Kokoomus ja persut tuhosivat talouden
Nuo umpijuntit ei osaa mitään. Velkaa otetaan täysillä ja tuhottiin kansalaisten ostovoima. Samalla lisättiin pysyviä menoja 30 miljardia seuraaville hallituksille, jotka ei enää saa ottaa velkaa.
Kokoomuspersut myös vei Suomen alijäämä menettelyyn ja teki 100 000 uutta työtöntä. Tässä on aivan turha kiljua mutkumarinia.
Kuinka aivottomia kokoperseiden äänestäjät ovat? Uli, uli perustrolli. Vuh, vuh. Vieläkö suuri johtajanne kiljuu vasemmiston pahuutta ja valehtelee, että ovat Jumalattomia? Vuh, vuh ääliölohkolainen.
Kommentit (22)
Kokoomus on tehnyt maratonin Suomen tuhoamisessa. -jo 1980-luvulta lähtien
Päinvastoin . Meillä kokoomuslaisilla menee hyvin. Osalla persuistakin. Köyhälistö saanut lisää köyhyyttä. Eli kaikki voittaneet.
Ei vissiin sosialismi toiminut tälläkään kertaa. Mihin punikkihallitus survoi 50 miljardia, kun oli kuulemma täystyöllisyys ja nousukausi?
Semmoinen homma, että jos vasemmistohallituksen jälkeen menee neljä vuotta itkien, niin ei se vasemmistohallitus kovin hyvää työtä ole tehnyt. On ihan perusoletus, että vasemmiston ja oikeiston valta vuorottelee.
Nyt täällä halutaan sitä, että on aina vasemmistovalta. Niin kuin Neuvostoliitossa.
Ai senkö mikä on laahannut lähinnä 0 kasvussa 20v.
Vierailija kirjoitti:
Ei vissiin sosialismi toiminut tälläkään kertaa. Mihin punikkihallitus survoi 50 miljardia, kun oli kuulemma täystyöllisyys ja nousukausi?
Orpo & Purra on ny punikkeja? Huhhuh!
Riika Purra on paras valtiovarainministeri. Suomella on vielä toivoa.
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
T. P E R S K U T A R A L L A A
Vierailija kirjoitti:
Riikka ja Petteri laittavat kuntoon sen. minkä punikkihallitus tuhosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 Ei paljoo persuja tilastot ja faktat häiritse kun pitää päästä öyhöttään!
Heh vasemmistohallitus piti yllä hyvää nollakasvua
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen homma, että jos vasemmistohallituksen jälkeen menee neljä vuotta itkien, niin ei se vasemmistohallitus kovin hyvää työtä ole tehnyt. On ihan perusoletus, että vasemmiston ja oikeiston valta vuorottelee.
Nyt täällä halutaan sitä, että on aina vasemmistovalta. Niin kuin Neuvostoliitossa.
No nyky venäjä tekee siinä poikkeuksen kun vallassa on kokoomuksen veljes puolue yhtenäinen venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
T. P E R S K U T A R A L L A A
Olen pahoillani. Tunnistan sinut kyllä, koska kaikissa aloituksissa on aina persu. incel, ööö. Arvaan että tuo incel kuvaa itseäsi, ja öö kuvaa sitä kuinka kujalla olet. Toivon voimia ja jaksamista. Pääset kyllä avun piiriin jossakin vaiheessa.
Tuo oli neidän kokoomuspersujen tarkoituskin, miksi itket?
EIköhän hitainkin ala jo vähitellen ymmärtää, että maapallon suurin syöpä on laitaoikeisto; persut, magat, Trump, Unkarit, slovakiat ym.
Mitä pikemmin myöntää olleensa väärässä leirissä, sitä parempi. EIkä se ole häpeä, vaan viisautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, työttömyys oli silloin vähäistä, nyt orvopurra on korjannut sen 10,3 prosenttiin. Suomi kiittää, kohta ollaan ensimmäisiä tilastoissa.
Hurraa...Tarkkiksella ollaan ja luottoluokitus aleni!
Vierailija kirjoitti:
Riika Purra on paras valtiovarainministeri. Suomella on vielä toivoa.
Suomenna jo konkakassa. Ja onneksi kulutus EI nouse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, työttömyys oli silloin vähäistä, nyt orvopurra on korjannut sen 10,3 prosenttiin. Suomi kiittää, kohta ollaan ensimmäisiä tilastoissa.
Hurraa...Tarkkiksella ollaan ja luottoluokitus aleni!
Kun ek johtaa hallitusta niin vain suuret yritykset hyötyvät siitä. Valtio ja ihmiset toimivat maksajina.
"Mutku Sanna! 😭😭"
Palstapersujen ainut käyttökelvoton ase poistettu käytöstä.