Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2731)
William Hurt aina kun kasvot näen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin ihan täysillä TSH:ssa Frodoa näyttelevään Elijah Woodiin. Olin herkässä iässä, ehkä 12-vuotias. En pystynyt edes laittaa Suosikin välissä tullutta julistetta seinälle, kun punastuin aina kun näin kuvankin 😂
Sama! Ja Legolas. Olin myöskin 12v. XD
Saadaankohan kasaan koko castille fanit? :D Nimimerkillä Samiin rakastunut ja avoliitossa Aragorniin rakastuneen kanssa... Oon edelleen sitä mieltä, että koko poppoosta Sam on ylivoimaisesti paras mies. Ja kuumin myös. Ja aika yksin vissiin oon sen näkemyksen kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Joskus 13-vuotiaana lapsena meni jalat alta näyttelijöistä. Nykyään aikuisena ei satuhahmoista mene enää jalat alta.
Kyllä näyttelijöitä on ihan oikeasti olemassa ;)
Vierailija kirjoitti:
Patric swayze elokuvassa Dirty Dancing. Myös Myrskyn Ratsastajat elokuvassa Patric oli aivan ihana.
En enää muista kumpi elokuvista oli ensin.
Katsokaa muuten Dirty Dancing sillä tiedolla, että Patrick Swayze ei voinut sietää Jennifer Greytä. Ärtymys tanssia opettaessa oli aitoa. Ja katsokaa tarkkaan heidän suudelmat: Patrickin kasvoilta paistaa inho kilometrin päähän. Jennifer Grey oli hoiti roolinsa TODELLA hyvin tämän huomioiden!
Se myrskyn ratsastajat Reeves ja Elvis ku se hymyilee.
Jari Sillanpää nuorena niin söpö
Kapteeni von Trapp elokuvasta Sound of Music.
Vierailija kirjoitti:
Edward Cullen, Twilight
Eiku se Bellan iskä. Ainoa seksikäs mies koko leffasarjassa.
Huyn Bin sarjassa Crash landing on you
Joaquin Phoenix Jokerina.
Järisyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Huyn Bin sarjassa Crash landing on you
Se on kyllä hot hot hot!
Vierailija kirjoitti:
Ainolle Vosloo , Muumio
Vierailija kirjoitti:
Ainolle Vosloo , Muumio
Muumiossa taitaa olla aika vähän sellaisia näyttelijöitä, jotka ei herätä mitään seksuaalisia tuntemuksia :D Arnold Vosloo, Brendan Fraser (olettehan muuten nähneet Viidakon Ykän? Huhhuh), Rachel Weisz, Patricia Velasquez, Oded Fehr...
Oded Fehr on vain parantunut vanhetessaan!
Vierailija kirjoitti:
Harvey Keitel Pianossa.
Voi taivas, kyllä...! Kehtaakohan sitä edes myöntää, mutta katsoin tuon elokuvan kolme kertaa putkeen (saman päivän aikana). Koska Harvey Keitel...
Ozissa on montakin jalat alta vievää, mutta ekalla tuotantokaudella sen tekee Leon Robinsonin näyttelemä Jefferson Keane ja sen jälkeen aina Ryan O'Reily (Dean Winters), välillä vaihtelevasti joku muu myös, mutta nuo on joka kerta varmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvey Keitel Pianossa.
Voi taivas, kyllä...! Kehtaakohan sitä edes myöntää, mutta katsoin tuon elokuvan kolme kertaa putkeen (saman päivän aikana). Koska Harvey Keitel...
Mä olin katsomassa sen ystäväni kanssa myöhäisnäytöksessä ja eikun leffasta suoraan kotiin herättämään mies harrastamaan seksiä :D
Montakohan kertaa on jo sanottu, mutta:
Hugh Jackman Wolverine