Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeättekö teidän mahoja?

Vierailija
13.06.2021 |

Olen talven aikana ottanut painoa lisää teippaadti, ja mulla on maha, jota häpeän. Miten muut suhtaudutte omaan mahaanne? Kehopositiivisia ajatuksia kiitos!

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä mitä!! todella ylpeä upeasta olutvatsasta. !!!

😄

Vierailija
42/73 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompikin vielä mahtuisi olemaan. Paino vaan hirvittää, kun pitää jo katsoa mihin istuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää voi tulla.

Vierailija
44/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nyt 60v vartalo jotenkin valuu alaspäin ja vaikkei ole kuin pari ylikiloa ne on vatsassa. Aamulla vielä ok mutta iltaa kohti alkaa pömpöttämään kuin olisin raskaana. Näin siis kuntoilusta huolimatta

Vierailija
45/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Keho kestää niin paljon läpi elämän, että olen vain kiitollinen sille. Koitan parhaani pysyä kunnossa mutta en häpeä mitään. En myöskään toisten majoja tuijota tai ajattele että heidän pitäisi jotain hävetä...

Sulla on selkeästikin päärynävartalo

Vierailija
46/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Keho kestää niin paljon läpi elämän, että olen vain kiitollinen sille. Koitan parhaani pysyä kunnossa mutta en häpeä mitään. En myöskään toisten majoja tuijota tai ajattele että heidän pitäisi jotain hävetä...

Sulla on selkeästikin päärynävartalo

Joillakin miehilläkin on.

Vierailija
47/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahoja on ihan oikea termi, kun on ala- ja ylämaha.

Vierailija
48/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suunnilleen tällainen vartalo:

https://www.instagram.com/p/CPGUz2NgMVo/?utm_medium=copy_link

Ei vyötäröä, kaikki ylimääräinen menee mahaan vaikka muuten olisin hoikka. Ei se enää haittaa yhtään ja nykyään käytän jopa napapaitoja. Elämä on liian lyhyt murehtimaan tämän maallisen kulkuneuvon ulkomuotoa.

Vierailija
49/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus. Ylävatsa on ihan ok, minulta esimerkiksi näkyy ylävatsalihakset. Alavatsa sitten on kuin pommin jäljiltä. Iho on löysää, täysin arpien peitossa ja vatsa turpoaa heti maito- ja viljatuotteista. Uimahallissa tai rannalla on vaikea olla tuntemattomien ihmisten edessä. Käytän korkeavyötäröisiä housuja, jotka litistävät alavatsan napakasti edestä pois. 

Vierailija
50/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän. Nyt rv 28 ja kesä pilalla. Aikaisemmissa raskauksissa maha on kasvanut söpöksi vauvamahaksi. Tällä kertaa olen jo nyt yhtä iso kuin viimeisilläni kahdessa edellisessä. Lisäksi vatsa kasvaa rumasti. Ihan kuin kaljamaha. Aivan järkyttävän näköistä ja lisäksi äärettömän epämukavaa.

Valittelin jo miehellekin, joka yritti sanoa että se on selvä vauvamaha kyllä vaikkakin järjettömän kokoinen viikkoihin nähden. Ensi kesänä onneksi varmasti miljoona kertaa parempi fiilis, kun tätä vauvamahaa ei enää ole.

Vierailija
51/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut viimeisen 20 vuoden aikana 10-15 kiloa vuodessa, joten mahaakin alkaa olemaan melko paljon.

Ei se enää harmita, niin kuin joskus nuorempana kun naapurit tai sukulaiset saattoivat huomautella lihomisesta.

Tulee vaan pidempi hyvän olon tunne kun voi syödä melkein mitä vain eikä tule heti täyteen. Voi vaikka syödä muilta jääneet ruuat tai ruuantähteet.

Vierailija
52/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahani ei ole iso, mutta kaksi raskautta lyhyessä varressa sai aikaan ilmapallonpoksautusefektin. Se on siis pehmeä ja hieman lerppu.

En häpeä. Pidän itsestäni huolta ja jäljet on kahden hienon tenavan muistoja, elämä on ihan turhan lyhyt moiseen. Olen pitänyt bikineitä rannalla, vaikkei kaikki enää "täydellistä" olekaan.

Vierailija
53/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häpeän.

Vierailija
54/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuskilot asettuivat maha-alueelle, ja maha jäi vaikka masennuksesta pääsinkin.

En mä sitä häpeä, siinähän on ja hengailee mukana. Riittää, että itselläni on hyvä olla omissa nahoissani. Lisäksi kiinnitän niin vähän huomiota muiden mahoihin, että on vaikea uskoa kenenkään kiinnostuvan/huomaavan mun makkaroita.

Vierailija
55/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kuullut kehuja mahani koosta mutta harvemmin. Hyvältähän ne kehut tuntuvat!

Vierailija
56/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla onneksi vain yksi maha.

Mutta TEILLÄ on monta persoonaa?

Vierailija
57/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Viisi sekuntia suussa mutta ikuisesti vyötäröllä. Onko se lihavana olemisen tuska sen viiden sekunnin nautinnon arvoista?

Tätä mietin juuri eilen illalla, kun söin muutaman hedelmäkarkin ja puoli pussillista perunalastuja ja sitten oli nukkumaan mennessä ihan kamala olo. Seuraavaan moiseen satsiin menee varmasti vähintään vuosi. En yleensä syö kumpiakaan ja eilen muistin, miksi

Vierailija
58/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Viisi sekuntia suussa mutta ikuisesti vyötäröllä. Onko se lihavana olemisen tuska sen viiden sekunnin nautinnon arvoista?

Tätä mietin juuri eilen illalla, kun söin muutaman hedelmäkarkin ja puoli pussillista perunalastuja ja sitten oli nukkumaan mennessä ihan kamala olo. Seuraavaan moiseen satsiin menee varmasti vähintään vuosi. En yleensä syö kumpiakaan ja eilen muistin, miksi

Juotko viinaa, vai tuleeko siitäkin huono olo?

Vierailija
59/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei mun tarvitse enää hävetä mahaani. Tällä pääsisi ennätysten kirjaan.

Vierailija
60/73 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Juotko viinaa, vai tuleeko siitäkin huono olo?

En juo viinaa koskaan. Lasillinen tai pari viiniä joskus ruoan seurana tai takkatulen ääressä talvella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan