Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukuin melkein koko pääsiäisen

Vierailija
10.04.2023 |

Ja kohta takaisin nukkumaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei tarvitse olla hereillä.

Vierailija
2/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin Vauvalla koko pääsiäisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät unenlahjat vai hyvät lääkkeet? Kumpi tahansa niin onnellinen joka voi nukkua paljon. Joku neljä tuntia hereillä vuorokaudessa riittäisi mulle.

Vierailija
4/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
5/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät unenlahjat vai hyvät lääkkeet? Kumpi tahansa niin onnellinen joka voi nukkua paljon. Joku neljä tuntia hereillä vuorokaudessa riittäisi mulle.

Ihan ilman unilääkkeitä nukun.

Vierailija
6/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kylläkin elämän merkityksettömyys on syynä nukkumiseen. Kuluu aika niinkin.

Vierailija
7/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Jatkuva järjetön väsymys. Mulla alkoi loma jo keskiviikkona. Nukuin/makoilin sängyssä kaksi päivää. Kolmantena vein roskat, tilasin ruokaa ja katselin televisiota. Neljäntenä päivänä olin sitten tarpeeksi levännyt, jaksoin kauppaan, lenkille ja vaikka mitä.

Aiemmin rakastamani työ vie nykyään kaikki voimat, aivan kaikki. Hirvittää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, olen alle kolmenkymmenen ja perheen perustaminen suurin unelmani. En vain ymmärrä miten muut jaksavat.

Vierailija
8/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jatkuva järjetön väsymys. Mulla alkoi loma jo keskiviikkona. Nukuin/makoilin sängyssä kaksi päivää. Kolmantena vein roskat, tilasin ruokaa ja katselin televisiota. Neljäntenä päivänä olin sitten tarpeeksi levännyt, jaksoin kauppaan, lenkille ja vaikka mitä.

Aiemmin rakastamani työ vie nykyään kaikki voimat, aivan kaikki. Hirvittää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, olen alle kolmenkymmenen ja perheen perustaminen suurin unelmani. En vain ymmärrä miten muut jaksavat.

Mulla ei ole töitä. Olen vaan kotona. T. Ketjun aloittaja

Vierailija
9/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Välillä myös av-palstailin.

Vierailija
10/10 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole töitä. Olen vaan kotona. T. Ketjun aloittaja

Työttömyys on monesti rasittavampaa kuin töissä oleminen. Pelkästään rahahuolista tulee helposti ihan hirveä taakka. Muutenkin henkinen puoli on kovilla kun töitä ei saa ja vielä syyllistetään siitä työttömyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi