Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2731)
Neil Breen Fateful findingsissa.
Rodney Jackson, eli päähenkilön isä elokuvassa Precious.
Joskus 70-luvun lopulla tuli sarja nimeltä "Veljekset" ja siinä kaksi veljestä, tumma ja vaalea. Tuo vaalea vei 17 vuotiaan sydämeni kertaheitolla. Näyttelijä oli Kurt Russel.
No aika on tehnyt tehtävänsä ja hänkin on jo kurttuinen papparainen, enkä minäkään enää ihan 17v :)
Kyl se oli Leonardo DiCaprio Romeon roolissa. Oih. Ja sitten vielä Titanicissa sen jälkeen niin se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 70-luvun lopulla tuli sarja nimeltä "Veljekset" ja siinä kaksi veljestä, tumma ja vaalea. Tuo vaalea vei 17 vuotiaan sydämeni kertaheitolla. Näyttelijä oli Kurt Russel.
No aika on tehnyt tehtävänsä ja hänkin on jo kurttuinen papparainen, enkä minäkään enää ihan 17v :)
Minä olin sen tumman veljeksen lumoissa. Nyt en edes nimeä muista.
Alan Rickman Kalkaroksena. Nam!
Jared Leto Dallas Buyers Clubissa.
Michael Fassbinder Hunger - elokuvassa.
Lenny Kravitz The Butlerissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin sen tumman veljeksen lumoissa. Nyt en edes nimeä muista.
Tim Matheson.
Vierailija kirjoitti:
Jared Leto Dallas Buyers Clubissa.
Michael Fassbinder Hunger - elokuvassa.
Lenny Kravitz The Butlerissa.
Michael Fassbender Lumiukossa. Makasi yhdessä vaiheessa lattialla pitkin pituuttaan ja veri röökiä ja mä huomasin ihan fyysisesti kiihottuvani siitä näystä. Olin leffateatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Kurt Russell on edelleen tosi seksikäs! <3
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill Witcherissä. Sarja itsessään ei kiinnosta tippaakaan (kakkoskausi oli puiseva) mutta on se vaan niin komea mies ja ääni hivelee korvien sopukoita, että katsoin koko sarjan vain Cavillin takia.
Tuo on niin jännä, mä näen Henryssä yhtä paljon seksiä kuin ranskanleivässä. Eli ei yhtään. Monet sanoo että ei maistu puku päällä mutta Witcherinä eri asia, mun silmissä ihan yhtä tappavan tylsä kuin aina muutenkin. Sama Jason Momoan kanssa. En pysty käsittämään, mikä näissä miehissä kiehtoo. Kai ne sitten on tosi komeita ja mulla vikaa näössä.
Don Johnsson Sonny Crockettina.
Pierce Brosnan - Love Is All You Need, hurjan kaunis elokuva.
Kaikki kliseiset hahmot kaikissa Jane Austeneissa (no ei ihan, mut melkein)
Vin Diesel - Pitch Black (tämä on mennyt jo ohi)
Tietysti Mr. Darcy
Mads Mikkelsen - Hannibal
Ryan Reynolds - Deadpool (ja vain ja ainoastaan Deadpool, oikeastaan tuon Reynoldsin voi jättää pois)
Vierailija kirjoitti:
Tom Hiddlestonin Loki-hahmo Marvelin Thor- ja Avengers-leffoissa veti minulta jalat alta aika perusteellisesti ja pitkäaikaisesti. Ulkonäöltään aivan täydellinen mies ja hahmo oli vielä tehty sata kertaa kiinnostavammaksi kuin päähenkilö Thor.
Loki on enemmän edukseen liikkuvassa kuvassa kuin valokuvissa, mutta samaan mieltä; hahmo on hottis.
Jack Black - the School of Rock. Se on NIIIIIIIIIN ihana :))))
Tom Berenger Platoonissa. Puhtaasti ulkonäöstä ja karismasta johtuvaa.
Tän roolit: Richard Armitage
Ihmettelin kuin niin suosittu…. katsoin just tuota Berlin sarjaa.
Ymmärrän nyt.
Armand Assante Cesar Castillon roolissa elokuvassa Mambo Kings. Huokailutti pitkään, huokailuttaa vieläkin.