Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Minä painoin nappia samalla kun istuin pöntöllä ja se jos mikä toi uskomattomat vibet ja efektit.
En suosittele tätä miehille!
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin matkaan tuoreen miesystäväni kanssa. Löysin Tinderistä Einon, 108 v. Meillä on ikäeroa 58 v. Arvatkaa miten nuoreksi tytsyksi tunnen itseni! Einolle rokkifestarit on ihan uusi elämys kun hänellä nuoruus meni Dallapeta kuunnellessa.
Ah , löytäisinpä minäkin Einoni. Sinulle se on mahdollista koska et omaa minun älynlahjojani. Minun on mahdotonta löytää tasoistani seuraa. Olenkin täällä yläkerran ykkösluokassa tehnyt taulukoita Porilaisten marssin ja Maamme laulun eduista. Taulukkojen mukaan te laulatte minulle ENSIN Porilaisten marssin ja heti perään Maamme laulun. Laulujen aikana on suotavaa taputtaa. Tämä tapahtuu siis silloin kun ensimmäisenä poistun koneesta. Yrittäkää nyt aivokääpiöt edes tämä muistaa. Kiitos.
Tehdäänkö tästä retkestä tositv-sarja discovery +:lle. Vai mitä noi kuvaajat pyörii tossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin matkaan tuoreen miesystäväni kanssa. Löysin Tinderistä Einon, 108 v. Meillä on ikäeroa 58 v. Arvatkaa miten nuoreksi tytsyksi tunnen itseni! Einolle rokkifestarit on ihan uusi elämys kun hänellä nuoruus meni Dallapeta kuunnellessa.
Ah , löytäisinpä minäkin Einoni. Sinulle se on mahdollista koska et omaa minun älynlahjojani. Minun on mahdotonta löytää tasoistani seuraa. Olenkin täällä yläkerran ykkösluokassa tehnyt taulukoita Porilaisten marssin ja Maamme laulun eduista. Taulukkojen mukaan te laulatte minulle ENSIN Porilaisten marssin ja heti perään Maamme laulun. Laulujen aikana on suotavaa taputtaa. Tämä tapahtuu siis silloin kun ensimmäisenä poistun koneesta. Yrittäkää nyt aivokääpiöt edes tämä muistaa. Kiitos.
Sun täytyy vaihtaa kohteen nimeä.
Onneksi lennolla on mukana papparaisnimigeneraattori! Miten olisi Kunto?
Ois muuten tokana nimenä tosi hyvä! Etunimeksi tietty Mies!
Mikä Jauhin siskolle nimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Sose?
Pulla?
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö tästä retkestä tositv-sarja discovery +:lle. Vai mitä noi kuvaajat pyörii tossa?
Sofia ja Martina on lennolla mukana, tulee niiden yhteiseen ohjelmaan Kumman Kaa 2. Tässä sarjassa Stefu joutuu arvuuttelemaan kumman leidin kanssa sillä on nyt mennyt sukset ristiin.
Kuka jakoi lennolta videoita someen?
Mun lapsi näkyy niissä, eikä multa ole kysytty lupaa lapseni jakamisesta someen!!!
Vierailija kirjoitti:
Maituliina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtykää. Siivellä istuu parus minor ja haluan kuvan siitä. Harvinainen japanilainen….
Tämä vaati googlauksen. 😂
Google kertoi mulle näin:
Parus minor
Käännetty englannista-Japanilainen tissi, joka tunnetaan myös nimellä itämainen tissi, on ohituslintu, joka korvaa samanlaisen isot tissin Japanissa ja Venäjän Kaukoidässä Amur-joen takana, mukaan lukien Kuril-saaret. Wikipedia (englanti)
Parus Major taas on paljon yleisempi Suomessa.
Baeolophus wollweberi
Talitintti :)
Parus minor = Japanese tit
Parus major = Great titIso osa talitintin näköisistä pihalinnuista on muuten sinitiaisia eli Eurasian Blue tit (Cyanistes caeruleus).
Sekös jos mikä sopii tälle lennolle! Koska täällä on imettäminen kielletty, mulle alkaa kehittyä pahan luokan Blue tit (vrt. Blue balls).
Lentävä hiiri Baeolophus wollweber on koneessa. Apuaaa…
Vierailija kirjoitti:
Kuka jakoi lennolta videoita someen?
Mun lapsi näkyy niissä, eikä multa ole kysytty lupaa lapseni jakamisesta someen!!!
Minä taas olen järkyttynyt, ettei pientä mimosaani näy vaikka kuinka työnsin tyrkylle. Kaikki voisi ihastella millainen pieni kultapallero minulla.
Vierailija kirjoitti:
Margit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet ekselöinyt taulukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Ovat tietenkin minua varten. Tekevät älykkäästä naisesta dokumentin , miten vaikeaa minun on löytää oman tasoistani seuraa. Muistakaa nyt aivokääpiöt kumpi lauletaan ensin Porilainen vai Maamme. Ja taputukset. Huoh , tässä taas nähdään miten raskasta minulla on , kaikki pitää yksin muistaa ja hoitaa. Kuka yleisöstä haluaa vapaaehtoisesti tulla tulkiksi minun , huippuälykkään naisen ja rahvaan toimittajan välille?
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhali
Vierailija kirjoitti:
Ne kuvaa uutta tosi-tv sarjaa Tähden lento, pääosassa on tietenkin lentoemomme Maisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtykää. Siivellä istuu parus minor ja haluan kuvan siitä. Harvinainen japanilainen….
Parus minor
Käännetty englannista-Japanilainen tissi, joka tunnetaan myös nimellä itämainen tissi, on ohituslintu, joka korvaa samanlaisen isot tissin Japanissa ja Venäjän Kaukoidässä Amur-joen takana, mukaan lukien Kuril-saaret. Wikipedia (englanti)
Parus major = Great tit
Siis meillä on siivellä joku Parusoletettu!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parus minor
Parus major = Great titSiis meillä on siivellä joku Parusoletettu!?!?
Ehkä ennemmin paruskokoinen?
Niin, täällähän minä istun Einon kanssa turistiluokan höyläämättömästä lankusta tehdyllä penkillä. Einoa se ei tosin haittaa kun evakkojunan karjavaunukin on hänelle tuttu. Nuorekas olen, älystä viis, tatuointejakin löytyy. Eino rakastaa minua, kunhan välillä muistutan kuka siinä hänen vieressään istuu.
Einokin on niin nuorekas, puin hänet nahkaan päästä varpaisiin, kaulaan kultaketju, ja tukanloppu on saanut kasvaa. Se on oikein kaikkien hopea kettujen kantaisä nykyään. Kyllä katsovat kateellisina nuo ykkösluokan kolmekymppiset iki sinkku naiset!
Pitääkin olla tarkkana ettei joku vie kun käväisen vessassa ...viihde vuodet juoksuttaa..
Finnairin lentokoneilla on Blue wings, kun ei pääse lentämään. :(