Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2739)
Sean Connery leffassa Rakkauden 6 oppituntia (Playing nyt Heart). En ole kiinnostunut vanhemmista miehistä enkä pidä parrasta, mutta tuossa oli karismaa niin paljon ettei mitään rajaa...
Mikael Nyqvist The girl with the dragon tattoo
Kerro minulle, Zorbas
- Anthony Quinn -
Vierailija kirjoitti:
Timothee Chalamet. Erityisesti elokuvissa The King, Little women ja Dune. On niin täydellinen mies <3
N28
Paitsi että näyttää kroonisesti 12-vuotiaalta.
Antti Luusuaniemi on ollut mielestäni seksikkäin miesnäyttelijä kaikista kotimaisista ja ulkomaisista miesnäyttelijöistä :P yleensä just vaaleat,timmit,tietenkin tietynnäköiset, miehet saavat jalat alta
Richard Armitage Hobitti-elokuvassa, ja nimenomaan niissä. Kääpiökuninkaan haarniska, korut, tukka, parta ja tatuoinnit ovat tässä oleellisia. En ole mikään teinityttö enää, mutta munasarjat meni melkein spiraalille tästä ilmestyksestä. Ikinä ennen ei ole kolahtanut sillä tavalla.
Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Top Gearin James May - jotkut britit on vaan niin persoonia. Klassikoista tietty kestosuosikki ollu jo 40 vuotta Roger Moore.
James May ON ihana. Miten se lausuu thäysönd päynds...:)
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin ihan täysillä TSH:ssa Frodoa näyttelevään Elijah Woodiin. Olin herkässä iässä, ehkä 12-vuotias. En pystynyt edes laittaa Suosikin välissä tullutta julistetta seinälle, kun punastuin aina kun näin kuvankin 😂
Itse olin saman ikäinen kun nuo elokuvat tulivat ja muistan, että ainakin meillä päin oli nuorten tyttöjen keskuudessa vahva jako Team Frodoon ja Team Legolakseen. Itse olin aivan rakastunut Legolakseen. Muistan elävästi, miten makasin mökillä laiturilla haaveilemassa ja tunsin oikeasti voimakasta, lähes epätoivoista hullaantumista, kun ajattelin Legolasta.
Apua, nyt naurattaa miten tosissani mutta silti viaton silloin olin :D Enhän minä edes osannut kuvitella mitä miehen kanssa olisi voinut tehdä, varmaan mietin jotain niityllä käsikkäin hyppelemistä, mutta tunteet olivat hyvin voimakkaat.
Kummisetä
Michael Corleone Al Pacino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrison Ford, Indiana Jones
Harrison Ford ensimmäisissä Tähtien sota -elokuvissa, varsinkin siinä ekassa. Tuijottelin talvessa pimeää tähtitaivasta ja toivoin, että Han Solo kurvaisi paikalle hakemaan minut. Olin silloin 14-vuotias.
Musta Luke Skywalker oli ihanin lapsena ekas Starwarssissa.. Sen suuret siniset silmät.
Isompana Viggo M. Aragornina sykähdytti todella.
Hedperi ja uskomaton remontti.
Vierailija kirjoitti:
Timothee Chalamet. Erityisesti elokuvissa The King, Little women ja Dune. On niin täydellinen mies <3
N28
Minäkin olen Timotheen fani vaikka olen jo 50v :)
Vierailija kirjoitti:
Robin Ellis sarjassa Ross Poldark. Siis siinä 70-luvun versiossa.
Karun näköinen, mutta samalla niin charmikas. Odottanut tämän sarjan uusintaa.
La La Land ja Ryan Gosling :)
Alan Rickman - Hans Gruber. Ihan mieletön vetovoima. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Alan Rickman - Hans Gruber. Ihan mieletön vetovoima. 🥰
Niin, ja tietenkin Mikael Persbrandt - Gunvald Larsson, samasta syystä. Jalat pettäisi alta, jos kohtaisi kummankaan reaalielämässä.
Sama
Ville Virtanen👍
Martin Clunes
High Laurie
Rocco Sifredi.