Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 57 vuotias nainen ja minulle riittäisi ihan vain kahdenkeskeinen aikuisten suhde

Vierailija
08.10.2026 |

Minulle riittäisi vallan hyvin pelkkä parisuhde toiseen ihmiseen, ei koko tåmän sukuun. Olen hoitanut omat vanhempani jo hautaan, eli ei jaksaisi enää alkaa huolehtimaan jonkun puolituntemattoman vanhemmista. Samoin ei kiinnosta sisarukset, tai ne aikuiset lapsetkaan ja heidän pikkulapset. Ei siis mitään uusperheviritelmiä enää tässä iässä. Turha kai sanoa, että olen elänyt jo 20 vuoden uusperhe helvtin 30-50 vuotiaana. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen, joka ei ole valmis ottamaan vastaan kumppanin mukana tulevia sukulaisia millään tasolla, ei ole valmis parisuhteeseen. Tietysti eri, jos löydät kumppanin, jolle tuo on ok. Itsekin olen jo keski-ikäinen, mutta itsestäänselvyys pitkässä parisuhteessa, että mennään yhdessä molempien sukulaisten luo, vaikka meillä on omat asunnotkin. Tämä siis tietysti, jos ei ole mitään muuta itselle tärkeää sovittuna.

Vierailija
2/6 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ja olen mies 51 v. Minulla ei edes ole sukua kun kukaan ei ole pitänyt yhteyttä edes. En käy sukulaisissa edes joten elämäni on vapaata ilman sukulaisrasitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat RAKASTAJAN.

Hanki sellainen, piristää varmasti. 

Vierailija
4/6 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ja olen vasta 24 vuotias. Ei vois vähempää kiinnostaa joku perhe-elämä. Yritän valita seurustelukumppaneins sellaisia joilla sukulaiset asuu toisella puolen Suomea

Vierailija
5/6 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoilla linjoilla.

M60

Vierailija
6/6 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v mies ja haluan että ihmiset jättävät minut rauhaan. En voisi olla kenenkään kanssa suhteessa enää, jos se tarkoittaa että pitää luopua omasta vapaudesta. Joku nalkuttamassa harvasen päivä kuinka pitää tehdä sitä tätä ja tuota.

En usko, että löydän naista joka ymmärtää kuinka haluan tehdä mitä minua huvittaa tämän lopun elämääni enkä elää jonkun muun ehdoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan