Häpeättekö teidän mahoja?
Olen talven aikana ottanut painoa lisää teippaadti, ja mulla on maha, jota häpeän. Miten muut suhtaudutte omaan mahaanne? Kehopositiivisia ajatuksia kiitos!
Kommentit (73)
Häpeän. Olen normaalipainoinen, mutta mulla on notkoselkä ja maha pömppö. Iltaa kohden profiili on kuin olisi raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suunnilleen tällainen vartalo:
https://www.instagram.com/p/CPGUz2NgMVo/?utm_medium=copy_linkEi vyötäröä, kaikki ylimääräinen menee mahaan vaikka muuten olisin hoikka. Ei se enää haittaa yhtään ja nykyään käytän jopa napapaitoja. Elämä on liian lyhyt murehtimaan tämän maallisen kulkuneuvon ulkomuotoa.
Itse vartalossa ei ole mitään vikaa, mutta miksi ihmeessä kukaan haluaa ikuisiksi ajoiksi tuollaisia kuvia itsestään nettiin? Miksi ei käytä tuota aikaansa itsensä henkiseen kehittämiseen, vaan kuvaa itseään lukemattomia kertoja milloin mahaa missäkin asennossa. Miksi sitä omaa kehoa pitää väkisin tyrkyttää muille katsottavaksi? Varsinkaan kun se ei ole edes mikään taloudellinen kysymys.
Selittäkää minulle tämä ilmiö?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää mitä miehet olette mieltä matkoistanne? Suomi on mahojen luvattu maa.
Ap
En matkustele.
Vierailija kirjoitti:
Mulla onneksi vain yksi maha.
Ammuuuuuu....
Tarkoitatko thaikunmatkoja ja mahdollisia tuliaisia?
Vähän häpeän. Roikkuva nahkapussi ,joka ulottuu nivusiin asti.
Häpeän kyllä, vaikka se ei mitenkään iso olekaan. Lapsia ei ole eikä tule olemaan, mutta maha on silti jotenkin löysä ja ällöttävä. En hilluisi julkisella paikalla tai edes omalla takapihallani bikineissä tai napapaidassa vaikka mitä maksettaisiin. Ruumiinrakenteeni on sellainen, että ylimääräinen varastoituu mahaan ja selkään (??!?!?) sekä käsivarsiin ja reisiin, mutta ei vahingossakaan pieniin tisseihin tai persaukseen. Ihanat geenit.
Mahan muodossa ei ole mitään vikaa, olen hoikka ja hyvässä kunnossa, mutta mahassa on ruma iso leikkausarpi ja luomia. Hyi.
VoiIb hyvin kasvattaa mahaani ja muutakin kroppaani, kunhan vaan saisi rakennusaineita siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihonut viimeisen 20 vuoden aikana 10-15 kiloa vuodessa, joten mahaakin alkaa olemaan melko paljon.
Ei se enää harmita, niin kuin joskus nuorempana kun naapurit tai sukulaiset saattoivat huomautella lihomisesta.
Tulee vaan pidempi hyvän olon tunne kun voi syödä melkein mitä vain eikä tule heti täyteen. Voi vaikka syödä muilta jääneet ruuat tai ruuantähteet.
Eli olet lihonut yhteensä 200-300 kg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lihonut viimeisen 20 vuoden aikana 10-15 kiloa vuodessa, joten mahaakin alkaa olemaan melko paljon.
Ei se enää harmita, niin kuin joskus nuorempana kun naapurit tai sukulaiset saattoivat huomautella lihomisesta.
Tulee vaan pidempi hyvän olon tunne kun voi syödä melkein mitä vain eikä tule heti täyteen. Voi vaikka syödä muilta jääneet ruuat tai ruuantähteet.
Eli olet lihonut yhteensä 200-300 kg?
Siinä välissä jojoilen.
Häpeän. Olen muuten hoikassa kunnossa, mutta maha on lähes aina turvoksissa. Ihan kuin olisin raskaana. Yritän jatkuvasti vetää mahaa sisään, myös yksin ollessani.