Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Ööh, tota, täällä ei ole yhtään laskuvarjoa, ne unohtui palauttaa paikoilleen siivouksen jälkeen ja jäi lentoasemalle varastoon.
terveisin lentoemo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran jestas nyt mä vasta hokasin lento lähti 15.6 ja vieläkään ei laskeutumislupaa.Missä vika ?
Polttoaine loppunut, ei päästä perille eikä laskeutumaan, jäädään tänne yläilmoihin lopullisesti.
Oon niin onnellinen. Mä ja latino yhdessä. Yläilmoissa loppuelämän.
Epäilen kun näet Ho.p.e.a.k.e.t.u.n niin taitaa Latino jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että rivillä 23 Jani otti lehtipihvin ja pepsin! Mä en pääse tästä yli.
Huomasin ja jälkiruoaksi ottivat pähkinöitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvooseen? Haluan kyllä ehdottomasti Hankoon 👍.
Järkätään souturetki Hankoon!
Mä voin tulla lyömään tahtia.
Minä ainakin haluan soutuvenematkalle Hankoon mukaan vadelmia. En lähde jos ei ole vadelmia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyisin edes yritetä elää hiljaisesti lentokoneessa?
Kuulen kuinka yläkerran Bisnes- luokan wessasta kuuluu lorotus tänne alakerran ekonomy- luokkaan.
Olisinpa joku Kartanonrouva Porvoolainen. Mutta kun ei olen Kouvolalainen yh-äiti.
Voisiko hyvinvointivalmentaja Rita pitää meille lennolla taukoaerobicin? Vedettäis kaikki biksut persvakoon ja jumpattais hiukan ja otettais filtterin kanssa selfieitä ja postattais instaan.
Porvoo Airwaysia uhkaa fuusio, Kalakukko Airways on jättänyt tarjouksen.
Voitaiskos kiirehtiä. Porvoossa alkaa AV-lympialaiset 2021. Olen osallisena naisten sarjoissa.
Voitteko kääntyä takasin Pirvooseen, mun täytyy hakee mun pikkarit himasta,huomasin just et ne ei oo mun jalassa.Ööö hävettää.
Olipas hyvää ruokaa tarjolla, pestyä jauhelihaa ja syötyjä vanukkaita. Täytyy tulla uudelle lennolle pian.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo Airwaysia uhkaa fuusio, Kalakukko Airways on jättänyt tarjouksen.
Koskeeko tämä myös PA:n sisaryhtiötä Englannissa?
Lentoemäntä! Ostaisin yhden muumimukin.
Pääseekö läskipekonimodeämmä kyytiin. Ainiin mulla on myös fifikoira jalkojen välissä. Se nuolee mua, mutta ei koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko kääntyä takasin Pirvooseen, mun täytyy hakee mun pikkarit himasta,huomasin just et ne ei oo mun jalassa.Ööö hävettää.
Voin lainata hammaslankaani niin saat nykyalkkarit , ps. sovitus kuuluu pakettiin terkuin Hopeakettu
Pika: olen kentällä ja kassissani on kaksi valtavaa melonipo.mia, sanoin virkailijalle. Miksi en pääse koneeseen? Mitä tein väärin?
Vierailija kirjoitti:
Pika: olen kentällä ja kassissani on kaksi valtavaa melonipo.mia, sanoin virkailijalle. Miksi en pääse koneeseen? Mitä tein väärin?
Mä oisin ottanut kitaran mukaan, kun haluan niin ilahduttaa muita. Sanoin virkailijalle, että siellä on konekivääri, mutta se ei nauranutkaan mun vitsilleni.
Just pääsin putkasta pois. :(( Miten tää voi mennä näin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin ottanut kitaran mukaan, kun haluan niin ilahduttaa muita. Sanoin virkailijalle, että siellä on konekivääri, mutta se ei nauranutkaan mun vitsilleni.
Just pääsin putkasta pois. :(( Miten tää voi mennä näin?!
Voimahalit sulle! Muista, olet ihmisenä arvokas!
Vieläkö ootte matkalla? Mä jäin kyydistä jo viikko sitten. En viittiny jatkaa ku mun celebrity crush ei tullu mukaan.