Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi vuonna julkaistaan niin kallis muumimuki että edes maailman rikkaimmallakaan ei ole varaa siihen

Vierailija
24.10.2024 |

Muki on käsin maalattu ja valmistettu Suomessa ja sen voi saada käsiinsä vain hyvin erityisellä tavalla koska mukin rahallinen arvo on enemmän kuin mitä maailman rikkainmalla henkilöllä on omaisuutta:

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/fdcc7b6a-b51f-4f31-8bf0-e8a9f0add20c

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä maalaan kotona ihan itse muumimukin, enkä sitä kenellekään myy, niin sitä ei voi maailman rikkainkaan saada!

Vierailija
2/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli n. 150€, mutta rajallisen määrän (8000) osto-oikeus arvotaan. Numero 1 tosin annetaan Suzanne Ines-Stubbille, koska tämä jörnii presidentin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä anneta/myydä 8000, että äkkiäkös ne siitä leviää omistajien käsistä eteenpäin?

Vierailija
4/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmahan on täynnä kaikkia tavaroita ja asioita, joita ei myydä tai voi ostaa mutta silti niitä rikkailta löytyy.

ps laki on sama kaikille niin kauan kunnes loppuun tulee pari nollaa lisää

Vierailija
5/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaiskohan sitä edes?

Vierailija
6/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mukin rahallinen arvo on niin suuri ettei edes maailman rikkain ihminen voisi sitä ostaa? 150 euroa on toki iso raha mukista mutta aika moni voisi sen ostaa vaikka olisi kaukana rikkaasta. Vaikeaksi tai mahdottomaksi sen ostamisen tekee se että ostajat arvotaan. Luultavasti joku onnekas myy myöhemmin omansa eteenpäin intohimoiselle ja varakkaalle keräilijälle paljon kovempaan hintaan.

Vierailija
7/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuohon osto-oikeus arvontaan siis osallistua kuka vain?

Vierailija
8/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai aikaan Muumimukivillityksen? Oikeastiko yhtäkkiä valtava määrä ihmisiä ihastui niihin ikihyväksi?

Vierailija
9/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukin hinta on 189.90, eikä 150 e

Vierailija
10/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuohon osto-oikeus arvontaan siis osallistua kuka vain?

Tarjoon sulle torissa 10e jos tuot sen tampereen ja porvoon kautta seinäjoelle ja laitat kaupan päälle 10 pakettia kahvia ja otat maksun vastaan 20 sentin kolikkoina, käykö?

Vierailija
11/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mukin rahallinen arvo on niin suuri ettei edes maailman rikkain ihminen voisi sitä ostaa? 150 euroa on toki iso raha mukista mutta aika moni voisi sen ostaa vaikka olisi kaukana rikkaasta. Vaikeaksi tai mahdottomaksi sen ostamisen tekee se että ostajat arvotaan. Luultavasti joku onnekas myy myöhemmin omansa eteenpäin intohimoiselle ja varakkaalle keräilijälle paljon kovempaan hintaan.

8000 on liian iso erä että tästä tulisi ikinä "arvokasta". Sama juttu on Monetan "keräilylaatoissa joita painetaan aina 5000-10000 kappaletta ja niistä 98% menee heti markkinoille eikä sieltä poistu, ja painavat toinen toisensa hintoja alas vuosikymmenestä toiseen.

Erän pitäisi olla 100-500 kappaletta jotta se olisi aito harvinaisuus. Esim. Iittalan Millennium 2000 -tuikut joita on vain 200 maailmassa.

Vierailija
12/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katteet kohdallaan, kun bulkkimuki valmistetaan Thaimaassa, missä joku 12-vuotias maalaa siihen kuvan. 

Vierailija
13/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5792814/muumimukit-ovat-hyvin-halvan-na…

MUUMIMUKIT ovat hyvin halvan näköisiä mukaanlukien IS:n artikkelissa oleva kuva. Kun muki maaltaan käsin niin siihen tulee välttämättä maalarin oman käsialan leima. EHDOTAN... että ARABIA julkaisisi mukeja, joita ei ole valmiiksi maalattu, ja mukaan maalaustarvikkeet ja kuva. Näin niin, että ihmiset saisivat itse maalata itselleen mukin omalla käsialallaan. Tähän toimintaan voisi yhdistää kansalaisopistojen keramiikkaosastot. Maalaamista varten voitaisiin pitää 'tilaisuuksia', jotta ne saadaan sitten helpolla poltettuakin. Älytöntä tämä suurella rahalla pelleily tämmösten kamalien Muumimukien tiimoilta! 

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/fdcc7b6a-b51f-4f31-8bf0-e8a9f0add20c

Vierailija
14/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katteet kohdallaan, kun bulkkimuki valmistetaan Thaimaassa, missä joku 12-vuotias maalaa siihen kuvan. 

Maalaa? :D Eiköhän ne siirtokuvia käytä sielläkin.

Vierailija
15/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai aikaan Muumimukivillityksen? Oikeastiko yhtäkkiä valtava määrä ihmisiä ihastui niihin ikihyväksi?

Kyllä siinä niin kävi. Vielä kun niitä oli silloin tehty vain kourallinen, eikä tietoa enemmästä. Villityksen myötä niitä tehtiin sitten lisää ja erilaisia, mutta ei haitannut, kun harvinaisuuksiakin julkaistiin erikseen.

Mun muutama kaveri hurahti aivan päätä pahkaa. Itsehän olin kova Muumifani muuten, mutten mä astioita sitä varten tarvinnut. Vieläkään. Nyttemmin mä olen saanut lahjaksi kaksi muumimukia. Esi-isä ja Haisulin.

Vierailija
16/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaa? :D Eiköhän ne siirtokuvia käytä sielläkin.

Ei tässä tapauksessa, kun tuote on käsinmaalattu. Silloin jonkun pitää suihkuttaa sabluunan läpi väri ja hintaan voidaan laittaa satanen lisää. 

Vierailija
17/19 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarvisi maksaa, että huolisin tuollaisen, tai ylipäätään minkä tahansa Muumi-mukin. :D

Vierailija
18/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuheita mukjea kuvissa n-yttä- ihan kuin tiimarista haettu valkoinen muki ja alakoulun kuvistunnilla, jokainen saa tehdä haluamansa lisäksi toi punainen nöyttää kuin levinnyt huulipuna

ostaisinko? No en 😁

Vierailija
19/19 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuheita mukjea kuvissa n-yttä- ihan kuin tiimarista haettu valkoinen muki ja alakoulun kuvistunnilla, jokainen saa tehdä haluamansa lisäksi toi punainen nöyttää kuin levinnyt huulipuna

ostaisinko? No en 😁

Ajattelin ihan samaa. En ikinä ostaisi tuollaista.