemiseen on täysin roolista riippuvainen. Jostakin syystä kaljuja miehiä ei castata sellaisiin rooleihin, mikä vahvistaa käsitystä siitä, että naiset eivät pidä kaljuista. Kaikki eivät pidä, mutta moni pitää. Sama ylipainoisten kohdalla.
Minä odotan vielä sitä Hollywood-elokuvaa, jonka pääosanäyttelijä on objektiivisesti ulkonäöltään vastenmielinen, ja joka silti vie katsojilta jalat alta, kiitos roolin. Kumpi tahansa käy, mies tai nainen. En usko näkeväni sellaista elokuvaa elinaikanani. Siinä ravisteltaisiin liikaa totuttua ja sitä, mikä on helpoksi todettu.
Minä taas ihastuin ERn kaljuuntuvaan dr Greeniin. Pohdin jo silloin teininä, että harvenevassa tukassa on jotain vetoavaa. Koskaan en ole pitänyt ns. täydestä pehkosta.
etenkin se rakkaustarina Brokebac Mountain ja elokuvan musiikki gustavo santaolalla. Sama juttu Itäpuun elokuvissa se musiikki Ennio Morricone, kuuntelin useamman kerran saunassa Ennion spagettibiisit. Mulla on puhelimen soittoäänenä vain muutaman dollarin tähden.
Kyllä Oskari kaatoikin naisia kuin heinää.