Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4002)
Vierailija kirjoitti:
Koska taputetaan? Voiko jo taputtaa?
Taputetaan sitten kun viimeinenkin mamma on saatu rahtiovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kävin just vessassa röökillä, milloin täällä aletaan tarjoilla kaljaa?
Bissee ja sidukkaa saa täältä koneen perältä, baarista, missä olen notkunut koko lennon ajan, nousuhumalasta alkaen, laskuhumalaa odotellen...
Kapteeni! Koska tiputetaan ne savulohet niiden itkuntuhrusilmäisten lasten pihalle? Ne kertoi vetäneensä lohiruutulipun salkoon että piha erottuu muista.
Kiitos kutsusta! Koirani matkustaa mukana. On aika isokokoinen, pitkäkarvainen ja kaggii ympäriinsä. Oletan että käy. On kuitenkin emotionaalinen tukieläimeni <3
16v tyttäreni kertoi haluavansa yöpyä kolme vuotta vanhemman poikaystävänsä kanssa samassa hotellihuoneessa. Olen ihan pulassa, neuvokaa pliis.
Tietääkö kukaan onko paikan 69Ö alistuvan näköinen mies vapailla markkinoilla? Sormusta ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko paikan 69Ö alistuvan näköinen mies vapailla markkinoilla? Sormusta ei ainakaan ole.
En tiiä mutta paikalla 2B on joku joka näyttää vapaalta.
Kakkosmies siis.
Tamppoonikoru vois olla hyvä matkamuisto. (Samaa vois pitää avaimenperänä milloin ei alempana käytössä.) Sellainen jossa 7 pyörivää kuutiota narussa ja jokaisessa kirjain joka puolella:
M
U
N
S
A
L
A
Hivenen väsynyttä...
Itse muutin aivan maantietä pitkin Porvooseen. Ei ole halua lähteä pois millään liikennevälineellä.
Muistoksi jokainen saa signeeratun Maria Nordinin uutuusteoksen "Persvaon siistiminen ajettavalla ruohonleikkurilla."
Käydääks me sit kahvilla sen kuuluisan kansallispuvun tilaajan luona? Olis kiva ottaa sen ka selffi.
Mitä me nyt tehdään, kun ollaan perillä täällä Munsalassa? Mun katu-uskottavuus on nollissa kun se kansallispuku on vieläkin siellä pesulassa. Ei auttanut soitto toimitusjohtajalle ja Niinistölle.
Lähtisin mielelläni lennolle mutta kun olen Fazerilla kausitöissä vihreiden kuulien puolittajana, ja juuri nyt on kiireisin kuulasesonki.
Saako koneessa keskustella muillakin kuin laulujen sanoilla?
Lääkkeet on matkalaukussa. Missä on portaat ruumaan?
Saako lapset alennusta? Ottaisin meidän kuukin mukaan.
Tää lentokoneen nopeus on just niin suuri kuin huhutaan
Vierailija kirjoitti:
Saako lapset alennusta? Ottaisin meidän kuukin mukaan.
Mä piilotin oman matkalaukkuun. Menee ruumassa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tästä koneesta tehdä minikodin? On niin kätevästi jo yläsäilytystilaa valmiina. Voisi vain vaihtaa seinät ja lattiat ja huonekalut valkoisiksi ja ostaa paljon peikonlehtiä. Ohjaamosta sitten makuuhuone, sinne liv, lääf, lav -kyltti.
Ja veikeät sisustustikkaat tottakai
Nää koneen kokovalkoiset seinät on kauheet! Miksi ei voi olla mäntypaneelia?
Kokovalkoinen sisustus on kolkko eikä yhtään kuvasta persoonallisuutta. Itse maalaisin kaikki pinnat harmaaksi ja hankkisin leveät ja upottavat harmaat löhöilysohvat ainakin bisnesluokkaan.
MOONsala kuukuppi!