Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1381/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas nyt mä vasta hokasin lento lähti 15.6 ja vieläkään ei laskeutumislupaa.Missä vika ? 

Tämä on aikamatka. Kvanttifysiikan vaihtoehtoinen todellisuus teoria selittää sen.

Yläkerran ykkösluokan älykäs nainen tässä , vaikutat kiinnostavalta. Tulisitko piipahtamaan tänne yläkertaan , kts. vaatimukset.

En ehdi. Tällä hetkellä teen astronomisia laskelmia tähtikartoista ja mittailen kaasujen muodostumia galaksioiden välillä. Öö kuka täällä nyt päästeli kaasujaan? Haisee kamalalle. Missä päin se Uranus kartalla olikaan?

Tule luokseni yläkerran ykkösluokkaan niin näytän sinulle taivaan merkit t. Älykäs nainen

En tule. Olen huomannut että aivoni ovat parhaimmillaan kun olen tavallisten kuolevaisten keskellä. Vain silloin älykkyyteni loistaa ja saan metafysiikan vastauksia ontologian kysymyksiini joita olen pohtinut. Tavalliset mammat inspiroivat minua.

No niin , taas nähdään miten minun älykkyyteni estää minua saamasta kaltaistani älykästä seuraa. Epäilen vahvasti että varustuksesi on alle 11 cm ja tällä tavalla kompensoit tilanteen. Tulen vastaan ja tingin vaatimustani 10, 9 cm: iin. Pystyt kuitenkin juttelemaan avaruustieteestä.

Mikä ihme varustukseni? Syvyyskö 11 cm?!?! Olen nainen ja näköjään älykkäämpi kuin sinä! Sinä kuulostat vain älykäsoletetulta tai itse oletat olevasi jotain.

Vierailija
1382/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v.tu, joku vetäs herneen nenään mielikuvitushahmolta : D D D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/4004 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä AV ketju olisikaan jos ei mielikuvitushahmot vetäisi toisistaan herneitä nenään!

Vierailija
1384/4004 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin pois mikämikämaan kohdalla, siellä kuulema lisää rikkaita miehiä. Kulutin edelliseltä jo kaikki rahat.

Vierailija
1385/4004 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lopettaneet turhan tavaran ostamisen? Jos ette, niin mikä on paras parfyymi Porvoo Airlinesin valikoimassa? Mikä on kauhein haju, joka olette kohdanneet deittailukumpaanin asunnossa? Missä sijaitsevat parhaan hinta-/laatusuhteen asunnot? Mitä mieltä ByP1as-vaatteiden laadusta? Mikä on karmein 1980-luvun vaate jonka muistat? Muistatko Keihäsmatkat vai olitko edes vielä syntynyt 1970-luvulla? Tuleeko olympiakeihäästä kultaa? Tekikö Matti Nykänen tosiaan naisiin vaikutuksen maailmanmestaruuskullillaan? 

Vierailija
1386/4004 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, että rivillä 23 Jani otti lehtipihvin ja pepsin! Mä en pääse tästä yli.

Vierailija
1387/4004 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas nyt mä vasta hokasin lento lähti 15.6 ja vieläkään ei laskeutumislupaa.Missä vika ? 

Polttoaine loppunut, ei päästä perille eikä laskeutumaan, jäädään tänne yläilmoihin lopullisesti.

Vierailija
1388/4004 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttoaine loppunut, ei päästä perille eikä laskeutumaan, jäädään tänne yläilmoihin lopullisesti.

Wumossa tätä ennakoitiin!

https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/0b9f077fa1a78116854e0b80f7701d99.j…

Vierailija
1389/4004 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänään menyyssä?

Vierailija
1390/4004 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeutuuko lento myös Kampin terminaaliin ja miltä laiturilta lento lähtee?

Vierailija
1391/4004 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tavarapaljous! En kestä tätä käsimatkatavaroiden paljoutta.

Vierailija
1392/4004 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako täältä rokotuksen. Aiotko ottaa sen?

1393/4004 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tänään menyyssä?

No raikkaita voileipiä tietenkin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1394/4004 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yöllä ei saa keskustella?

Keskustele ihan keskenäs vaan, sitä ei ole kielletty.

Vierailija
1395/4004 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan kahvin sekaan soijarouhetta? Ottaisin myös vegemitesilmäpullan, kiitos.

Vierailija
1396/4004 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona luvut vaan lisääntyy ,mutta me kun ollaan lähdetty Porvooseen niin ei huolta.Ollaanhan me aika kauan lennetty.Lento kestää kauemmin kun esim thaikkuun :).

Vierailija
1397/4004 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin onnellinen. Mä ja latino yhdessä. Yläilmoissa loppuelämän.

Vierailija
1398/4004 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin onnellinen. Mä ja latino yhdessä. Yläilmoissa loppuelämän.

Mä olisin yhtä onnellinen jos Zinc olis täällä, mutta elämäni miestä ei täällä näy. Jos olisi niin laitettaisiin

hynttyyt eli käsimatkatavarat yhteen vihdoinkin !

Vierailija
1399/4004 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tää on ihan hanurista kun Zinccis ei ole paikalla.

Vierailija
1400/4004 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tää on ihan hanurista kun Zinccis ei ole paikalla.

Mahottomii pettureita, tehän ootte mun kans kolmen kimpassa, ja jotai zinkkipastaa kaipaatte.Vähän rajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi