Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdun pehmeäminen

22.08.2006 |

Oliko se niin että kun on raskaus alkanut niin kohdun nipukka olis todella pehmeä?

Onko jossain ihan lääketieteellinen juttu tästä? Vai voiko sen perusteella aavistella mitään?

nyt on kp22 ja " oireita" piisaa enemmän ja vähemmän...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kun raskaus on alkanut kohdunsuu ainakin on kova ja kiinni. Se pehmenee vasta sitten kun synnytys lähenee. En itse kohdusta tiedä...

Ite oon nyt ihan " vähän" raskaana (plussasin viime vkolla) ja kohdunsuu tuntuu kovalta.

Vierailija
2/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä bongailin sen avulla tätä toista raskautta, kohdunsuu myös vetäytyy selvästi tavallista taaemmaksi (ainakin mulla).

Mutta käsittääkseni sen kohdunnapukan ei kyllä pitäisi olla erityisen pehmeäkään muutoin kuin ovulaation aikana, niin että siittiöt pääsevät siiä sisään. Joten enpä tiedä onko tuo tällaisin ei-ammattilaisen sormin kovinkaan hyvä kokeilukeino :)

Coe rv 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä napukkaa kokeilee ihan joka päivä muutaman kuukauden ajan ja kirjoittaa aina ylös, oppii miten se napukka menee itsellä. Minusta mulla se on ollut tässä yrityksen (9kk) aikana aina ihan pehmeä (suorastaan höttöinen) mutta nyt se tuntuu kovalta. Ehkä se vain on merkki siitä että kroppa alkaa " toimia" ehkäisyn lopettamisen jälkeen, vaikkakin vähän viiveellä... Sitä että onko napukka ylhäällä vai alhaalla on vaikea sanoa, kun en yletä siihen muuten kuin kyykyssä jolloin se valuu tietysti alemmaksi.