Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1361/4004 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko seuraavalla lennolla vielä tilaa? Lähtisin häämatkalle elämäni rakkauden kanssa.

T. S Taiveaho tai M Torppa

Vierailija
1362/4004 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun täällä koneen takaosassa ja sisälämpötila hipoo jo 21 astetta. Henkilökunta ei kuitenkaan suostu vaatimuksiini ilmalämpöpumpun asentamisesta penkkirivini kohdalle. Järkyttävää. Lentoyhtiö on vastuussa minusta ja hikipisaroista otsallani.

Kohta joudun luopumaan villatakistani ja joku matkustajista saattaa katsoa paljaita käsivarsiani irstaasti. Kuka ottaa vastuun kärsimyksistäni? Maksaa terapian?

Miksi ei voida maksaa yksityislentoja Munsalaan kaltaisilleni herkille?

Kannattaa pistää päällä underboob-bixut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/4004 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan koneessa ilmalämpöpumppu?

Vierailija
1364/4004 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nää verhot ikkunoissa vaihtaa syksyverhoiksi? Alkaa tää kokovalkoinen ahdistamaan.

Vierailija
1365/4004 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yöllä ei saa keskustella?

Vierailija
1366/4004 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeks tää vaan Porvooseen? Mä haluun maailmanympärimatkalle, ku ei oo päässy korona aikaan mihkään.

Haluun myös ekaluokkaan, jossa saa istuimen makuuasentoon. Viimeks täl lennolla mun pää oli takana istuvan sylissä kun istuin oli makuuasennossa. Haluun myös alennusta, ku oon vakiasiakas.

Vierailija
1367/4004 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko paluulennolle vaihtaa lentokapteeni joka olisi oikeasti komea ja taitava eikä mikään ex-kalsarimalli laatikkoleuka? Vaadin mukaan paluulennolle myös komeaa jenkkiaksentilla puhuvaa lääkäriä. Onnistuuhan tämä?

Vierailija
1368/4004 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin parasta luettavaa :)))).Harmi ootte ilmoissa vieläkin ,mutta annan mielikuvituksen lentää ja olen koneessa. Saako muuten lennolla kahvin kanssa kauramaitoa ??

Vierailija
1369/4004 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin parasta luettavaa :)))).Harmi ootte ilmoissa vieläkin ,mutta annan mielikuvituksen lentää ja olen koneessa. Saako muuten lennolla kahvin kanssa kauramaitoa ??

Öööö no mitäs luulet, kun kaura ei ole nisäkäs edelleenkään??

Vierailija
1370/4004 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas nyt mä vasta hokasin lento lähti 15.6 ja vieläkään ei laskeutumislupaa.Missä vika ? 

Vierailija
1371/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas nyt mä vasta hokasin lento lähti 15.6 ja vieläkään ei laskeutumislupaa.Missä vika ? 

Tämä on aikamatka. Kvanttifysiikan vaihtoehtoinen todellisuus teoria selittää sen.

Vierailija
1372/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneeks tää vaan Porvooseen? Mä haluun maailmanympärimatkalle, ku ei oo päässy korona aikaan mihkään.

Haluun myös ekaluokkaan, jossa saa istuimen makuuasentoon. Viimeks täl lennolla mun pää oli takana istuvan sylissä kun istuin oli makuuasennossa. Haluun myös alennusta, ku oon vakiasiakas.

Minä , älykäs nainen olen vieläkin yksin yläkerran ykkösluokassa. Olen niin älykäs että minun on vaikea löytää vertaistani seuraa. Tänne yläkerran ykkösluokkaan pääsee vain tietyn ÄO : n omaavat , miehillä vaatimuksena varustuksen pitää olla yli 11 cm ( tälloin voin ÄO :sta joustaa). Toistan asian vielä taitamillani kuudellatoista kielellä aakkosjärjestyksessä ...

Vierailija
1373/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aikamatka. Kvanttifysiikan vaihtoehtoinen todellisuus teoria selittää sen.

Yläkerran ykkösluokan älykäs nainen tässä , vaikutat kiinnostavalta. Tulisitko piipahtamaan tänne yläkertaan , kts. vaatimukset.

Vierailija
1374/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran ykkösluokan älykäs nainen tässä , vaikutat kiinnostavalta. Tulisitko piipahtamaan tänne yläkertaan , kts. vaatimukset.

En ehdi. Tällä hetkellä teen astronomisia laskelmia tähtikartoista ja mittailen kaasujen muodostumia galaksioiden välillä. Öö kuka täällä nyt päästeli kaasujaan? Haisee kamalalle. Missä päin se Uranus kartalla olikaan?

Vierailija
1375/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehdi. Tällä hetkellä teen astronomisia laskelmia tähtikartoista ja mittailen kaasujen muodostumia galaksioiden välillä. Öö kuka täällä nyt päästeli kaasujaan? Haisee kamalalle. Missä päin se Uranus kartalla olikaan?

Tule luokseni yläkerran ykkösluokkaan niin näytän sinulle taivaan merkit t. Älykäs nainen

Vierailija
1376/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä lento sillä kukaan ei ole valittannut kun lapset itkee ja metelöi.Itse olen viihtynnyt  lennolla oikein hyvin.

Vierailija
1377/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule luokseni yläkerran ykkösluokkaan niin näytän sinulle taivaan merkit t. Älykäs nainen

En tule. Olen huomannut että aivoni ovat parhaimmillaan kun olen tavallisten kuolevaisten keskellä. Vain silloin älykkyyteni loistaa ja saan metafysiikan vastauksia ontologian kysymyksiini joita olen pohtinut. Tavalliset mammat inspiroivat minua.

Vierailija
1378/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen tainnut nukkua suurimman osan lentoa. Joko on kerrottu mitä raikkaat voileivät oikein pitävät sisällään? Olen nähnyt vain muutaman mainoksen, mutta en ole ehtinyt perehtyä mitä se oikein tarkoittaa? Ei kai siinä annoksessa ole transrasvaa ja tehotuotettua lihaa?

Vierailija
1379/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupee vähän tökkii jo tuo makaronilaatikko.Onko muuta tarjolla ? Muuten käsipaperi oli loppunnut jos voisitte laittaa sitä wc.Kiitos.

Vierailija
1380/4004 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule. Olen huomannut että aivoni ovat parhaimmillaan kun olen tavallisten kuolevaisten keskellä. Vain silloin älykkyyteni loistaa ja saan metafysiikan vastauksia ontologian kysymyksiini joita olen pohtinut. Tavalliset mammat inspiroivat minua.

No niin , taas nähdään miten minun älykkyyteni estää minua saamasta kaltaistani älykästä seuraa. Epäilen vahvasti että varustuksesi on alle 11 cm ja tällä tavalla kompensoit tilanteen. Tulen vastaan ja tingin vaatimustani 10, 9 cm: iin. Pystyt kuitenkin juttelemaan avaruustieteestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän