*~*~*ENSKATTARET Tiistaina 22.8.2006*~*~*
Tässä vielä linkki eiliseen pinoon:http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8126592&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (43)
Ihana uutinen Niameyn perheeltä! On sitä tosiaan odotettukin! Paljon paljon onnea ja terkkuja uunituoreelle pikkutyttöselle!! =)
Niin ja Burde noi sun tapaturmat vaikuttaa jo sellaisilta että ehkä paras vaan mennä sänkyyn ennen kun teloo itseään paremmin! =D
Tulin vaan pikaseen lukemaan teidän kuulumiset ja katsomaan, onko tapaamisemme suhteen mitään uutta. Olihan siellä, jo mukavasti ilmoittautuneita ja oikein sopiva aika ja paikkakin sovittuna. Hyvä, tytöt!
Omia kuulumisia sen verran, että me ollaan nyt pikkuLeidin kanssa mummolassa, kun mä sain täältä Pieksämäeltä töitä ainakin kuukaudeksi (sairasloman sijaisuus) ja otin vastaan kun rahaa se tietää! Oon lukion äikänopena siis, ja töitä piisaa sen verran, että käyn täällä varmaan nyt harvemmin. Mut onneks on tulossa se tapaaminen.
Hei, onks teistä monet siellä mesessä? Siis, voisitteko laittaa vielä niitä osoitteita? Multa on mennyt ohi kun oon ollut tässä pimennossa. Mun oma mese-osoite on mun ihan oikea sähköpostiosoite enkä sitä mielellään täällä ilmoittele vaikka teihin tietysti luotankin. Niin monet pääsee tänne lukemaan. :-/ Mut siis olis kiva jos pääsisin mukaan meseporukkaan.
Terkkuja ja haleja ja jaksuja kaikille paljon ja nähdään pian siellä Tampereella! Sitä ennen pysykää kasassa... Paitsi Sippuliini ja Ulla-Maij ja olikohan muita... ;-)
Hyvää yötä!
Ladie ja pikku-L rv. 24+5
ÄÄks, en ole varma milloin olen viimeks ollut ja tonne esittelypinoon oli tietysti tullut näitä poksahtaneita muitakin! Siis onnea kovasti, Mii ja Queen! Teidän synnytyskertomuksetkin on varmaan jo menneet...
Vitsit kun täältä rupeaa porukkaa lähtemään! :' -) Niin se vaan menee, että raskaus harvemmin kestää pitempään kuin sen 9 kuukautta!!! No, onneks uusia enskattaria tulee tilalle!
Että pitäiskö tässä samalla toivottaa tervetulleeksi ainakin Tintarella... ja olikohan Nektar kans tullut mukaan tässä välillä kun en oo käynyt! Tervetuloa mukaan jengiin mun puolestani!
terkuin Ladie edelleen
toivottavasti näitä lukee vielä joku.....
Eli oon telonu tänään itteeni lisää oikeen kunnolla..
- Ensikskin kun me laitettiin pennarin huonetta kuntoon, mä menin aina polvilleni tekemään jotain ja ai kettu! kun sattu aina siihen kipeeseen polveen, jonka satutin sillon ku kaaduin. En ikinä muistanu varoo sitä.
- Sit yhes vaiheessa mä hain pyykkitelinettä parvekkeelta ja onnistuin tökkää peppuni semmoseen räystäsjuttuun niin, että jopa housutkin meni rikki (tuli 2 " isoa" reikää).
- Sen jälkeen laitettiin meijän huoneeseen bambuverhoo ja mä pyyhin ikkunan päältä pölyjä -> sit ku tulin keittiöjakkaralta alas, ni löin toisen puolen persuudestani näppäintason kulmaan.. =/
- No ei tässä kaikki... Sit lähin kaverille kylään ja kun nousin autosta aukasee autohallin oven -> löin oik. polven aika lujaa autonrattin alle... en ees käsitä miten onnistuin sillain! Noh... sit oli toinenki polvi kipee...
Viimenen (toivottavasti) tän päivän telominen tapahtu sit ku tulin kaverilta kotiin ja aukasin autohallilta tullessa ovea silleen, että nojasin koko kropalla siihen oveen... ni eikös mun pikku kangaskassi ja sen sukkapuikot jääny väliin just niinpäin, että ne kutimet meinas mennä mahanahkasta läpi... =S
Että näin meillä... Mitähän seuraavaks.. :D
burde ja penni-enni taas