Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Eero Milonoff (Atte), White Wall 😍
Pakosarjan oääosasnesittäjät. Harmi kun se toinen olikin homo, mutta tuskin se minua ois huolinut vaikka heteto olisikin🤔
Johnny Depp kaikissa rooleissaan
Hobitti-sarjan Fíli, jota näytteli Dean O’Gorman. Ilman sitä maskeerausta ei olekaan yhtään mieleinen.
Minä mie kirjoitti:
Pakosarjan oääosasnesittäjät. Harmi kun se toinen olikin homo, mutta tuskin se minua ois huolinut vaikka heteto olisikin🤔
Ne vangit oli aika meh, paitsi T-Bag, mutta onneksi Mahone pelasti tilanteen. Yllättävää, että Fichtneristä kuoriutui Sonassa sarjan herkin, kaunein ja viisain hahmo. :) Ne pääosaveljekset olivat tosi tylsiä.
Neal Caffrey White Collarissa.
Vierailija kirjoitti:
When a man loves a woman/Andy Garcia
❤️
Vierailija kirjoitti:
Christian Slater JD:n roolissa leffassa Heathers. Ihastuin teininä tulisesti, ja kauan sen jälkeen kukaan oikea ihminen ei aiheuttanut yhtä voimakasta ihastumista 😅
Paljon seksikkäämpi True Romance- elokuvassa 🔥❤️
Armas Jokio talonmies Pikkaraisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Fassbender Lumiukossa
Mä istuin leffateatterissa pöksyt tulvien tätä katsoessa 😁 Jossakin kohtaa herra muistaakseni makoili selällään lattialla tupakoimassa, olisiko ollut sen seksikohtauksen jälkeen tai ennen, en muista, mutta hitto vie... Ajatukset juoksi villeinä ja tahto kavuta päälle oli kova. Kaveri sanoi että olin kuulemma ensin suu auki tuijottanut ja sit pitänyt sormea poikittain hampaiden välissä eikä jäänyt arvailun varaan, että mitä mietin, ja mulla tosiaan oli hampaanjäljet sormessa sen leffan jälkeen ja sitä aristi, en ollut tajunnut ollenkaan purreeni sitä 😁 Sen jälkeen oon kattonu aika paljon Fassbenderin leffoja... Toinen tosi paha pöksyjenkastelijarooli on Inglourious Basterdsissa...
Katso sitten Shame, niin ei tartte arvailla, minkä päälle kapuat.
En tiedä, muistaako kukaan muu edes kyseistä sarjaa, mutta Yleltä aikanaan tulleessa kanadalaisarjassa Da Vincin murhatutkimukset Ian Tracey detective Mick Learynä <3. Tajusin vasta jossain vaiheessa pitempään jo sarjaa katsoneena, että oli nuorempana ollut ihastunut samaiseen näyttelijään (myös selvästi nuorempana) Kuuma piiri -sarjassa.
Jouko Klemettilä Julian roolissa näytelmässä Romeo ja Julia noin 30+ vuotta sitten. En edes muista teatterin nimeä, mutta nykyään se on Helsingin kaupunginteatterin Pasilan näyttämö. Rakastuin Juliaan täysin ja suurin kuolemaa pitkään. Olen siis heteronainen ja tiesin etukäteen Romeon ja Julian tarinan.
Kevin Costner Yellowstonessa❤🧡💛💚💙💦
Rhys Ifans Bergin stationissa.
Robert de Niro taksikuski Travis Bicklenä.
Simo Salminen Sörsselssöninä elokuvassa Uuno Turhapuro menettää muistinsa.
Michael Ironside - Scanners. Miten yhdellä veemäisellä virnistyksellä tehdään kymmenien vuosien mittainen pahisura.
Chow Yun-Fat - The Killer, Hard-Boiled, A Better Tomorrow 1-3, Full Contact - periaatteessa sama rooli, lain kummallakin puolella. Itämaista karismaa ja kahdenkäden pyssynpauketta, jossa panokset eivät koskaan lopu.
Robert Mitchum - The night of the hunter - Räsynukke. Aikalailla kamala ja pelottava tyyppi. Lapset pelkäävät ihan aiheesta.
Brad Pitt ja Tom cruise elokuvassa veren vangit❤😘😍