Vasemmmistoliiton uusi "stara": Minja Koskela
Tulee menemään seuraavissa eduskuntavaaleissa läpi niin että heilahtaa.
Keräsi nyt jo Helsingin kunvaaleissa käsittämättömän äänimäärän 5600, vaikka oli eka kertaa ehdolla.
Somen voima nähtiin tässä. Mainonta somen kautta ei käytännössä maksa välttämättä mitään.
Muuten niillä jotka väittää Sanna Marinia äärivasemmistolaiseksi, niin kehotan tutustumaan Minja Koskelaan....
Marin on tuohon verrattuna patamusta porvari.
Minja Koskelan sisko Meiju Koskela on tullut tunnetuksi tv:n kautta Temppereista.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään äärivasemmistolainen ole. Äärivasemmistolainen on marxilais-leninisti tai kansankielellä kommari (tai antifasisti).
Äärifeministi se on.
No ainakin se rummuttaa kovaan ääneen "oikeistohegemoniasta", jonka hän haluaa murtaa.
En mä tiedä onko hän äärivasemmistolainen, mutta en mä Marinilta ole koskaan kuullut mitään tuollaista retoriikkaa kuitenkaan.
Äärifeministi se kyllä on myös.
Se johtuu vain siitä, että patriarkaattia edustaa lähinnä oikeisto, koska tyypillisesti ja perinteisesti taloudellisesti oikeistolaiset ovat myös sosiaalisesti konservatiivisia, ja vasemmistolaiset liberaaleja, vaikka taloudelliset ja sosiaaliset arvot ovat kaksi eri ulottuvuutta.
Ja kun valtaapitävät vaihdetaan mustiin, niin käy kuin Etelä-Afrikassa ja Zimbabwessa.
Onko Minkan sisko siis se Meiju joka on ollut temppareissa ja julkisuudessa asioista, joita sattuu ja tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pöö pitäö olla että äänestää näitä?
no äänestäähän jotkut persujakin, vitsillä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi Minja haluaa näyttää Riikka Purralta?
Riikka on aito blondi, Minja purkkiblondi.
tuskin kukaan normaali nainen halua samaistua purraan, johan vitsin tempaisit, teillä persuilla on vielä paljon opittavaa elämästä ja kuitenkin niin vähän aikaa..
Vierailija kirjoitti:
Miksi Minja haluaa näyttää Riikka Purralta?
Riikka on aito blondi, Minja purkkiblondi.
Minja ei ole aito, vaan tarvitsee vahvan esikuvan, esimerkiksi Riikasta.
Jos jatkaa samalla asialinjalla kuin Li niin oikein hyvä. Ilmeisesti poliittinen kenttä on muotoutumassa sikäli uusiksi että täälläkin jakaudutaan selkeästi kahtia. On muotoutumassa kapitalistinen oikeisto eli nykyinen hallitus ja lilberaalimpi vasemmisto joka ajaa humanistisempaa politiikkaa. Saa nähdä miten nämä asettuvat toisiaan vastaan eli käykö kuten ameriikassa. Kommunismi voitaisiin jo unohtaa koska käytännössä sitä ei ole missään maailmalla. Toki oikeisto nimittelee mielellään kaikkia muita kommunisteiksi ymmärtämättä itse että se ei oikein toimi. Mutta katsotaan...
Täällä haukutaan ulkonäköä heti, kun ei voida haukkua asiaosaamista tai ulosantia ja eritoten, jos kyseinen asiaosaaja on nainen. Itse ainakin olen ylpeä vasemmistolainen, kun meillä on näin päteviä johtajia. Hävettäisi taasen olla persu, sillä eipä sieltä oikein sitä kompetenssia löydy. Suuta osataan soittaa, mutta siihen se jää.
En ole koskaan äänestänyt persuja enkä seuraa heidän somejaan.
Minjan some on pilkkalauluja täynnä ja kertomasi mukaan vielä itse tehtyjä.
Ei kovin älykästä eikä rakentavaa aikuiselta ihmiseltä...