Nyt suuttui Pihla Viitala: En ole koskaan puhunut talosta tai lupa-asioista Sinnemäen kanssa. Lautakunta päätti asian, ei Sinnemäki.
"En ole kertaakaan keskustellut talosta ja siihen liittyvistä lupa-asioista Anni Sinnemäen kanssa, eivätkä ole muutkaan perheeni jäsenet. Mitään rikosta ei ole tapahtunut. Lautakunta päätti asiasta yksimielisesti, ei Anni Sinnemäki, Viitala kertoo MTV:lle."
Kommentit (577)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku naapuri ei saanut rakentaa uutta saunaa palaneen tilalle eikä mummo tehdä uutta kasvihuonetta. Nyt ne pöytäkirjat auki millä perusteella Pihla Viitala on saanut rakennusluvat!
Julkisia. Helsingin kaupungin sivuilta löydät.
Höpö, nyt on vaalit tulossa ja kaikesta otetaan kaikki irti. Kuinka ykskertaisia ihmiset ovat? Vai koskeeko tämä vain helsinkiläisiä tyhmiä?
Lautakuntien esittelyt ja päätökset ovat julkista tietoa-Jos siis on lukutaitoa hakea niitä.
Ymmärrän kyllä että voi tietylle ryhmälle tuottaa ongelmia, kuten muukin järkiperäinen oma ajattelu. Koska mestari ajattelee, niin itse ei tarvi?
Viitala ollut tukemassa vihreiden vaalikampanjaa
https://www.suomenuutiset.fi/pihla-viitala-on-tukenut-anni-sinnemaen-va…
Vierailija kirjoitti:
Meilahti on ollut esillä kaavojen kanssa jo 2018 talvella.
Ei ole Viitala ainoa poikkeusluvan saanut.
Kyllä sieltä joku per su löytyy lautakunnasta kun tarpeeksi kaivetaan.
Joo, persujen syytähän se vihreiden harjoittama korruptio pohjimmiltaan on. Eikö sinulle millään mene perille, ettei Sinnemäkeen liityvät epäilyt ole olleet tätä ennen julkisuudessa kun pitää koko ajan inttää ja valehdella? Tämän on jo kertonut moneen kertaan niin tiedotusvälineet kuin eturivin vihreät poliitikotkin.
Persujen ajojahtihan tässä taas on kyseessä, jolle kokkarit antaa tiukkaa taustatukea. Miksi juuri nyt asia nostettiin esille?
Itse en ole koskaan vihreitä äänestänyt, Sinnemäestä puhumattakaan, mutta nyt lähti ääni vihreille ja nimenomaan Sinnemäelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku naapuri ei saanut rakentaa uutta saunaa palaneen tilalle eikä mummo tehdä uutta kasvihuonetta. Nyt ne pöytäkirjat auki millä perusteella Pihla Viitala on saanut rakennusluvat!
Julkisia. Helsingin kaupungin sivuilta löydät.
Höpö, nyt on vaalit tulossa ja kaikesta otetaan kaikki irti. Kuinka ykskertaisia ihmiset ovat? Vai koskeeko tämä vain helsinkiläisiä tyhmiä?
Lautakuntien esittelyt ja päätökset ovat julkista tietoa-Jos siis on lukutaitoa hakea niitä.
Ymmärrän kyllä että voi tietylle ryhmälle tuottaa ongelmia, kuten muukin järkiperäinen oma ajattelu. Koska mestari ajattelee, niin itse ei tarvi?
Se, että päätökset on julkista tietoa, ei tietenkään millään tasolla tarkoita asian olleen julkisuudessa, eikä varsinkaan Sinnemäkeen liittyvien epäilyjen osalta. Olet sinä ihme vänkääjä, ottaa näköjään niin koville oman puolueen porsastelut, että pitää toistuvasti turvautua valehteluun.
Vierailija kirjoitti:
Persujen ajojahtihan tässä taas on kyseessä, jolle kokkarit antaa tiukkaa taustatukea. Miksi juuri nyt asia nostettiin esille?
Itse en ole koskaan vihreitä äänestänyt, Sinnemäestä puhumattakaan, mutta nyt lähti ääni vihreille ja nimenomaan Sinnemäelle.
Ihan varmasti joo. Ikinä et ole vihreitä äänestänyt, mutta nyt kyllä… 😂🤣🤪🐟
Vierailija kirjoitti:
Päätöksiä on ollut esittelemässä ja päättämässä myös Per us suom valtuutettuja.
Että suut suppuun.
Suut suppuun kun korruptiovihreä käskee?
Vierailija kirjoitti:
Yle uutisoi ensimmäisenä = ”persujen ajojahti” 😂
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, että Sinnemäki on onnistunut tukahduttamaan sen tähän asti, kun toivoi, ettei asia etene seuraavaan vaiheeseen. Nyt etenee.
Vierailija kirjoitti:
Valkopesu aloitettu!
Viherpesu, heiltähän tämä käy.
Vierailija kirjoitti:
Sinnemäki ei ole osallistunut kokoukseen, eikä päätöksentekoon. Virkamiehet teki päätäksen, jonka lautakunta vahvisti. Olen 100 % varma ettei syytettä nosteta.
Joo muuten vaan tutkitaan ihan huvin vuoksi
paljonko sinnemäki saa provikoita kun tuo yhden ilmeen -nyttelijätär myy tään huuhshollin
Vierailija kirjoitti:
Oho, sattumaa että tuli nyt julki tämäkin tapaus.
On tullut jo aiemmin. 2018
Vierailija kirjoitti:
Päätöksiä on ollut esittelemässä ja päättämässä myös Per us suom valtuutettuja.
Että suut suppuun.
Ootko sekaisin? Miten persut liityt tähän?
Vierailija kirjoitti:
Kuin tyhmä ihminen voi olla että kun joku narahtaa korruptiosta niin antaa vielä äänensä tälle?
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ajojahteja, maalittamista, vainoamista, veromarkkojen tuhlausta johtaviin tutkintoihin.
Missä siellä omakotitaloja on? Jotain vanhoja huviloita. Miksi on annettu rakentaa ruma talo ?
Onko elämänhallinta ongelmia kun piha tuon näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan vihreitä äänestänyt, Sinnemäestä puhumattakaan, mutta nyt lähti ääni vihreille ja nimenomaan Sinnemäelle.Kuin tyhmä ihminen voi olla että kun joku narahtaa korruptiosta niin antaa vielä äänensä tälle?
^ Mikä ihmeen korruptio?
Per su Wallin? on ollut esittelemässä ja hyväksymässä lupa@asiaa lautakunnassa myös.
Jätä nyt omat olettamukset, tulkinnat ja salaliittojutut pois ja ole asiassa.