Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Fassbender Lumiukossa
Mä istuin leffateatterissa pöksyt tulvien tätä katsoessa 😁 Jossakin kohtaa herra muistaakseni makoili selällään lattialla tupakoimassa, olisiko ollut sen seksikohtauksen jälkeen tai ennen, en muista, mutta hitto vie... Ajatukset juoksi villeinä ja tahto kavuta päälle oli kova. Kaveri sanoi että olin kuulemma ensin suu auki tuijottanut ja sit pitänyt sormea poikittain hampaiden välissä eikä jäänyt arvailun varaan, että mitä mietin, ja mulla tosiaan oli hampaanjäljet sormessa sen leffan jälkeen ja sitä aristi, en ollut tajunnut ollenkaan purreeni sitä 😁 Sen jälkeen oon kattonu aika paljon Fassbenderin leffoja... Toinen tosi paha pöksyjenkastelijarooli on Inglourious Basterdsissa...
Katso sitten Shame, niin ei tartte arvailla, minkä päälle kapuat.
Ha haa, näkyykö tuossa alastonkohtauksessa Fassebenderin kasvot eli onko varmasti sen m.lkku? Vai sijaisnäyttelijä.
miemiemie kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä istuin leffateatterissa pöksyt tulvien tätä katsoessa 😁 Jossakin kohtaa herra muistaakseni makoili selällään lattialla tupakoimassa, olisiko ollut sen seksikohtauksen jälkeen tai ennen, en muista, mutta hitto vie... Ajatukset juoksi villeinä ja tahto kavuta päälle oli kova. Kaveri sanoi että olin kuulemma ensin suu auki tuijottanut ja sit pitänyt sormea poikittain hampaiden välissä eikä jäänyt arvailun varaan, että mitä mietin, ja mulla tosiaan oli hampaanjäljet sormessa sen leffan jälkeen ja sitä aristi, en ollut tajunnut ollenkaan purreeni sitä 😁 Sen jälkeen oon kattonu aika paljon Fassbenderin leffoja... Toinen tosi paha pöksyjenkastelijarooli on Inglourious Basterdsissa...
Katso sitten Shame, niin ei tartte arvailla, minkä päälle kapuat.
Ha haa, näkyykö tuossa alastonkohtauksessa Fassebenderin kasvot eli onko varmasti sen m.lkku? Vai sijaisnäyttelijä.
Pointtihan on, ettet tuijota kasvoja siinä kohtaa, vaikka olisi kuka ;D
George Clooney Teho- osastossa. Muuten weemäinen, mutta ihanasti kohteli niitä.potilaita. Ah, onneksi tämä tulee C- morella...
Vierailija kirjoitti:
Tätä näytteijää ei olekaan tainnut tulla ketjussa vastaan, eli Joseph Gordon-Levitt elokuvassa 50/50.
Kyseinen elokuvahan on vakavasta aiheesta huolimatta sellainen kevyt hyvänmielen elokuva, ei missään nimessä mikään mullistava mestariteos. Yleishyvä oman genrensä edustaja ja, hei, onhan siinä jopa Seth Rogen näyttelemässä taas itseään. Pidin kuitenkin tosi paljon siitä kuinka Gordon-Levitt oli toteuttanut hahmonsa syöpädiagnoosin saaneena nuorena miehenä, jonka lähipiiri reagoi asiaan kukin tavallaan.
Tuon elokuvan myötä kiinnostuin miehen muistakin rooleista ja tajusin, että hänhän on paljon muuta kuin "se poika" sarjasta Kolmas Kivi Auringosta. Kiva, että on ruvennut saamaan nostetta isompiin rooleihin, koska lahjoja kyllä löytyy. Lisäksi vaikuttaa kaikin tavoin fiksulta kaverilta muutenkin.
JG-L:n Don Jon ja Fassbenderin Shame peräkkäin katsottuina, siinäpä täydellinen elokuvailta ja nessuja menee pari laatikollista, kun aiheeseen oikein eläytyy ;D
Patrick Swayze, Dirty Dancing ja Jaettu maa
Vierailija kirjoitti:
winner8 kirjoitti:
Wes Studi - The last of the mohicans. Elokuvan loppupuolella on unohtumaton vesiputouskohtaus, jossa musiikki, tapahtumat ja tragedia saa sinut absoluuttisesti vihaamaan Studin hahmoa, siinä missä Daniel-Day Lewis oli sitä ennen leffan tärkein henkilö.
Onko Daniel Day-Lewis amerikan alkuperäisasukas etnisesti? Tämäkin elokuva tulisi polttaa viimeiseen kopioon. Törkeää rodullistamista ja kulttuurinomimista.
Eihän Daniel Day-Lewis wsitä elokuvassa natiivi amerikkalaista vaan on Nathaniel Poe lempinimeltään Hawkeye, joka Chingachgookin kasvattilapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä pärähti keskivaikeat myötähäpeät tästä viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs sheimata naisten seksuaalisuutta.
Mr Selfridge-sarjan Henri eli Gregory Fitoussi.
https://www.imdb.com/title/tt2310212/mediaviewer/rm1961074944/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs sheimata naisten seksuaalisuutta.
No näin on. Damiano David-ketju on sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Wes Studi - The last of the mohicans. Elokuvan loppupuolella on unohtumaton vesiputouskohtaus, jossa musiikki, tapahtumat ja tragedia saa sinut absoluuttisesti vihaamaan Studin hahmoa, siinä missä Daniel-Day Lewis oli sitä ennen leffan tärkein henkilö.
Onko Daniel Day-Lewis amerikan alkuperäisasukas etnisesti? Tämäkin elokuva tulisi polttaa viimeiseen kopioon. Törkeää rodullistamista ja kulttuurinomimista.
Katso elokuva ja lue kirja. Danielin hahmo on intiaanien kasvattama valkoihoinen.
Terry O'Quinn kasari leffassa Isäpuoli, father knows best. Jack Nicholsonin hymy hurmaa leffassa kuin leffassa.
Wiseguyn Ken Wahl vei aikoinaan jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Joel Kinnaman - Johan Falk -elokuvasarjan Frank Wagnerina ja sen jälkeen kaikki.
TÄMÄ! Joel Kinnaman Falkin lisäksi elokuvassa Jälkiä jättämättä. OMG ❤️
Käsittämätön karisma.
Charlie Hunnam The Lost City of Z:ssä ja Papillonissa 🤤 En osaa sanoa, iskikö enemmän luonne kummassakin vai täydellinen ulkonäkö. Niin hyvin iski joka tapaukseessa, että jalat lähti alta!
Gutzeit kirjoitti:
Terry O'Quinn kasari leffassa Isäpuoli, father knows best. Jack Nicholsonin hymy hurmaa leffassa kuin leffassa.
Jack Nicholson Tom Loganina elokuvassa Missouri... Yes please.
Taksikuski, Robert Deniro. Muita hyviä elokuvasuorituksia en sitten senilisoituneelta äijänkäppänältä muistakaan.
Anthony Hopkins, kaikki elokuvat.
Jonathan Banks, tunnetuin ehkä Breaking Bad sarjasta.
Laitetaan sitten vielä Al Pacino Scarfacessa. Ihan vaan siksi, että eräs saa hysteerisenä selvittää meille saako italianamerikkalainen esittää kuubalaista siirtolaista vai onko taas kulttuuricancelin paikka?