Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Ihastuin ex-”säädön” kaveriin! Onko tällainen heti täysin tuhoon tuomittua?

Vierailija
16.06.2021 |

Eli minulla oli suunnilleen viime heinäkuusta tämän vuoden huhtikuun loppuun on/off-tapailua yhden miehen kanssa (vaikka Pekka), joka kohteli minua todella huonosti (nähtiin noin 1-3kk välein ja hän häpesi minua selvästi sekä valehteli kaikesta). Välissä oli parin kuukauden taukoja kun ei nähty ollenkaan eikä juteltu, nyt ei olla nähty huhtikuun jälkeen enkä aio nähdäkään sitä enää ja viimeisen tapaamiskerran jälkeen pääsin hänestä täysin yli.

Nyt olen sattumalta toista kautta tutustunut hänen pitkäaikaiseen kaveriinsa (olkoot vaikka Matti) ja huomasin heti että tullaan hyvin juttuun ja hän vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä, ihan toisenlaiselta kuin tuo edellinen mies eli Pekka. Jos intuitioni on oikeassa niin Matti saattaisi olla kiinnostunut minusta, mutta hän ei selkeästi tiedä yhtään että olen tuntenut Pekan eikä vaikuta tietävän historiastamme mitään. Toki en voi tietää, mutta jotenkin vaikuttaa siltä. Haluaisin kovasti tutustua tähän tyyppiin eli Mattiin paremmin, mutta ahdistaa kun mietin että minun täytyy kertoa hänelle jossain vaiheessa Pekasta ja sitten hän ei varmasti enää halua olla kanssani missään tekemisissä. Harmittaa kun kerrankin vaikuttaa kunnon mieheltä, mutta sitten tässä olisi tällainen tyhmä este tiellä. En edes kehtaa yrittää tutustua Mattiin sen enempää, koska pelkään vain sitä hetkeä että hän saa kuulla minulla ja Pekalla olleen jotain aikaisemmin. En siis ollut tästä Matista kuullutkaan mitään ennen kuin minun ja Pekan juttu päättyi lopullisesti. Olisi paljon helpompaa jos Matti olisi vain kuka tahansa mies eikä Pekan hyvä kaveri. Pitäisikö vain suoraan yrittää unohtaa Matti kokonaan eikä tutustua sen enempää, vai otanko riskin ja jatkan tutustumista siihen asti kunnes hänelle täytyy kertoa Pekasta ja juttu saattaisi loppua siihen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Risto. Se ei tunne kumpaakaan noista.

(en edes jaksanut lukea, 1/5)

Vierailija
2/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain tutustumista äläkä puhu Pekasta. Jos se häpesi sua niin tuskin kertoo itekkään + ihan hyvä näpäytys sille jos sen kaveri tykkääkin susta. Turha heittää hukkaan alkavaa ihmissuhdetta tuollaisen takia, jos ette olleet Pekan kanssa edes vakavissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä tutustua, sua voi jäädä harmittaan jos et tutustu tuon takia ja voi jäädä vaikka elämän rakkaus kokematta. ei se oo sit sulle tarkotettu jos tohon kaatuu :)

Vierailija
4/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Pekka ja sinä = threeway

Vierailija
5/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän matti tiiä, ei miehet malta olla kertomatta jos saa naista. Älkää välittäkö pekasta ,ite ei sua valinnut joten matilla on oikeus olla sun kanssa

Vierailija
6/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa eniten miksi Pekan piti hävetä sua? Etkä osaa syödä suu kiinni?

Vierailija
7/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oispa itekki vielä nuori ja tollaset ongelmat huhhuijaa. Senkus oot masan kanssa so what

Vierailija
8/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään miksi hän häpesi, mutta siltä se vaikutti. Ei aikaisemmat miehet ole tietääkseni mua koskaan hävenneet.

Ap

Vierailija
9/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkean mielipiteeltäni nyt muista ja ehdotan, että kerrot Matille Pekka-episodin. Sitten ei tule mitään kurjaa yllätystä mahd. reaktiosta myöhemmin, kun on alusta saakka pelattu avoimin kortin. Pekalle ei toki mitään tarvitse ilmoittaa :)

Vierailija
10/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Jatka tutustumista jos uskallat. Jos Matti mainitsee Pekasta, kerro että koit Pekan huonot puolet, etkä halunnut siksi jatkaa. Onkohan Matti kunnollinen vai minkä perässä.

Vierailija
11/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti voi olla Pekan hännystelijä eli kunnon miehenä voi kauhistua, jos kuulee sinun seukanneen ystävänsä kanssa. Toisaalta, miksi Matti on Pekan kaltaisen ystävä?

Asian voisi esittää myös myönteisessä valossa, eli olit Pekan haluama. En tiedä, näkeekö Matti asian niin.

Joka tapauksessa ei ole mitenkään tuhoon tuomittua. Jos asia tulee ilmi, voit teeskennellä, ettet ollut varma, tunteeko Pekka Matin. "Ai jaa, tunnetko sä Pekan?" "Meillä ei ollut mitenkään tiivis suhde, etsin enemmän sun kaltaista."

Vierailija
12/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota Risto. Se ei tunne kumpaakaan noista.

(en edes jaksanut lukea, 1/5)

Risto on homo ja kaikki tietää sen!

Vierailija
13/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Matin kanssa teille tuleekin oikea vuosisadan rakkaustarina. Haluatko pelätä kokoajan, että Pekka yhtäkkiä kertookin totuuden teistä kahdesta, vaikka kännissä? En riskeeraisi! Joko Matille se on ok tai sitten ei, mutta en jättäisi asiaa Pekan kertoman varaan!

Vierailija
14/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa Matin kanssa teille tuleekin oikea vuosisadan rakkaustarina. Haluatko pelätä kokoajan, että Pekka yhtäkkiä kertookin totuuden teistä kahdesta, vaikka kännissä? En riskeeraisi! Joko Matille se on ok tai sitten ei, mutta en jättäisi asiaa Pekan kertoman varaan!

Teoriassa jos Matti olisi niin tyhmä, että jättäisi kaiken muiden kertoman varaan, eikä usko naista - sietää lähteäkin. On sitten älykkäämpiä miehiä.

Vierailija
15/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti voi olla Pekan hännystelijä eli kunnon miehenä voi kauhistua, jos kuulee sinun seukanneen ystävänsä kanssa. Toisaalta, miksi Matti on Pekan kaltaisen ystävä?

Asian voisi esittää myös myönteisessä valossa, eli olit Pekan haluama. En tiedä, näkeekö Matti asian niin.

Joka tapauksessa ei ole mitenkään tuhoon tuomittua. Jos asia tulee ilmi, voit teeskennellä, ettet ollut varma, tunteeko Pekka Matin. "Ai jaa, tunnetko sä Pekan?" "Meillä ei ollut mitenkään tiivis suhde, etsin enemmän sun kaltaista."

Matti ja Pekka voivat olla kavereita ihan siksi, että ovat olleet eskarista asti aina samalla luokalla. Etenkin miehillä on paljonkin tällaisia sekalaisia kaverijoukkoja, joissa pidetään yhtä ihan vaan siksi, kun ollaan aina oltu kavereita. Tietysti joukkoon saattaa kuulua joku vatipääkin, mutta yleensä häneen suhtaudutaan siten, että "Pekka on Pekka".

Vierailija
16/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa jos Matti olisi niin tyhmä, että jättäisi kaiken muiden kertoman varaan, eikä usko naista - sietää lähteäkin. On sitten älykkäämpiä miehiä.

Ai kun kertoisi Matille, että hänellä ja ap:lla on olkut tapailusuhde 9 kk ajan? Tottahan se olisi.

Vierailija
17/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopoja ja lihavia naisia on kiva ajaa - et vain halua että ystäväsi tietävät näistä harrastuksistasi…

Vierailija
18/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Pekka voivat olla kavereita ihan siksi, että ovat olleet eskarista asti aina samalla luokalla. Etenkin miehillä on paljonkin tällaisia sekalaisia kaverijoukkoja, joissa pidetään yhtä ihan vaan siksi, kun ollaan aina oltu kavereita. Tietysti joukkoon saattaa kuulua joku vatipääkin, mutta yleensä häneen suhtaudutaan siten, että "Pekka on Pekka".

Matti ja Pekka ovat kavereita siksi koska ovat olleet päiväkodista asti samalla luokalla ja harrastavat samaa tiettyä lajia. Mielestäni he ovat täysin erilaiset ihmisenä ja ihmettelen itsekin miten he voivat olla kavereita, mutta uskon että puhuvat lähinnä urheilusta ja Matilla on muitakin kavereita toisin kuin Pekalla. He myös asuvat nykyään eri paikkakunnilla.

Ap

Vierailija
19/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ja Pekan juttu ei ollut seurustelua millään tasolla. Ensin halusin itse vakavaa mutta Pekka ei halunnut, joten tylsyydessä tapasimme toisiamme keskimäärin kuukauden välein ja pisin tauko taisi olla 3kk. Heti kun tapasin Matin ekaa kertaa olen lopettanut Pekalle puhumisen, ja se olisi pitänyt toki lopettaa jo aiemminkin kokonaan, tosin Pekka on ollut se aloitteellinen osapuoli aina. Pelkään että jos Matti saa tietää, hän luulee olevansa minulle vain joku Pekan korvike, vaikka asia ei todellakaan ole näin. Missä vaiheessa olisi sitten hyvä kertoa Pekasta hänelle? Ja ehkä hän tietääkin siitä asiasta eikä vain ole kehdannut sanoa minulle mitään?

Ap

Vierailija
20/28 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro. Jatka tutustumista jos uskallat. Jos Matti mainitsee Pekasta, kerro että koit Pekan huonot puolet, etkä halunnut siksi jatkaa. Onkohan Matti kunnollinen vai minkä perässä.

Matti vaikuttaa todellakin kunnolliselta ja juuri siksi pelkäänkin ettei hän hyväksyisi sitä että minulla on ollut teerenpeliä hänen ystävänsä kanssa. Ei aina voi tietenkään tietää minkä perässä joku on, mutta ainakin alkuun vaikuttaa kunnon mieheltä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä