Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2731)
Vierailija kirjoitti:
Matthew MacConnaughey True Detectivessä.
JOOOO!!!!
Brad Pitt - Inglourious Basterds. Bradin piti "miehistyä" kunnolla, ennen kuin aloin pitää hänestä. Aiemmin oli liiaksi nätti-poika, enkä tykännyt ollenkaan. Bradin piti vähän ikääntyä niistä söpö -poika ajoista, että vei jalat alta. Nykyään tosin on jo aika pappamainen, joten ei iske enää samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen uusintafilmatisoinnin Papillon elokuvasta ja kylläpä oli harvinaisen kuuma se pääosan esittäjä! Huh huh. Aikoinaan rakastuin Vikings -sarjan Ragnariin, hemmetin seksikäs siinä roolissaan. Hyvin harvat miehet herättää minussa tuollaisia fiboja.
Nehän on kuin kaksi marjaa. Herkullista marjaa.
https://hi-in.facebook.com/pseudocinefilos/photos/travis-fimmel-vikings…Travis Fimmel on köyhän miehen (naisen?) Charlie Hunnam. Sellanen Tokmanni-versio Hunnamista.
Kumpikin on vähän halpis, mutta just silleen kuumasti. Junttien juntit, uuuuuh.
Toisaalta Nikolaj Coster-Waldau Shot Callerissa, siinä on juntti ja älykkö samassa paketissa. Tavallaan synkkä rooli, mutta mies vaan niin herkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
66 viestiketjua myöhemmin voi tehdä melko hyvän tutkimuksen naisten miesmausta: hiukset tulee olla päässä sataprosenttisesti. Tärkein kriteeri parinvalinnassa suhteeseen, kuin suhteeseen.
Aika vähän on rooleja, joissa mies on kalju. Näyttelijät ja roolit erikseen, mutta tosielämässä esim. minulta on kaikkein järisyttävimmin vienyt jalat alta mies, joka on täysin kalju ja jolla on silmälasit. Huh! 😍
Sama, ite sytyn kaljuista. Siis kokonaan klani pää. Jotkut sanoo että pitää pään muodon olla hyvä, nojoo näyttäähän se paremmalta, mut en oo sen mallista päätä nähnyt mihin ei klani sopis. Yhteen menin semmosen miehen kanssa jolla oli tukkaa mutta alkoi ajella päänsä (lähti mun ehdotuksesta ja tykästyi itsekin siihen tyyliin) ja nykyään on jo ihan luonnostaan niin kaljuuntunut ettei tukkaa kasva kuin vähän niskaan ja ohimoille, ajelee nekin. Kokonaan kaljut ne mun huomion kiinnittää tuolla kaupungillakin, nuoret ja vanhat.
Seppo, nyt pois koneelta ja iltapalalle!
Ei ole hauskaa. Ihan nainen olen enkä edes vanha. Tajuatteko te mitä teette kaljuuntuville miehille esittämällä ettei kukaan nainen voisi pitää niitä viehättävänä? Haluatteko oikeesti olla semmosia? Ihan sama ku olis ketju jossa kuolattais naisia ja joku kertois tykkäävänsä pienirintaisista naisista ja sille kommentoitais että Sirpa takas keittiöön. Riittäiskö huumorintaju? Vaikka ette ite pidä niin ei tarkoita ettei joku muu (kuten mä) voisi pitää. Ja todellakin tykkään kaljuista. Mut tommosesta "huumorista" en tykkää.
No voisiko syynä olla se, että kaljuja miestähtiä on aika vähän, joten siksi niihin ei niin ihastutakaan? Vähän samoin, kuin pienirintaiset naiset harvemmin on niitä elokuvien seksikkäitä päätähtiä. Listatkaa te kaljuista pitävät niitä kaljupäitä tähän. Mulla ei tule äkkiseltään muita kaljuuntuneita isoja tähtiä mieleen kuin Sean Connery ja hänkin käytti elokuvissaan tupeeta. Eli varmasti näitä kaljuja on ollut, on edelleen, mutta ovat joko käyttäneet tupeeta tai nykyään käyvät jossain operaatioissa, jossa hiuksia siirretään kaljuille alueille jne... On mulla yksi kaljupää joka on vienyt jalat alta, mutta hän ei ole näyttelijä, joten siksi en tähän häntä ole maininnut. Tai jos on näytellyt jossain joskus, niin minä en ole tietoinen. No sanon sen nyt kuitenkin, jos tulisi kaljuille miehille parempi mieli - Joe Rogan! Kyllä!! Ihan hillittömän seksikäs. Oikeasti.
Ja minulla lähes tissittömänä naisena tosiaankin riittää huumorintaju "Sirpa takas keittiöön" -kommenteille. En itsekään uskoisi, jos jossain tän kaltaisessa naisnäyttelijöihin liittyvässä ketjussa alkaisi hirveä pienitissisten ylistys. Se kun nyt vaan on tosiasia, että miehet yleensä tykkää isohkoista tisseistä. Ei se minua haittaa.
Kun näitä ei voi muokata, niin vastaan itselle. Eli olen siis tuo, joka pitää Joe Roganista... Haluan vielä sanoa, että Roganista tuli nimenomaan hottis vasta kaljuna. Hänellä oli rumat hiukset ja ne ei sopineet hänelle. On kaljuna paljon paremman näköinen. Lisäksi itse on sinut asian kanssa ja vitsailee takaraivossaan olevasta arvesta, joka on epäonnistuneen hiussiirteen peruja.
Ihan kauheeta tunnustaa, mutta teen sen kuitenkin. Oskari Katajisto oli mielestäni superhot joskus vuosituhannen vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
66 viestiketjua myöhemmin voi tehdä melko hyvän tutkimuksen naisten miesmausta: hiukset tulee olla päässä sataprosenttisesti. Tärkein kriteeri parinvalinnassa suhteeseen, kuin suhteeseen.
Aika vähän on rooleja, joissa mies on kalju. Näyttelijät ja roolit erikseen, mutta tosielämässä esim. minulta on kaikkein järisyttävimmin vienyt jalat alta mies, joka on täysin kalju ja jolla on silmälasit. Huh! 😍
Sama, ite sytyn kaljuista. Siis kokonaan klani pää. Jotkut sanoo että pitää pään muodon olla hyvä, nojoo näyttäähän se paremmalta, mut en oo sen mallista päätä nähnyt mihin ei klani sopis. Yhteen menin semmosen miehen kanssa jolla oli tukkaa mutta alkoi ajella päänsä (lähti mun ehdotuksesta ja tykästyi itsekin siihen tyyliin) ja nykyään on jo ihan luonnostaan niin kaljuuntunut ettei tukkaa kasva kuin vähän niskaan ja ohimoille, ajelee nekin. Kokonaan kaljut ne mun huomion kiinnittää tuolla kaupungillakin, nuoret ja vanhat.
Ei ole hauskaa. Ihan nainen olen enkä edes vanha. Tajuatteko te mitä teette kaljuuntuville miehille esittämällä ettei kukaan nainen voisi pitää niitä viehättävänä? Haluatteko oikeesti olla semmosia? Ihan sama ku olis ketju jossa kuolattais naisia ja joku kertois tykkäävänsä pienirintaisista naisista ja sille kommentoitais että Sirpa takas keittiöön. Riittäiskö huumorintaju? Vaikka ette ite pidä niin ei tarkoita ettei joku muu (kuten mä) voisi pitää. Ja todellakin tykkään kaljuista. Mut tommosesta "huumorista" en tykkää.
No voisiko syynä olla se, että kaljuja miestähtiä on aika vähän, joten siksi niihin ei niin ihastutakaan? Vähän samoin, kuin pienirintaiset naiset harvemmin on niitä elokuvien seksikkäitä päätähtiä. Listatkaa te kaljuista pitävät niitä kaljupäitä tähän. Mulla ei tule äkkiseltään muita kaljuuntuneita isoja tähtiä mieleen kuin Sean Connery ja hänkin käytti elokuvissaan tupeeta. Eli varmasti näitä kaljuja on ollut, on edelleen, mutta ovat joko käyttäneet tupeeta tai nykyään käyvät jossain operaatioissa, jossa hiuksia siirretään kaljuille alueille jne... On mulla yksi kaljupää joka on vienyt jalat alta, mutta hän ei ole näyttelijä, joten siksi en tähän häntä ole maininnut. Tai jos on näytellyt jossain joskus, niin minä en ole tietoinen. No sanon sen nyt kuitenkin, jos tulisi kaljuille miehille parempi mieli - Joe Rogan! Kyllä!! Ihan hillittömän seksikäs. Oikeasti.
Ja minulla lähes tissittömänä naisena tosiaankin riittää huumorintaju "Sirpa takas keittiöön" -kommenteille. En itsekään uskoisi, jos jossain tän kaltaisessa naisnäyttelijöihin liittyvässä ketjussa alkaisi hirveä pienitissisten ylistys. Se kun nyt vaan on tosiasia, että miehet yleensä tykkää isohkoista tisseistä. Ei se minua haittaa.
En tajua miten sun vastaus liittyy mun tekstiin mitenkään. Jotkut kaks (minä ja joku muu) kertoo tykkäävänsä kaljuista miehistä, käänetään niin, että pakko olla miesten kirjoittamia. Toi on vaan tosi typerää. Jos ei oo ite samaaa mieltä niin onko pakko kääntä se asia niin että "ei voi olla naisen kirjoittama" ja jos on pakko niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheeta tunnustaa, mutta teen sen kuitenkin. Oskari Katajisto oli mielestäni superhot joskus vuosituhannen vaihteessa.
Mitämitämitä, miksi on kauheaa tunnustaa? Nyt iski epäilys. Tiedätkö jotakin, mitä minä en? :D
Nimimerkillä monasti Oskarin perään kuolannut
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tilkanen Olavi Virtana. Pidän Virran musiikista ja äänestä, hahmo ja elokuva kiinnosti. Tilkasesta en niinkään muissa rooleissa oo välittänyt, liian poikamainen ja sliipattu, mut tuossa osui kyllä kaikki jotenki ihan kohdalleen. 👌
Ja toinen, jollain selittämättömällä tavalla, Pekka Valkeejärvi Pauli Puhakkana ja Kotikadussa Pilkamana. Hitto mikä karisma. 😛
Pekka Valkeejärvi siis Karjalan kunnailla ja samassa sarjassa piträä mainita Taisto Reimaluoto
Snickers kirjoitti:
Johnny Depp ja Pieni suklaapuoti
Johnny Depp pieni Suklaapuoti ja Gilbert Grape, ts näissä kun oli nuorempi
Don Johnson - Johnny Crockett, Miami Vice.
Oli pakko kattoa aina joka jakso, tosin sarja oli hyvä itsessäänkin.
Mads Mikkelsen The Hunt -leffassa.
Korvaa nyt Johnny Deppin Ihmeotukset: Dumbledoren salaisuudet -leffassa jonka voisi katsoa ihan vaan Madsin takia.
Vierailija kirjoitti:
Snickers kirjoitti:
Johnny Depp ja Pieni suklaapuoti
Johnny Depp pieni Suklaapuoti ja Gilbert Grape, ts näissä kun oli nuorempi
Mulle käy myös Johnnyn Gellert Grindewald.
Lisäksi Sean Connery Punaisessa Lokakuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mads Mikkelsen The Hunt -leffassa.
Korvaa nyt Johnny Deppin Ihmeotukset: Dumbledoren salaisuudet -leffassa jonka voisi katsoa ihan vaan Madsin takia.
https://www.imdb.com/name/nm0586568/?ref_=fn_al_nm_1
Mikkelsenin Grindewald oli ihan hengetön, ei karismaa yhtään.
Bridgertonin toisella kaudella Anthony eli Jonathan Bailey. Huhhuh.
Humphrey Bogart Casablancassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteellisen isoja kaljuja tähtiä on ainakin Bruce Willis ja Dwayne Johnson, Stanley Tucci, sir Ben Kingsley, Patrick Stewart, Samuel L. Jackson
Oliver Hardyn Paksukainen, Stan Laurelin Ohukainen ja Charles Chaplinin kulkuri.