Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4002)

Vierailija
661/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on huono provo. Ei Porvooseen mene mitään lentoja. Eihän siellä ole lentokenttääkään.

Tää lento menee. Siinähän se juju just onkin. Sinä tosikko!

Minulla on hyvä huumorintaju. Ei ole mitään huumoria siinä, että lennetään paikkakunnalle, jossa ei ole lentokenttää.

Vierailija
662/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on huono provo. Ei Porvooseen mene mitään lentoja. Eihän siellä ole lentokenttääkään.

Minulla on hyvä huumorintaju. Ei ole mitään huumoria siinä, että lennetään paikkakunnalle, jossa ei ole lentokenttää.

Kuka on sanonut että laskeudutaan? Voimme suorittaa ylitselennon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä soitan pari puheluu ja lentokenttä järjestyy kyllä. Do not vorry! T: jallis

Vierailija
664/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoo Airlinesin lento onkin menossa Munsalaan.

Siellä on seitsenkaistainen lentokenttä ja Munsalan kansallispuvun kuvioita toistava yhdeksänkerroksinen lentoasema. Kattokerroksessa on kylpylä ja seitsemän Michelin-tähden ravintola. Tunnettu vierailukohde, suosittelen lämpimästi varsinkin raikkaita voileipiä.

Vierailija
665/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa rasittava yölento. Kävin vessassa ja katsoin peilistä, Onneksi näytän edelleen kolmevitoselta.

Joku mamma kysyi törkeästi joko olen eläkkeellä. En ymmärrä.

Vierailija
666/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi lentää edes yli paikkakunnan, jossa ei ole lentokenttää? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
667/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhuu teidän kapteeninne. Tarvitsemme rahaa kerosiiniin ja lentoemännät keräävät kolehdin jotta pääsemme ilmaan. Suurimman summan lahjoittanut pääsee ohjaamoon ja saa julkaista someen kuvan kapteenista.

Vierailija
668/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä soitan pari puheluu ja lentokenttä järjestyy kyllä. Do not vorry! T: jallis

Kummolan Kale tässä, päivää. Olen jo sopinut, että lentokentän paikalle tulee jäähalli. Pojat tulee paikalle heti ens viikolla, kun Uros-areena valmistuu Tampereella.

Vierailija
669/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa rasittava yölento. Kävin vessassa ja katsoin peilistä, Onneksi näytän edelleen kolmevitoselta.

Joku mamma kysyi törkeästi joko olen eläkkeellä. En ymmärrä.

Ihmiset ovat ilkeitä ja kateellisia! Tsemppiä vaan sulle!

Ymmärrän hyvin tunteesi, sillä vaikka olen jo 46-vuotias, en näytä päivääkään vanhemmalta kuin 20.

Vierailija
670/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi lentää edes yli paikkakunnan, jossa ei ole lentokenttää? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Olen samaa mieltä. Voimme pysyä maassa koko lennon ajan. Sopii myös lentopelkoisille.

Vierailija
671/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, miten rivillä 7 oleva pariskunta pohti, minkä värinen iho tulee olemaan minun ja punapäisen mieheni esikoisella. Olen raskaana, ja niin mieleni pahoitin siitä.

Vierailija
672/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Voimme pysyä maassa koko lennon ajan. Sopii myös lentopelkoisille.

En minä voi olla lennon ajan maassa, kun pelkään lentoa!

Vierailija
673/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummolan Kale tässä, päivää. Olen jo sopinut, että lentokentän paikalle tulee jäähalli. Pojat tulee paikalle heti ens viikolla, kun Uros-areena valmistuu Tampereella.

Mikäs siinä. Varaan meille saunan ja kapinetin, niin sovitaan pisneksistä. Minä tarjoon oluet. T: jallis

Vierailija
674/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhuu teidän kapteeninne. Tarvitsemme rahaa kerosiiniin ja lentoemännät keräävät kolehdin jotta pääsemme ilmaan. Suurimman summan lahjoittanut pääsee ohjaamoon ja saa julkaista someen kuvan kapteenista.

Helppo nakki, paljonko laitetaan? Meillähän on kaikilla matkustajilla vähintään 10 000 e kuukausitulot.

Vierailija
675/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin tietää onko kapteeni kuinka vanha, kun menisi kyllä kolmevitosesta mutta joku väittää että ois 55??

Kapteeni on mulle varattu. Ja se on jo 55.

Tuo komeempi perämies on mun!! Vai pitääkö nykyään sanoa perähenkilö?

tarkoittaako perämies homoa?  mikäs peränainen sitten on?

En oo aviomiehessäni huomannu homouden merkkejä. Ammatiltaan virallisesti vissiin liikennelentäjä. Terveisin heteronainen.

Ei... Nyt mää taisin kirjottaa väärin, kun paljastin molempien sukupuolet. 🤦🏼‍♀️

Vierailija
676/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi laitoin golitsit ja kroksit. Nää on parhaat matkalla. Me mennään kylään mun siskon Jennica-Tunican luo. Vien lapsille tuliaisiksi beibibon nuken ja korveten ja puolitettuja vihreitä kuulia. Lapsilla on melkein sukupuolineutraalit nimet. Purjo-Petteri, Cucca Yucca ja Mimosanhipiä Kim Kortnei Kendali. Onkohan sisko vielä samaa sukupuolta kuin viimeksi vai onkohan mulla nykyään veli.

Onko muuuten kaikki muut täällä asiantuntijoita?

Tottakai ollaan, ei tälle lennolle ole asiaa muilla kuin vaativaa asian tuntia työtä tekevillä!

Vierailija
677/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin tietää onko kapteeni kuinka vanha, kun menisi kyllä kolmevitosesta mutta joku väittää että ois 55??

Kapteeni on mulle varattu. Ja se on jo 55.

Tuo komeempi perämies on mun!! Vai pitääkö nykyään sanoa perähenkilö?

tarkoittaako perämies homoa?  mikäs peränainen sitten on?

En oo aviomiehessäni huomannu homouden merkkejä. Ammatiltaan virallisesti vissiin liikennelentäjä. Terveisin heteronainen.

Ei... Nyt mää taisin kirjottaa väärin, kun paljastin molempien sukupuolet. 🤦🏼‍♀️

Eli perämiehesi on Mr. Porvoo ja hän tykkää ropailla peräpäätäsi?

Vierailija
678/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa hiljaa ja tuokaa asperiinia, helvetillinen päänsärky eilisistä viinoista, eikö kone ole vieläkään perillä?

Aamupalaakaan ei ole tarjoiltu vielä, nukkuuko maisa?

Hei tässä lentoemäntänne. Lennollamme noudatetaan pätkäpaastoa, eli aamupalaa ei ole. Lounas tarjoillaan klo 12. Se tulee olemaan herkullista nistipataa.

Vierailija
679/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni paljasti vaalean ruskettuneen lentoemon olevan raskaana hänelle ja kiristävän häneltä rahaa! Mitä teen? Itkettää ja suututtaa. Jätänkö mokoman sian vai jäänkö? Olen ollut 10v kotiäitinä, vaikka olenkin vela, mieheni sen sijaan on todella varakas.

Vierailija
680/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tällä lennolla ole ollenkaan palstan parfyymifaneja?

Lemun perusteella on. Patchouli, tonkapapu, amalfin sitruuna, ylang-ylang , bergamotti ja jasmiini väkevänä  ilmassa...

Menikö kuulutus ohi? "Tervetuloa tunteita ja tuoksuja AV-001 lennolle"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme