Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Eräs matkustaja takapenkissä näyttää huomattavasti ikäänsä nuoremmalle.
Vierailija kirjoitti:
Eräs matkustaja takapenkissä näyttää huomattavasti ikäänsä nuoremmalle.
Älä huoli. Kaikilta alle kolmenkympin näköisiltä on kassalla kysytty paperit...
En tule koska ne ruoat eivät ole punalaputettuja ja pakastimesta otettuja. T:tavis
Mun piti kirjottaa joku ihan hirmu tärkeä kommentti, mut kun täällä vilisee jo toista vuotta toinen toistaan viksumpia viestejä, ni en kertakaikkiaan muista sitä mun asiaa. Sori.
Ei mulla muuta ollu.
Paitsi et terkut sille maalaislomittajalle, joka ei ikinä, eikä mihinkään pääse/halua osallistua sieltä mutkaisen hiekkatien laidalta, missä tietyötäkin tehdään kesät talvet, eikä tarvi pukeutua, kun ei naapureitakaan ole lähistöllä eikä anoppi vaivaudu käymään vaikka auto ja jopa ajokorttikin on... jne loputtomiin krooh pyyh💤💤💤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on AP Nikkola?
Kuka?
WO IST A-P Nikkola???
UNSERE FREUNDE, BITTE SCHÖN! IM AV-REISEN, DER AP MENSCH
Lentoemäntä, tämän henkilön Holvikaari vie liikaa tilaa ja tulee minun puolelleni. Voisiko sen laittaa hyydekakkujen kanssa samaan tilaan?
Katsokaa kentän oikealle puolelle! Haminan laivaston MURSUT harjoittelevat Navy SEAL:ien kanssa Porvoon ilmatorjuntaa. Kerkiäisikö iskeä laatikkoleukaisen amerikkalaisupseerin? Ai niin, kun niitä ei saa tuoda tälle lennolle. Tyydyn tähän lanttulaatikkoon.
Kuka on tuo nainen joka kulkee kirja kainalossa? Sanoo olevansa joku tärkeä valtion virka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Lentoemäntä, tämän henkilön Holvikaari vie liikaa tilaa ja tulee minun puolelleni. Voisiko sen laittaa hyydekakkujen kanssa samaan tilaan?
Yritin kysyä hyväileekö kalsi naista h o l v i k a a r e n alla ja haittaako ketään... meni hyväksyntään harkinnan jälkeen = ikinä ei
Tarjosimme niitä jääkaapista kadonneita lakkahyyteitä matkustajille. Saimme kuulla pahaa jälkeenpäin.
Seuraavan pestin otan kyllä lennolle Raumaaseen.
Mies lähti yllättäen ja otin tämän lennon thaimaaseen. Vaatii nyt maksamaan vuokrasta puolet. Selviääkö ilman lakimiestä?
Täällä businessluokassa käsimatkalaukkusarjani mahtui hyvin ylähyllylle. Itse laatikkoleukakapteeni kävi nostamassa kun kerrankin niin laadukkaat laukut matkassa. Sain myös Lapuan kankureiden villashaalin torkkupeitoksi. Otan aina oman shampanjavispilän mukaan kun kuplat menevät koneessa helposti nenään. Lounaalla tarjottiin hummeria ehkä vähän arkisella artisokkapyreellä. Ymmärrän, että näissä olosuhteissa ei voi kaikkea vaatia. Ei tulisi mieleen kokeilla halpalentoyhtiö Munsalairia.
Minä en pysty istumaan tässä, haluan vaihtaa paikkaa! Tuo vieressä oleva nainen muistuttaa ihan anoppiani! Ihan meinaa oxettaa.
Voiko TavisAmis kävellä akateemisten ohi vessaan??? HÄTÄ!!! Meen ihan noppeesti vaan....
Onko mahdollista saada hiljainen penkkirivistö, että voin tehdä rauhassa vaativaa asiantuntijatyötäni lennon aikana?
Matkanjohtaja oli aiemmin kaupan kassa. Kaikki menee varmaan ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Matkanjohtaja oli aiemmin kaupan kassa. Kaikki menee varmaan ihan hyvin.
Kapteeni oli aikoinaan lähihoitajana terkkarissani , en ole niinkään varma että lento menee hyvin.
Oletko Hopetsuikkeli huomannut, että lennolla on kilpailijoitasi? Olen käynyt kolmessa eri vessassa. Yhdessä tuoksahtaa Mennen, toisessa Imperial Leather ja kolmannessa Davidoff.