Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmmistoliiton uusi "stara": Minja Koskela

Vierailija
15.06.2021 |

Tulee menemään seuraavissa eduskuntavaaleissa läpi niin että heilahtaa.

Keräsi nyt jo Helsingin kunvaaleissa käsittämättömän äänimäärän 5600, vaikka oli eka kertaa ehdolla.

Somen voima nähtiin tässä. Mainonta somen kautta ei käytännössä maksa välttämättä mitään.

Muuten niillä jotka väittää Sanna Marinia äärivasemmistolaiseksi, niin kehotan tutustumaan Minja Koskelaan....

Marin on tuohon verrattuna patamusta porvari.

Minja Koskelan sisko Meiju Koskela on tullut tunnetuksi tv:n kautta Temppereista.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestääkö vasemmistolaiset oikeasti naista, jonka Insta täynnä itsetehtyjä pilkkalauluja muista?

Ne sinun persusi sen aloitti ja Koskela vastasi - ja teki biisin ihan itse. Persupojat ei siihen pystyneet vaan tekoälyllä tekivät. 

Ei ehkä kannata alkaa ulisemaan jos itse aloittaa ja sitten joku tulee ja tekee paremmin. Se on noloa.

En ole koskaan äänestänyt persuja enkä seuraa heidän somejaan. 

Minjan some on pilkkalauluja täynnä ja kertomasi mukaan vielä itse tehtyjä.

Ei kovin älykästä eikä rakentavaa aikuiselta ihmiseltä...

Vierailija
62/69 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään äärivasemmistolainen ole. Äärivasemmistolainen on marxilais-leninisti tai kansankielellä kommari (tai antifasisti).

Äärifeministi se on.

No ainakin se rummuttaa kovaan ääneen "oikeistohegemoniasta", jonka hän haluaa murtaa. 

En mä tiedä onko hän äärivasemmistolainen, mutta en mä Marinilta ole koskaan kuullut mitään tuollaista retoriikkaa kuitenkaan.

Äärifeministi se kyllä on myös.

Se johtuu vain siitä, että patriarkaattia edustaa lähinnä oikeisto, koska tyypillisesti ja perinteisesti taloudellisesti oikeistolaiset ovat myös sosiaalisesti konservatiivisia, ja vasemmistolaiset liberaaleja, vaikka taloudelliset ja sosiaaliset arvot ovat kaksi eri ulottuvuutta.

Ja kun valtaapitävät vaihdetaan mustiin, niin käy kuin Etelä-Afrikassa ja Zimbabwessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Minkan sisko siis se Meiju joka on ollut temppareissa ja julkisuudessa asioista, joita sattuu ja tapahtuu?

Vierailija
64/69 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Minja! 

Vierailija
65/69 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pöö pitäö olla että äänestää näitä?

no äänestäähän jotkut persujakin, vitsillä...

Vierailija
66/69 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Minja haluaa näyttää Riikka Purralta?

Riikka on aito blondi, Minja purkkiblondi.

tuskin kukaan normaali nainen halua samaistua purraan, johan vitsin tempaisit, teillä persuilla on vielä paljon opittavaa elämästä ja kuitenkin niin vähän aikaa..

Vierailija
67/69 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Minja haluaa näyttää Riikka Purralta?

Riikka on aito blondi, Minja purkkiblondi.

Minja ei ole aito, vaan tarvitsee vahvan esikuvan, esimerkiksi Riikasta.

Vierailija
68/69 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkaa samalla asialinjalla kuin Li niin oikein hyvä. Ilmeisesti poliittinen kenttä on muotoutumassa sikäli uusiksi että täälläkin jakaudutaan selkeästi kahtia. On muotoutumassa kapitalistinen oikeisto eli nykyinen hallitus ja lilberaalimpi vasemmisto joka ajaa humanistisempaa politiikkaa. Saa nähdä miten nämä asettuvat toisiaan vastaan eli käykö kuten ameriikassa. Kommunismi voitaisiin jo unohtaa koska käytännössä sitä ei ole missään maailmalla. Toki oikeisto nimittelee mielellään kaikkia muita kommunisteiksi ymmärtämättä itse että se ei oikein toimi. Mutta katsotaan...

Vierailija
69/69 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan ulkonäköä heti, kun ei voida haukkua asiaosaamista tai ulosantia ja eritoten, jos kyseinen asiaosaaja on nainen. Itse ainakin olen ylpeä vasemmistolainen, kun meillä on näin päteviä johtajia. Hävettäisi taasen olla persu, sillä eipä sieltä oikein sitä kompetenssia löydy. Suuta osataan soittaa, mutta siihen se jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi