Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4002)
Siellä on TV-kamerat ja kaikki!
Vierailemme myös tatuointiartistin luona. Ennakkoilmottautumiset. Viidelle ensimmäiselle tarhaikäisen designaama ruusu nilkkaan tai alasääreen ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö koneen vessassa pissiä todellakin alapää paljaana?
Eiköhän se ohje koskenut vain synnyttämistä.
Missä on mikro? Mä haluaisi lämmittää mun kaalikääryleet.
Vierailija kirjoitti:
Missä on mikro? Mä haluaisi lämmittää mun kaalikääryleet.
Lentokoneen mikro on käytössä vain miesmatkustajille ja ainoastaan maidon lämmittämiseen.
Söin turkkilaisessa ravintolassa. Ei kannata mennä vessaan.
Toivottavasti lentokone on hyvin siivottu näin kotona-aikana. Oletteko varmasti käyttäneet pimpulia? Vai kenties siivonneet norpalla?
Vierailija kirjoitti:
Letkajenkkaa tarjoilykärryn perässä käytävällä. Mielipiteitä?
Onko Maisuli keulilla?
Huom. wc:n bideesuihku ei ole tarkoitettu kyykkyvatkaukseen. Kosteuspyyhkeitä saa matkustamohenkilökunnalta.
Seiskan toimittajakin on matkalla. Teki jo jutun kun Sofia Ruusila joutui jättämään matkan väliin koska ego ei mahtunut sisään koneen ovesta ja nenäkin otti yläkarmiin kiinni.
Onks tää nyt se Tempteissön eöläinz?
Pakkolaskussa käytetyt pelastusliivit saa ottaa matkamuistoksi.
Suoritamme Loviisan yllä ilmatankkauksen koska nousukiito vei runsaan kuorman takia erittäin runsaasti polttoainetta.
Tapasin ihanan miehen vessajonossa. Ei ole vieläkään kutsunut istumaan penkkirivilleen! Mitä tehdä?
vitsi tää lentokone haisee "lehmälle"
Miksi lentokoneen ulkopuolella on kuva Sanna Marinista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lentokoneen ulkopuolella on kuva Sanna Marinista?
Ai. Minun puolellani konetta on kuva siitä ympäristöaktivisti down-lapsesta, Greta vai mikä se nyt oli.
Mikä tää roikkuva muovihärpäke on?
Mun korvat meni lukkoon!