Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kruunusiltahanke pitäisi haudata ja korvata lauttaliikenteellä.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautta on järjettömän hidas raitiovaunuun verrattuna ja houkuttelisi vain hyvin harvoja.

Vierailija
2/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanke kulkee ninellä Kruunusillat-projekti. Siihen kuuluu paljon muutakin, kuin ne sillat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltarahoilla saisi kaikille Kruunuvuorenrannan asukkaille HSL-liput 54 vuodeksi

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4181687

Vierailija
4/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lautta on järjettömän hidas raitiovaunuun verrattuna ja houkuttelisi vain hyvin harvoja.

Esim. Sydneyn keskustasta lähtee "bussimaisesti" monta lauttalinjaa ja käyttäjiä riittää.

Vierailija
5/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lautta on järjettömän hidas raitiovaunuun verrattuna ja houkuttelisi vain hyvin harvoja.

Harva Vihreitä äänestävä käy töissä, joten heillä on aikaa matkustaa.

Vierailija
6/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan edes kuvittele, että hinta jäisi tuohon 800 miljoonaan...

Yli mijardin menisi varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lautta on järjettömän hidas raitiovaunuun verrattuna ja houkuttelisi vain hyvin harvoja.

Esim. Sydneyn keskustasta lähtee "bussimaisesti" monta lauttalinjaa ja käyttäjiä riittää.

Täysin eri maasto/vesistö ja asutusrakenne.

Vierailija
8/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajasalosta ei ole mitään ongelmaa päästä Helsinkiin itäväylän kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pormestari Halla-aho laittaa tälle typeryydelle lopun.

Vierailija
10/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajasalosta ei ole mitään ongelmaa päästä Helsinkiin itäväylän kautta

Tai Kulosaaren. Silta sinne maksaisi varmaan alle kymmenesosan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanke kulkee ninellä Kruunusillat-projekti. Siihen kuuluu paljon muutakin, kuin ne sillat.

Niin, eikä koko hommassa ole järjen hiventä. Joukkoliikenneyhteys lähimmälle metroasemalle korvaa tuonkin ylihinnoitellun sekasotkun. Hinta lie jotain sadasosa kruunusiltojen hinnasta. 

Vierailija
12/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lautta on järjettömän hidas raitiovaunuun verrattuna ja houkuttelisi vain hyvin harvoja.

Harva Vihreitä äänestävä käy töissä, joten heillä on aikaa matkustaa.

Eikä yksikään persuja äänestävä. Rikollisilla ei ole aikaa työntekoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajasalosta ei ole mitään ongelmaa päästä Helsinkiin itäväylän kautta

Tai Kulosaaren. Silta sinne maksaisi varmaan alle kymmenesosan.

Mutta Laajasalosta ei voi rakentaa siltaa Kulosaareen koska Kulosaaren kermaperseet ovat rauhoitettu laji.

Vierailija
14/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanke kulkee ninellä Kruunusillat-projekti. Siihen kuuluu paljon muutakin, kuin ne sillat.

Niin, eikä koko hommassa ole järjen hiventä. Joukkoliikenneyhteys lähimmälle metroasemalle korvaa tuonkin ylihinnoitellun sekasotkun. Hinta lie jotain sadasosa kruunusiltojen hinnasta. 

Ja matka-aika on mikä? Tai tuollaisen bussivaihdon houkuttelevuus ylipäätään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Laajasalon kasvavan mutakuonolayhdyskunnan pitäisi päästä nopeasti ratikalla keskustaan? Ei ainakaan töiden takia.

Vierailija
16/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanke kulkee ninellä Kruunusillat-projekti. Siihen kuuluu paljon muutakin, kuin ne sillat.

Niin, eikä koko hommassa ole järjen hiventä. Joukkoliikenneyhteys lähimmälle metroasemalle korvaa tuonkin ylihinnoitellun sekasotkun. Hinta lie jotain sadasosa kruunusiltojen hinnasta. 

Ja matka-aika on mikä? Tai tuollaisen bussivaihdon houkuttelevuus ylipäätään?

Mihin sulla on kiire?

Vierailija
17/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pormestari Halla-aho laittaa tälle typeryydelle lopun.

Todennäköisemmin pormestari Vartiainen.

Vierailija
18/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautan hyvä puoli olisi toki myös se, että reittejä voisi olla useita toisin kuin sillalla. Yksi linja voisi tulla suoraan Kauppatorille, toinen Kalasataman metropysäkin luo jne.

Vierailija
19/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanke kulkee ninellä Kruunusillat-projekti. Siihen kuuluu paljon muutakin, kuin ne sillat.

Niin, eikä koko hommassa ole järjen hiventä. Joukkoliikenneyhteys lähimmälle metroasemalle korvaa tuonkin ylihinnoitellun sekasotkun. Hinta lie jotain sadasosa kruunusiltojen hinnasta. 

Ja matka-aika on mikä? Tai tuollaisen bussivaihdon houkuttelevuus ylipäätään?

Mihin sulla on kiire?

Ei mihinkään. Siksi kaikki moottoritiet voikin bulevardisoida, koska autoillessanikaan minulla ei ole mihinkään kiire.

Vierailija
20/84 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanke kulkee ninellä Kruunusillat-projekti. Siihen kuuluu paljon muutakin, kuin ne sillat.

Niin, eikä koko hommassa ole järjen hiventä. Joukkoliikenneyhteys lähimmälle metroasemalle korvaa tuonkin ylihinnoitellun sekasotkun. Hinta lie jotain sadasosa kruunusiltojen hinnasta. 

Ja matka-aika on mikä? Tai tuollaisen bussivaihdon houkuttelevuus ylipäätään?

No kysy vaikka Länsimetron käyttäjiltä. Suorat bussilinjat keskustaan korvattiin vaihdollisilla bussi+metro-yhteyksillä.