Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Tommy Lee Jones, Lonesome Dove. Vie kyllä jalat alta vieläkin joka kerta :D
Siinä jossakin Law & Orderissa Vincent D'Onofrio
Mark Ruffalo elokuvassa Kids are Alright
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt mitä naiset näkee Brad Pittissä ennen kuin näin Moneyball-leffan, silloin viimein tajusin. En nyt vieläkään mikään isoin fani ole, mutta siinä oli kyllä hurmaava ja seksikäs.
Sama, mäkään en ihan tajunnut, mutta sitten näin Once upon a time in Hollywood. Ai hemmetti! <3
Aidan Turner Philip Lombardina sarjassa Eikä yksikään pelastunut. Muistaako joku muukin sen äärimmäisen strategisesti asetellun pyyhkeen...?
Gerard Butler- P.S. I love you
Georg Dolivo Lepakkolinnan vampyyrinä... härreguud sentään!
RItari Ässä kolahti alakoululaisena kerta kaikkiaan. Samoin kuin alkuperäisen Taisteluplaneetta Galactican Apollo (Richard Hatch).
Keanu Reeves / Ketjureaktio
Michael Palin missä vaan - jokin niin kokonaisvaltainen vilkas ja sanavalmis älykkyys yhdistettynä huikean kauniiseen levolliseen hymyyn.
Grayn anatomian Owenin sisääntulo sarjaan vähän kyllä sykähdytti.
Karl Urban Taru sormusten herrasta -leffojen Éomerina, aah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clint Eastwood Dollaritrilogiassa. Olin tosi nuori, ja niitä katsoessani koin seksuaalisen heräämiseni. Sanelee miesmakuani vielä tänäkin päivänä.
Miesmakusi kiteytettynä:
Hikinen ja haiseva sänkinen palkkatappaja?Mahtoiko tuo olla yritys loukata? :)
Ei. Ihan vaan realistinen analyysi Eastwoodin ”Man with no name”-hahmosta.
Montgomery Clift elokuvassa Paikka Auringossa. Nöyrä paikanhakija, viettelijä, nousukas, kaunottaren (Elisabeth Taylor) poikaystävä ja lopulta murhaaja ja syytetty. Ja niin komeana.
Myös Rock Hudson elokuvassa Jättiläinen. Ihana Ellu siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clint Eastwood Dollaritrilogiassa. Olin tosi nuori, ja niitä katsoessani koin seksuaalisen heräämiseni. Sanelee miesmakuani vielä tänäkin päivänä.
Miesmakusi kiteytettynä:
Hikinen ja haiseva sänkinen palkkatappaja?Mahtoiko tuo olla yritys loukata? :)
Ei. Ihan vaan realistinen analyysi Eastwoodin ”Man with no name”-hahmosta.
Niin se televisioruutu välittää erilaisia asioita eri ihmisille :D Hajunkin yksille. Mielenkiintoista.
Mutta ei. Ihan noita asioita ei miesmakuni edusta. Hikisyydelle kyllä ehdottomasti on paikkansa.......
Idris Elba Luther-sarjassa.Huii,koko mies ja se ääni
Ben Mendelsohn Bloodline -sarjan Danny , huikea pahis.
Jensen Ackles - Supernatural
Robert De Niro - Heat
Edward Norton - American History X
Johnny Depp - Cry Baby
Jonathan Rhys Meyers - The Tudors
Vin Diesel - xXx
Antonio Banderas - Desperado
Benicio del Toro - Traffic
Vierailija kirjoitti:
Gunvald Larsson, aah...
Olemisen sietämätön keveys ja Daniel D-L, huh..
Matthew McConaughey, hyrr.... (monissa rooleissa)
Ralph Fiennes, aah... (Eng.potilas)
Lauri Tilkanen... (Härmä)
Tosi monella tuo Ralph Fiennes Englantilaisessa potilaassa - minulle se kyllä "aah" kyllä kyseisessä leffassa oli Willem Dafoe Caravaggiona. Ja Kevin Whatelyn hahmo oli omalla tavallaan aivan todella ihastuttava. Fiennesin hahmo ei itselleni iskenyt.
James Spader, Stargate. Mulla on heikko kohta tietynlaiselle yliopistoälykkönörttistereotypialle.