Miesnäyttelijä ja rooli, joka vei sinulta jalat alta kerrasta
Minulla mm seuraavat: -Sean Connery 007 Toimi myös vanhempanakin, Collin Firth Tietysti herra Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjassa
Kommentit (2712)
Roger Moore ja Christopher Walken taisteluparina 80-luvun bondissa.
Daniel Craig ensimmäsen kerran Bondina (Ok se on hyvä muutenkin mutta juonet ei aina niin hyviä)
Sara Paavolaisen näyttelemä Venny Soldan-Brofeldt tv-sarjassa on kerrassaan uskomaton suoritus. Olen nähnyt sarjan 2 kertaa. Fanitan Ville Virtasta mutta hän jäi kyllä tässä kakkoseksi.
Charles Dance . Tywin Lannister Game of Thrones.
Suomalaisista Tommi Korpela ihan missä tahansa roolissa, aah ja uuh... 😍
Toinen maininta menee Peter Franzénille - etenkin Vikings-sarjassa aivan super hot!
Paavo Väyrynen - suomen presidentti
David Hasselhoff Baywatchin Mitch Buchannonina.
Vierailija kirjoitti:
#menuColin Farrel
Nuorena namupoikana esiintyi Sydämen asialla -sarjassakin.
Esa Pakarinen Lentävässä kalakukossa.
En tiedä muistaako tätä enää kukaan, mutta Kai Lehtinen Raidina... Siis huh huh 😍
Ron "siili" Jeremy useassakin rainassa. Vakuuttava näyttelijä.
Antti Luusuaniemen isämieshahmo sarjassa nimeltä Luottomies! Aivan ihastuttava 😍
Vierailija kirjoitti:
Elisabet Moss HBO:n sarjassa handmaid’s tail. Uskomattoman hyvä näyttelijä. Hänen roolisuorituksensa on aiheuttanut monet kylmät väreet. Suosittelen katsomaan.
En tiennytkään, että hän on mies.
Teini-ikäisen minän ihastuksen kohde eli Salkkareiden Aki Nikkinen. Parantunut vain entisestään näin vuosien myötä ja kypsynyt kuin hyvä viini... Siis sekä näyttelijä itse että roolihahmonsa ;)
Turkka Mastomäki nuorena 😍 Samaa sukua, eri maata- sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Turkka Mastomäki nuorena 😍 Samaa sukua, eri maata- sarjassa.
Minultakin ääni tälle!
Gary Oldman nuorena pastorina Scarlet letterissä. Karismaattinen kyllä aina.
Peter O'toole Lawrence of Arabiassa. Ne silmät<3<3
Åke Lindman 1955 Tuntemattomassa. Karu ja tyly mies, mutta miehekäs. Ei tämmöisiä enää olekaan.
TÄMÄ!
on ikään kuin jättänyt ikuisen kaipauksen. Ja miksi ei tälle tyypille jatkoa!? Tosin jatko-osassa Vince Vaughn vei jalat alta, vähän eri tavalla.
Tietyllä tapaa myös Samuel Fröler Hyvässä tahdossa. Persbrandt Gunvaldina. Ja tanskalaisessa leffassa Italiensk for begyndere tyyliin kaikki miesnäyttelijät. Mads mikkelsen Bondissa.