Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jessus! Tarviin kaiken mahdollisen tuen!!!!

Vierailija
22.08.2006 |

Ollaan menossa hormoni-/lapsettomuusklinikalle. Tarvii käydä neuvolan kautta otattamassa papa-kokeet, kun terveyskeskuksen kautta aika peruttiin ja nopeiten pääsen ehkäisyneuvolan kautta, joka sijaitsee samassa paikassa kun lastenneuvola!!!!! Siellä vastaanottoaulassa on taatusti sata vauvaa!!!

Minua itkettää jo valmiiksi sinne meno. En helkkari soikoon kestä yhtään ainutta vauvaääntä kuunnella tai vauvanaamaa kattella.

Noh, mikä ei tapa, karaisee!!!! :´(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. ex-lapseton

Vierailija
2/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin melko asiattomana, että VL:n lapsettomuusklinikalla oli pariskunta vauvansa kanssa. Ilmeisesti toista laitettiin alulle. Pikkasen voisi miettiä, onko sopivaa tulla lapsettomuusklinikalle vauvan kanssa...

Vierailija
4/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt luovuttaa munasolujani. Olisin iloinen, jos siten pystyisin auttamaan heitä, jotka eivät muuten voi saada lasta.

Torstaina on minulla aika varattuna keskusteluun yksityisklinikan kanssa siitä olenko sopiva luovuttajaksi. Ikä ei ole este ja lapsia on kaksi.

Voimia ja tsemppiä kaikille lapsettomille. Toivottavasti voin omalta oasltani vähentää jonkun raskasta taakkaa.

-Kristina-

Vierailija
5/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää kirjottajat voi olla tosissaan? Jos joku on kirjoittanut tähän ketjuun ihna tosissaan, niin haloo! kyse ei kuitenkaan ole mistään kuolemaan johtavasta sairaudesta vaan asiasta jota voidaan hoitaa ja 90% hoito toimii!

Pikkasen pitäis avartaa katsetta ja etsiä iloa elämään eikä kuolla jokasien vauvan näkemiseen!

Vierailija
6/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä olisi voinut jäädä kotiin hoitamaan lasta. Ei ne toimenpiteet ole lapsettomuusklinikalla sellaisia, että tarvitaan saattajaa. Tai sitten olisi voinut hoitaa asian paremmin, esim. ei olisi kiikuttanut lasta ympäri odotustilaa, että kaikki varmasti näkevät.

Enpä muuten tiennytkään, että lapsettomia vihataan. Miksi ihmeessä? En minä ainakaan vihaa muita sairaita ihmisiä eikä ole tapana mennä terveenä esittelemään itseäni vaikkapa syöpäosastolle.

Vierailija
7/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 lasta jotka on molemmat luovuttajan munasoluilla saatuja. Sillon kun ite kävin VL:n klinikalla hoidoissa niin siellä oli melkein joka kerta joku taaperon kanssa odottamassa vuoroaan. Ja vaikka toisaalta kirpaisi aina se lasten tapaaminen kun omasta oli aika pienet toiveet, niin toisaalta sitten tuli aina ajatus, että ehkä tuokin pallero on just täällä laitettu alulle...

Jaksamista ap:lle + muille lapsettomuudesta kärsiville.

Vierailija
8/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellenne lasten saaminen on vaikeaa, miksi siitä pitää tehdä niin iso tragedia?? Jokaisella on omat ristinsä kannettavanaan.

Esim. minä oln insestin kokenut. Olen menettänyt ainoan lapsuuden, mikä minulla oli ja vielä lähisukulaisen toimesta. En silti purskalhda itkuu ja tunne kamalaa kateutta kun kuulen jonkun kehuvan täydellistä lapsuuttaan. Ajattelen, että hemmetin hyvä että kaikilla ei ole samanlaista sontaa kuin minulla oli!

Lapsettomuus on kipeä asia, mutta älkää kuvitelko, että olette ainoita vaikeiden asioiden kanssa kamppailevia....

Ja ap:lle kuitenkin voimahalaus ja tsemppiä hoitoihin! Toivottavsti hoidot tuottavat tulosta ja saatte oman pikkuisen.

Vierailija
9/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hienotunteisuutta voi harjoittaa.

5

Vierailija
10/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se pariskunta sen vauvan kanssa ehkä halus mennä YHDESSÄ lapsettomuushoitoihin, koska asia lienee yhteinen... Lapsellista ja itsekästä tarttua tollaseen.

entinen lapseton

Vierailija
11/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin elänyt alkoholisti-isän varjossa, menettänyt veljeni, ollut vakavassa onnettomuudessa, kärsinyt masennuksesta ja yksinäisyydestä. Vai onko lapsettomuus todellakin lapsen saaneille niin vaikea asia, että siitä ei saa puhua? Ei saa sanoa, että se sattuu ja on oikeasti minunkin kovia kokeneen mielestä pahinta, mitä voi kokea.

5

Vierailija
12/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä soitin ja kysyin heidän kantaa. Vastaus oli, että mitä itse tykkäisit? No, minulle tuli ajatus, että jos nuokin ovat onnistuneet, niin sitten mekin..

Lasta emme kuitenkaan silloin ottaneet mukaan. Ja toista lasta ei ainakaan laiteta alulle, vaikka olisi vaan pas, ilman miehen käyntiä. Siinä tarvitsee siis olla myös miehen lupa.

T. kahden ivf-lapsen äiti ja yhden pas-lapsen.

Vierailija
13/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kärvistellä lapsettomuuskriisin kanssa kuin olla tunnekylmä paskiainen!

Ärsyttää nuo lapsettomienvihaajat, jotka tulevat joka helvetin ketjuun kommentoimaan ja oikein esittelemään omaa tunnevammaisuuttaan.

Parempi olisi pysyä vaiti siellä, jos ei omaa kokemusta ole, ei myöskään osaa millään tavoin asettaa itseään ap:n asemaan!

Häpeäisitte idiootit!

Vierailija
14/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lapsettomat rääkyy kuinka heitä loukkaa se, että joku on neuvolassa/lääkärissä lapsensa kanssa ja sinä väität, että lapsettomia vihataan???

Tottakait se ärsytää, että lastaan ei saisi viedä minnekään neljän seinän sisältä, ettei vaan loukkaa jotain lapsetonta! Mutta enpä sitä vihaksi kutsuisi. Ennemminkin tätä lapsettomien toimintaa kutsuisin jo fanaattiseksi.

Vierailija
15/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän voi hienotunteisuuttaan käyttää eikä tule vauva sylissä patsastelemaan lapsettomuusklinikalle.

5

Vierailija
16/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

5!!! ei se ole hienotunteisuuden puutetta. SINÄ nyt vaan tunnut elävän oman napas ympärillä

Vierailija
17/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä lapsettomat rääkyy kuinka heitä loukkaa se, että joku on neuvolassa/lääkärissä lapsensa kanssa ja sinä väität, että lapsettomia vihataan???

Tottakait se ärsytää, että lastaan ei saisi viedä minnekään neljän seinän sisältä, ettei vaan loukkaa jotain lapsetonta! Mutta enpä sitä vihaksi kutsuisi. Ennemminkin tätä lapsettomien toimintaa kutsuisin jo fanaattiseksi.

Joku muu kuin minä kirjoitti tästä lapsettomien vihaamisesta. Minä vain ihmettelen, miksi näin on. Ei ilmeisesti osata kohdata niin suurta surua ja tuskaa, ja se aiheuttaa vihan ja voimattomuuden tunteita.

5

Vierailija
18/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei nää kirjottajat voi olla tosissaan? Jos joku on kirjoittanut tähän ketjuun ihna tosissaan, niin haloo! kyse ei kuitenkaan ole mistään kuolemaan johtavasta sairaudesta vaan asiasta jota voidaan hoitaa ja 90% hoito toimii!

Pikkasen pitäis avartaa katsetta ja etsiä iloa elämään eikä kuolla jokasien vauvan näkemiseen!

Juuri niin! Se on kenkku juttu jos ei pysty saamaan lasta mutta mun mielestä se on jo sairasta jos alkaa kyyneleet tihkua pelkästään vauvan tai lapsen näkemisestä.

Vierailija
19/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka saatat tulla vastaan??

Vierailija
20/44 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme hoidossa julkisella Tampereella ja olemme menossa alkuraskauden ultraan huomenna. Meille on erittäin tärkeää, että pääsemme molemmat, sekä mies että minä, katsomaan, että onko sitä elämää vai ei.

Koska menemme arkena ja aamusta, emme saa hoitajaa esikoiselle. Kysyin asiasta lääkäriltä joka sanoi, että tietenkin lapset saa ottaa mukaan lääkärikäynnille, heistä on vaan mukava nähdä näitä pikkuisia näin myöhemminkin, kun yleensä näkevät vain ultrakuvissa. Poikamme siis myös saman lääkärin alkuun auttama.

On kamalaa jos joku asian kanssa kipuileva sattuu sillä hetkellä olemaan odotushuoneessa kun poikamme kanssa tulemme. Mutta muutakaan emme nyt voi emmekä haluakaan. On hienoa, että lääkäri haluaa nähdä päivänsäteemme ja tietenkin mielellämme häntä lääkärille näytämme.

T: ex-lapseton äiti, jolla poika 1v9kk ja nyt rv6+6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän