Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten miesmaku on kuin samasta muotista verrattuna miesten naismakuun?

Vierailija
12.06.2021 |

Naiset ovat universaalisti sitä mieltä että pituus, harteikkuus, kapea lantio, vahvat kädet, matala ääni, itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnianhimo, nopeat hoksottimet, monipuoliset kiinnostuksen kohteet, aloitteellisuus, jne ovat positiivisia asioita.

Nuo ovat positiivisia piirteitä. Totta kai!

Mutta jos kysyt miehiltä, saat eri vastauksen. Onko pituus hyvä asia naisessa, vai lyhyys? 50-50. Onko kurvikas parempi kuin suorempi ja hoikka? 50-50. Onko kunnianhimo hyvä asia? Osan mielestä kyllä, osan mielestä ei. Tuleeko naisen olla alistuva vai dominoiva vai jotain siltä väliltä? Makuasia. Entäs vahva ja lihaksikas kroppa? Osalle namu, osalle yök. Toimintasankarinainen vai äitihahmo? Kuka tykkää mistäkin. Nopeat hoksottimet vai hidas ja harkitseva...taas vastaukset vaihtelevat. Yksi rakas harrastus vai monipuoliset kiinnostuksen kohteet? Sama juttu.

Miksi näin on? Onko taustalla biologia ja miehen yksipuolinen rooli metsästäjänä, rakentajana ja suojelijana? Vai joku muu?

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin naiset muutenkin ovat hieman alttiimpia laumailemaan. 

Lähes koko naissukupuoli (ei tietenkään absoluuttisesti kaikki, mutta määräävä enemmistö) innostuu aina samaan aikaan esim. jostain harrastuksesta. Tai musiikista. 

Ei miehillä tapahdu sellaista, että kaikki alkaisivat harrastaa jotain tiettyä juttua. 

Eipä.... Jääkiekko, jalkapallo, formula.... Tuohon settiin verrattuna naisten harrastukset on tosi erilaisia.

Naisten harrastukset ovat ihan samaa tasoa kuin penkkiurheilu. Kaljan ja sipsit korvaavat halpisviini ja pullahöttö, formulamatkan korvaa turistimatka, penkkiurheilun korvaavat blogien lukeminen ja netflix.

Höpsis. Mun kaverit harrastaa kaikenlaisia käden taitoja, moni opiskelee jotain tutkintoa työn ohessa kun lapset on isompia, yksi harrastaa puutöitä, joku himourheilee, yksi valokuvaa jne.

Väittäisin että puutyöt, valokuvaus ja himourheilu ovat miesvoittoisia harrastuksia.

Ei pidä paikkaansa. Olen itsekin ollut puutöissä kansalaisopistossa ja siellä oli enemmän naisia kuin miehiä. Kaveri on harrastanut enemmänkin mutta en itse jaksanut innostua. Valokuvausta harrastaa molempi sukupuoli ja yhä useampi nainen liikkuu tavoitteellisesti. Kun itse kävin crossfitissä, niin kyllä sielläkin oli naisia enemmän kuin miehiä ja se oli osalla naisista todellista himourheilua. Kroppa ei mulla kestänyt sitä mutta edelleen liikun melkein joka päivä.

Puutöitä harrastavat miehet eivät käy kansalaisopiston kursseilla.

Tuollainen kursihan on olemassa jotta saataisiin naisia harrastukseen mukaan.

Vierailija
162/162 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Musta taas vaikuttaa just silt et miesten maku on aina sama. Luonteella ei mtn väliä, kuhan puunaa ulkonäköään, mut sit siitäki tulee valitusta kun on pinnallinen vaikka muut ei sit kiinnosta.

No miten sitten selität feederit, jos kaikilla on sama maku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan