Yläosattomat aktivistit
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008060614.html
Onko noilla tekemisen puutetta, kun kierrättävät noin vanhaa asiaa? Jonkun pitäisi kertoa noille nykyajan höppänöille, että heidän isoisoäitinsä teki samat temput jo 60-luvulla.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne kävele bridemarssillakin tissit tanassa, viereisten toimitotalojen Telioiden ja Nokioiden liput hulmuten sateenkaariväreissä.
Ei pysy tanassa
On sitä ennenkin osattu mutta se paljastelu lopetettiin 90-luvulla on rinnat paloi auringossa karrelle. Ei oo ihan fiksua hommaa tuommonen.
Hui kamalaa, saunassa joku kehtasi olla ilman paitaa! Jos se olisi ollut isotissinen mies, kukaan ei olisi sanonut mitään. Kyllä saunassa ja uimarannalla pitää saada olla ilman yläosaa, ihan kaikkien.
Sitä paitsi, onhan pakaratkin seksuaaliset, mutta niitä voi silti näytellä huoletta. String- bikinialaosia on joka toisella. Niin että mikä niissä tisseissä nyt niin rikollista tai siveetöntä on?
Ylen kommenteissa kerrottiin, että nää oli siis tulleet sinne saunalle ja saunoneet rauhassa lollot paljaana, ketään ei kiinnostanut. Sitten he olivat dallailleet siellä kylpylässä muina naisina ja istuskelleet grillipaikalla, edelleen nännit keskiössä. Vihdoin ja viimein oli järjestyksenvalvoja tullut sanomaan, että meillä on täällä sellainen sääntö, että pitäis olla yläosakin peitettynä. Siitä sitten älämölö. Kukaan ei heittänyt heitä ulos, olivat vielä siellä maleksineet, mutta kun ketään ei kiinnostanut, lähtivät itse.
Eli hiukan tekemällä tehty tuo juttu.
Taisivat oikeen etsimällä etsiä tyyliin ainoan saunan Suomessa, jossa nimeomaan pitää olla uima-asussa. Kun yleensä missään ei SAA olla uikkari päällä, vaan on mentävä nakkena.
Heidän nänninsä on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne kävele bridemarssillakin tissit tanassa, viereisten toimitotalojen Telioiden ja Nokioiden liput hulmuten sateenkaariväreissä.
Ei pysy tanassa
Varsinkaan tolla keskimmäisellä. Jessus.
Onko tuossa suomalaisten naisten taso, toisella ei ole tissejä ollenkaan ja toisella ne roikkuu navassa asti.
Elämän voisi hankkia ne "muut saunojat", jotka viitsivät mokomasta valittaa. Lehtijutun mukaan eivät nämä naiset siellä muuta tehneet kuin saunoneet.
Vähän sama kuin valittaisi jonkun liian pienestä uikkarista tai jonkun stondiksesta. On sekin siveetöntä!
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopii kyllä se vaihtoehto, että miehillekin yläosa piiloon tai poliisi paikalle. Ällöttää nähdä äijiä paidatta.
Jee, onneksi et meidän housuttomuuteemme puutu ;D
Hei juu, helikopteri!
Ihan naurettavaa, että väittävän vaan haluavansa keskutella aiheesta. Minulle jäi jutusta sellainen käsitys, etteivät edes yrittäneet aloittaa keskustelua aiheesta ennen kuin heitä tultiin heittämään ulos. Toisin sanoen halusivat vain huomiota että pääsevät uhriutumaan.
Tytti sopis ulkomuotonsa puolesta tuohon jengiin, nyt kun sillä on luppoaikaa
Rosina on näyttelijä Elina Rintalan ja kansanedustaja /RadioMafia tähti Pertti Salovaaran tyttö.
Nähdäkseni naisen rinnat ovat seksuaalinen osa kehoa siinä mielessä, että niiden koskettelu tuottaa seksuaalista nautintoa ihan eri tavalla kuin vaikka polvien koskettelu. Nännit myös reagoivat kiihottumiseen. Pakarat sen sijaan minusta ovat enemmänkin tällainen seksualisoitu ruumiinosa, koska nähdäkseni pakarat lähinnä kiihottavat miehiä visuaalisesti, mutta harva nainen saa samanlaista mielihyvää pakaroiden hyväilystä kuin rintojen ja nännien
Ilmeisesti kaikilla naisilla rinnat eivät sitten toimi tällä tavalla, vaan ovat jotenkin tunnottomat?
Olen siis itse nainen.
Vierailija kirjoitti:
En ois halunnut nähdä noita lolloja.
Jos omistaisin tuollaiset riipputissit, en tosiaankaan asettaisi niitä ihmisten nähtäväksi! Eli samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
En liittäisi kyllä tämän väen tissivarustuksiin sanaa "tanassa".
Vierailija kirjoitti:
Elämän voisi hankkia ne "muut saunojat", jotka viitsivät mokomasta valittaa. Lehtijutun mukaan eivät nämä naiset siellä muuta tehneet kuin saunoneet.
Vähän sama kuin valittaisi jonkun liian pienestä uikkarista tai jonkun stondiksesta. On sekin siveetöntä!
Ahdistavuushan on nykyään nimenomaan subjektiivista. Eikä se aina näy ulos päin, että jotakin on ahdistanut. Ehkä vasta pois lähtiessä on pystynyt henkilökunnalle ahdistuksestaan kertomaan.
Se on kyllä totta että lihavalla miehellä voi olla yhtä suuret rinnat kuin naisilla. Vaikea keksiä perustelua miksi samankokoiset rinnat saavat näkyä miehellä mutta eivät naisella.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäkseni naisen rinnat ovat seksuaalinen osa kehoa siinä mielessä, että niiden koskettelu tuottaa seksuaalista nautintoa ihan eri tavalla kuin vaikka polvien koskettelu. Nännit myös reagoivat kiihottumiseen. Pakarat sen sijaan minusta ovat enemmänkin tällainen seksualisoitu ruumiinosa, koska nähdäkseni pakarat lähinnä kiihottavat miehiä visuaalisesti, mutta harva nainen saa samanlaista mielihyvää pakaroiden hyväilystä kuin rintojen ja nännien
Ilmeisesti kaikilla naisilla rinnat eivät sitten toimi tällä tavalla, vaan ovat jotenkin tunnottomat?Olen siis itse nainen.
No eikö se ole se puhkijauhettu selitys, että tissit on "vain" imetystä varten eikä ne ole mitkään sen kummemmat ulokkeet kuin vaikkapa nenä. Ja kätevästi unohdetaan sellaiset pikkujutut kuin että tissien koskettelu seksuaalisessa tilanteessa tuottaa mielihyvää, toisin kuin vaikkapa nenän hively.
Kiitos että muistutitte taas että minulla, naisella jolla on teinistä asti ollut roikkuvat rinnat, ei ole minkäänlaista arvoa etenkään miesten silmissä. Älkää huoliko, en kannata yleistä yläosattomuutta, enkä aio esiintyä paidatta julkisesti. Mutta tajuan taas että päätökseni pysyä miehistä visusti kaukana on oikea. En tarvi enää yhtään tällaista kommenttia asiasta jolle en voi mitään.