Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4002)

Vierailija
641/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on huono provo. Ei Porvooseen mene mitään lentoja. Eihän siellä ole lentokenttääkään.

Laskeudummekin Malmille. Toivottavasti se aukirevitty kiitorata on korjattu.

Vierailija
642/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis IIIKKK!!! Mä luulin ettei toi mies ikinä kosisi, vaikka vauvakin on tulossa. Tänään se sit tapahtui tällä lennolla! <3 Kiitti kannustuksesta kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/4002 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tällä lennolla ole ollenkaan palstan parfyymifaneja?

Toivottavasti ei. Tämä on tuoksuton lento!

Ei ole. Koneen takaosassa haisee pehille ja virtsatulehdukselle.

Sanoin tuoksuton - en hajuton.

Vierailija
644/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun_gis perheineen bongattu rivillä 13!! En olisi tunnistanut koska ei tietenkään näytä ollenkaan samalta kuin kuvissaan mutta lapsista tunnistin. Vaihtavat varmaan Munsalan kentällä jatkolennolle Dubain koneeseen. Kohta luetaan siitä Iltasanomissa!

Vierailija
645/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista vaihtaa paikkaa, tämä istuin haisee perseelle. Vaikka luulen että kohta haisee koko kone, kun tuo viereisen tuolin mamma koskee perseisillä käsillään joka paikkaan. Kuulin ettei hän pessyt käsiään vessassa kun meni vaihtamaan tamponikorua. Kun on tässä muutakin huolta. Muistinko sanoa 17- vuotiaalle pojalleni mistä löytyvät lakanat, kun hän petaa kaveriksi tulevalle tyttöystävälleen sängyn alakerran vierashuoneeseen.

Vierailija
646/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan pyynnöstä kaikille koneessa oleville.

Vierailija
647/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ilmiantanut teiät kaikki Munsalan poliisille!!! Hähhähää!! t. kaappari

Vierailija
648/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi laitoin golitsit ja kroksit. Nää on parhaat matkalla. Me mennään kylään mun siskon Jennica-Tunican luo. Vien lapsille tuliaisiksi beibibon nuken ja korveten ja puolitettuja vihreitä kuulia. Lapsilla on melkein sukupuolineutraalit nimet. Purjo-Petteri, Cucca Yucca ja Mimosanhipiä Kim Kortnei Kendali. Onkohan sisko vielä samaa sukupuolta kuin viimeksi vai onkohan mulla nykyään veli.

Onko muuuten kaikki muut täällä asiantuntijoita?

Vierailija
649/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennon aikana on myös mahdollista pyytää lentoemännältä kirjepaperia, kuori ja kynä. Voitte matkan aikana kirjoittaa viestin kaipaamallenne henkilölle. Kirjeet tullaan postittamaan vastaanottajille Munsalan kentältä, mikä takaa anonymiteetin.

Vierailija
650/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan sitten pidättää kuukautisia lennon ajan!

651/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi viedä kenenkään mammoja jos en ole kyydissä. Koukkaatteko Geneven kautta?

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
652/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lähettää terveisiä? Kaipaisin yhtä henkilöä...

Vierailija
653/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tehdä minulle Munsalan kansallispuvun? Noloa mennä Munsalaan ilman sitä. Lähdin lennolle varjostamaan miestäni, ja pelkään erottuvani liikaa, jos kohteessa kaikilla muilla on kansallispuvut.

Tarvitsen myös neuvoja miten voisin huomauttaa paikalla 13A istuvalle hänen matkatavaroidensa vievän liikaa tilaa? Noin vain marssi norpat ja emättimet olalla koneeseen meidän muiden joutuessa istumaan kuin sillit purkissa! Eikö konetta siivota kentällä vai täytyykö matkustajien tehdä se lennon aikana?

Vierailija
654/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko muuten sen mikrosirun siinä tervetuloa suklaa konfehdissa?

Vierailija
655/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko olla hetken vähän hiljempaa?! Kirjoitan juuri av:lle olevani HEL-NYC koneessa upean miljonäärimieheni kanssa menossa takaisin kotiin Niu Jorkkiin Suomen-huvilaltamme kesän vietosta. Uskottavuuteni kärsii, jos ette lopeta tuota Munsalan kansallislaulun hoilaamista!

Vierailija
656/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjälp! Mun olkavarsi johon sain viime viikolla rokotteen jäi kiinni metalliseen ikkunankarmiin. Mitä täällä tapahtuu. Hjelp.

Vierailija
657/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, up, lentokone.

Vierailija
658/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33 ja latino kirjoitti:

En voi viedä kenenkään mammoja jos en ole kyydissä. Koukkaatteko Geneven kautta?

Ei, on muiden vuoro saada römpsää tällä reissulla.

Vierailija
659/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun Colettekin on päässyt mukaan, huomasin nimen matkustajaluettelosta! Hän istuu paikalla 19D ja 19E. Kehtaako joku käydä kysymässä, miten turvavyötä käytetään, kun istuu kahdella penkillä, ja raportoida sitten avlle?

Vierailija
660/4002 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hiljaa ja tuokaa asperiinia, helvetillinen päänsärky eilisistä viinoista, eikö kone ole vieläkään perillä?

Aamupalaakaan ei ole tarjoiltu vielä, nukkuuko maisa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi