Häpeättekö teidän mahoja?
Olen talven aikana ottanut painoa lisää teippaadti, ja mulla on maha, jota häpeän. Miten muut suhtaudutte omaan mahaanne? Kehopositiivisia ajatuksia kiitos!
Kommentit (73)
Ei oo kovin kehopositiivinen ajatus mutta mä häpeän. Aion mennä vatsanahan kiristykseen heti kun saan rahat kokoon.
Viisi sekuntia suussa mutta ikuisesti vyötäröllä. Onko se lihavana olemisen tuska sen viiden sekunnin nautinnon arvoista?
Kyllä. Olen hoikka mutta mahani on törkeän ruma. Olin 7-vuotiaa kun tajusin sen, eli olen yli 30 vuotta hävennyt sitä. En käy rannalla koskaan enkä ole saanut parisuhdettakaan asian takia. Vika on sellainen että ehkä kirurgiakaan ei korjaa.
Minua kiinnostaisi tietää mitä miehet olette mieltä matkoistanne? Suomi on mahojen luvattu maa.
Ap
Nyt häpeän, kun on raskaana viikolla 9 ja maha kasvaa hurjan nopsaa - kukaan miehen lisäksi ei tiedä vielä raskaudesta, joten kaikki luulee, että oon vaan lihonut 😂
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää mitä miehet olette mieltä matkoistanne? Suomi on mahojen luvattu maa.
Ap
Mahoistanne hemmetin auto correct
Joo. Olen nyt 1, 5 viikkoa tsempannut itseäni dieetin alkuun ja huomenna alkaa.
Tiedän, että jotkut on sitä mieltä, ettei "kohta aloitan" toimi, mutta itse oon niin pitkään syönyt mitä sattuu, että nyt piti tehdä motivaatiotyötä ennen aloittamista.
Oon myös lihonut tänä vuonna. Maha ällöttää. Yök.
En. Keho kestää niin paljon läpi elämän, että olen vain kiitollinen sille. Koitan parhaani pysyä kunnossa mutta en häpeä mitään. En myöskään toisten majoja tuijota tai ajattele että heidän pitäisi jotain hävetä...
Vierailija kirjoitti:
Nyt häpeän, kun on raskaana viikolla 9 ja maha kasvaa hurjan nopsaa - kukaan miehen lisäksi ei tiedä vielä raskaudesta, joten kaikki luulee, että oon vaan lihonut 😂
Älä sinä raskausmahaa häpeä, sehän on ihanaa että vauva kasvaa. Onnea vauvasta!
Kyllä häpeän, mulla on vielä iso maha ja pienehkö takapuoli. Rinnanympärys on levein kohta vartalossa. Ei musta silti ole kenenkään pakko tykätä. Pienempi maha olisi, jos painaisin vähemmän, läski kerääntyy eniten rintoihin ja mahaan, muttei takapuoleen. Nyt pitää ryhdistäytyä syömisten suhteen.
*mahoja. Majaa saattaisi tuijottaa jos on tosi hieno. :O
Naiselle kuuluu muuten luonnostaan pyöreämpi maha kuin miehelle. Ihme vinksahtanut näkemys, että miehellä saisi olla typerä iskämaha ja naisen mahan tulisi olla litteä.
Koronamaha on, inhottava. Nyt tsemppiä.
Minä en ole koskaan ajatellut miltä mahani näyttää, paitsi nyt keväällä, kun tuli aika vetää kesähousut jalkaan. Yllättäen olin laihtunut talven aikana juuri mahasta ja kaikki kesävaatteet lörpöttivät mahan kohdalta. Ihan kiva siis, mutta jotenkin outoa. En ole pudottanut painoa tietoisesti, mutta puntarista katsoi lukema 55 kg. Olin siis tämän etätyön aikana pudottanut painoa 3 kg.
Reippaasti siis