Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeättekö teidän mahoja?

Vierailija
13.06.2021 |

Olen talven aikana ottanut painoa lisää teippaadti, ja mulla on maha, jota häpeän. Miten muut suhtaudutte omaan mahaanne? Kehopositiivisia ajatuksia kiitos!

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti siis

Vierailija
2/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kovin kehopositiivinen ajatus mutta mä häpeän. Aion mennä vatsanahan kiristykseen heti kun saan rahat kokoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onneksi vain yksi maha.

4/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi sekuntia suussa mutta ikuisesti vyötäröllä. Onko se lihavana olemisen tuska sen viiden sekunnin nautinnon arvoista?

Vierailija
5/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen hoikka mutta mahani on törkeän ruma. Olin 7-vuotiaa kun tajusin sen, eli olen yli 30 vuotta hävennyt sitä. En käy rannalla koskaan enkä ole saanut parisuhdettakaan asian takia. Vika on sellainen että ehkä kirurgiakaan ei korjaa.

Vierailija
6/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää mitä miehet olette mieltä matkoistanne? Suomi on mahojen luvattu maa.

Ap

Vierailija
7/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, pidän omastani!

Vierailija
8/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt häpeän, kun on raskaana viikolla 9 ja maha kasvaa hurjan nopsaa - kukaan miehen lisäksi ei tiedä vielä raskaudesta, joten kaikki luulee, että oon vaan lihonut 😂

Vierailija
9/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää mitä miehet olette mieltä matkoistanne? Suomi on mahojen luvattu maa.

Ap

Mahoistanne hemmetin auto correct

Vierailija
10/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen nyt 1, 5 viikkoa tsempannut itseäni dieetin alkuun ja huomenna alkaa. 

Tiedän, että jotkut on sitä mieltä, ettei "kohta aloitan" toimi, mutta itse oon niin pitkään syönyt mitä sattuu, että nyt piti tehdä motivaatiotyötä ennen aloittamista. 

Vierailija
11/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös lihonut tänä vuonna. Maha ällöttää. Yök.

Vierailija
12/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Keho kestää niin paljon läpi elämän, että olen vain kiitollinen sille. Koitan parhaani pysyä kunnossa mutta en häpeä mitään. En myöskään toisten majoja tuijota tai ajattele että heidän pitäisi jotain hävetä...

Vierailija
13/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt häpeän, kun on raskaana viikolla 9 ja maha kasvaa hurjan nopsaa - kukaan miehen lisäksi ei tiedä vielä raskaudesta, joten kaikki luulee, että oon vaan lihonut 😂

Älä sinä raskausmahaa häpeä, sehän on ihanaa että vauva kasvaa. Onnea vauvasta!

Vierailija
14/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häpeän, mulla on vielä iso maha ja pienehkö takapuoli. Rinnanympärys on levein kohta vartalossa. Ei musta silti ole kenenkään pakko tykätä. Pienempi maha olisi, jos painaisin vähemmän, läski kerääntyy eniten rintoihin ja mahaan, muttei takapuoleen. Nyt pitää ryhdistäytyä syömisten suhteen.

Vierailija
15/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mahoja. Majaa saattaisi tuijottaa jos on tosi hieno. :O

Vierailija
16/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan, sais olla pienempi.

M42

Vierailija
17/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kuuluu muuten luonnostaan pyöreämpi maha kuin miehelle. Ihme vinksahtanut näkemys, että miehellä saisi olla typerä iskämaha ja naisen mahan tulisi olla litteä.

Vierailija
18/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä.

Olen laiha.

Vierailija
19/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronamaha on, inhottava. Nyt tsemppiä.

Vierailija
20/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ajatellut miltä mahani näyttää, paitsi nyt keväällä, kun tuli aika vetää kesähousut jalkaan. Yllättäen olin laihtunut talven aikana juuri mahasta ja kaikki kesävaatteet lörpöttivät mahan kohdalta. Ihan kiva siis, mutta jotenkin outoa. En ole pudottanut painoa tietoisesti, mutta puntarista katsoi lukema 55 kg. Olin siis tämän etätyön aikana pudottanut painoa 3 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän