Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh, onpas toi Catherine laiha

Vierailija
12.06.2021 |

https://img.ilcdn.fi/c9Ww9wy3N2-GhS1TSUNvc0Icf90=/full-fit-in/612x0/img…

Ihan jo huolestuttavan näköinen. Vyötärö kohta samaa leveyttä pään kanssa. Tulee Victorian näivettyminen mieleen :(

Kommentit (574)

Vierailija
441/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on taas kehopositiivisuutta ketju täynnä. Hoikkia saa ilmeisesti kauhistella monen sibun verran, mutta läskejä ei saa kommentoida lainkaan koska kehopositiivisuus?

Sivuston mammat ovat pääasiassa pullukoita, joten jokainen normaalipainoinen aiheuttaa kauhean kateuden.

Ei nyt ihan noinkaan. Luulisin, että aika harva haluaisi olla noin laiha kuin Catherine.

Tuota valhetta nyt ei usko kukaan =D

Otahan pää pensaasta ja vilkaise vielä kerran kuvia idolistasi. Joko sinulla on vääristynyt kehonkuva tai et kestä Catherinesta pienintäkään arviota.

Vierailija
442/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen käy pullukoiden itsetunnolle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa jonka mielestä ei oikeestaan näytä liian laihalta, vaan liian pitkältä? :D Siis, jos olisi vähän lyhyempi niin näyttäisi pieneltä ja hoikalta, mutta tuo pituus yhdistettynä laihuuteen on jotenkin puistattavan näköistä. Jos miettii vaikka jotain missejä, niin heillä on usein kuitenkin lantiolla muotoa ja vaikka kroppa on kiinteä, niin hieman pyöreyttä löytyy lihaksista.

Mulle tulee Katesta mieleen barbi. Vaikka barbilla onkin selkä/jalat ihan eri mittasuhteessa. Mut tietyissä vaatteissa Katen lyhytjalkaisuutta ei niin huomaa.

Vierailija
444/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairastanut anoreksian. Se on hiipivä sairaus, jota on vaikea hoitaa. Nuo vaatteet voisi kyllä valita paremmin korostamatta kapeaa lantiota, niin näyttäisi ehkä terveemmältä. Myös ihoa nuolevat housut näyttävät liioitelluilta. Hiuslisäkkeillä korvataan kai sitten kilojen puuttumista?

Vierailija
445/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten pysyy noin laihana?

Röökiä vetämällä

Lähde tähän? Että koko hovi suunnilleen tupakoi? Ikinä ei missään mediassa ainakaan näy.

Vierailija
446/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka voikin joillekin käydä itsetunnolle, mutta liian laiha ei. There's a difference.

Vierailija
447/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän anoreksian sairastaneiden itsetunnolle käy. Se on niin rankka sairaus, jossa kuolema vaanii koko ajan, että ei siinä enää vertailla, kuka näyttää parhaalta tai huonoimmalta.

Vierailija
448/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs lady toi Kate on. Täällä läskilandiassa näyttää tietenkin hoikalta. Mitä tupakointiin tulee, esim em. Philip lopetti jo 40-luvun lopulla Ellun vaatimuksesta. Myös Camilla on lopettanut.

Suomihan se on oikeen maailman läskilandia:D Missään muuaalla ei Katen sairaus pistä silmään. Ihan niin kuin ei aikanaan Dianankaan..

Brittien statistiikan mukaan keskiverto brittinainen on 161,6 cm ja painaa 70,2 kg. Miesten vastaavat luvut ovat 175,3 cm ja 83,6 kg.

Eivät siis ole keskiverroin mitään keijukaisia.

https://www.bbc.com/news/uk-11534042

Vierailija
449/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin tuossa kuvassa Jillin vierellä laihuus oikein ylikorostuu. Ei näytä enää hyvältä.

Jos nyt ulkonäköä pitää ruotia, niin sanon samalla että Jillillä oli yhtä ohuet sääret ja pohkeet kuin C:lla. 

So? Ei tarvitse olla tasapaksu joka paikasta ja Jill on jo iäkäs.

Catherine ei saa olla hoikka mutta Jill saa omata C:een sääret olematta "kuollut anorektikko" koska ikä?  Mahtavaa logiikkaa taas palstalla. 

Mammulit ovat tosiaan kateellisia oikeasti hoikille naisille, piilovidduillaan muka "huolestuneena" ja kappas, aina löytyy pari anorektikkoakin kertomaan kuinka just oli samanlainen liipalaaba..huoh..

Miten niin, "Catherine ei saa olla hoikka?" Tottakai hän saa olla vaikka kuinka hoikka.

Ei se muuta sitä, että hän näyttää anorektiselta.

Jillistä ei nyt kuollutta anorektikkoa saa millään😅

21 sivua jaskanjauhantaa kuinka Catherine on liian laiha. Kyllä se vähän vaikuttaa siltä, että tämä asia häiritsee mammoja oikein urakalla. Hän on aina ollut hoikka ja joillakin se on luontaista.

Minä olen 168 cm ja 51 kg. Aina joku jaksaa mainita miten olen niin kamalan laiha. Luuletteko, että teen sen tarkoituksella? Että laihdutan ja jätän syömättä jotain, lasken ruokapaloja? Ei. En laihduta koskaan, en ole ikinä laihduttanut, enkä laskenut mitään kaloreita. Syön aina juuri sen verran mitä tekee mieli. Lasten vuoksi syödään säännöllisesti ja terveellisesti ja välillä tietysti myös herkutellen. Eikä minulla ole painon kanssa minkäänlaisia ongelmia. Mutta ihmettelen, että miksi minun painoni tai Catherinen paino on jollekin toiselle ongelma? Jos ihminen itse on tyytyväinen, niin mitä helkkaria se kellekään toiselle kuuluu?

Ehkä hän on tyytyväinen painoonsa, mutta ei sitten mihinkään muuhun. Surkuhan se on. Tuo oma hoikkuutesi on tervettä. Itse olen 178 cm ja sain kuulla pilkkaa ja huomauttelua koko 80-luvun lopun ja 90-luvun, kun painoin 51 kg. Kärsin jo silloin, vaikka pystyin käymään koulussa ja elin normaalia elämää. Mutta painon pudottua 43 kiloon tilanne olikin jo toinen. Sellaisesta BMI:stä on vaikea enää nauttia, kun tuskin pysyy elossa. Enkä todellakaan koskaan laihduttanut. Olin normaalisti hoikka. Mutta sitten olin parisuhteessa, joka oli raskas, jäin jätetyksi, masennuin enkä jaksanut enää syödä. Jotkut alkavat siinä tilanteessa syödä lisää, jotkut lopettavat syömisen, jotkut jotain muuta.

Vierailija
450/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi on spekuloitava toisen ihmisen painosta? Mitä jos olisikin päin vastoin oli paino olisikin tullut lisää? Mun mielestä on väärin ja loukkaavaa päivitellä toisen ihmisen painoa internetissä. Painon muuttumisellehan voi olla muitakin syitä kun syömishäiriö tai päihteet.

Vierailija
451/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hän näyttää ihan normaalilta. Tiimalasivartaloinen.

No todellakaan ei ole tiimalasivartaloinen. Et taida tietää, mikä on tiimalasi?

Tiimalasi on ylhäältä ja alhaalta leveämpi ja keskeltä hyvin kapea. Eli naiskropassa se tarkoittaa, että on kaarta rinnoissa ja lantiossa, mutta vyötärö on kapea.

Kate sen sijaan on suoran tasakapea rinnasta, vyötäröstä ja lantiosta.

Mutta ottaisin kyl Katen kapean lantion, vau!

Vierailija
452/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röökiä vetämällä

Lähde tähän? Että koko hovi suunnilleen tupakoi? Ikinä ei missään mediassa ainakaan näy.

Ei tietenkään näy. Jopa kuningatar tupakoi. Ei nämä nyt sentään mitään valtiosalaisuuksia ole.

Vierailija
453/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä jotenki hullu, mutta jos naisin jonkun noin korkeassa asemassa olevan miehen, niin en hetkeäkään uskoisi, että hän olisi koko liiton ajan uskollinen. Sama koskee superjulkkiksia, bisnesmiehiä yms. Ja sit tekisin näillä tiedoilla päätöksen menisinkö naimisiin ja olisin valmis katsomaan joitain asioita sormien läpi. En usko olevani ainut, joka näin ajattelee.

Just näin! Pitää laskea edut ja haitat ja vaikka tuleva Englannikn kuningas pettäisikin niin itse kyllä arvioisin jääväni silti plussalle. Ei mitään raha- tai urahuolia enää ikinä, saisi keskittyä omaan ulkinäköön ja kruununperillisten kasvattamiseen.

Mutta varmasti ahdistaa, jos odotukset on ollut tavallisen avioliiton mukaiset.

Vierailija
454/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut huolestuttava merkki jos käsivarressa levein kohta on kyynärnivelen kohdalla?

Tämä on minulle ihan uusi juttu! 

Käsivarteni levein kohta on tosiaan kyynärnivelen kohdalla, mistä tässä nyt pitäisi huolestua?

N172/58

Sama täällä

N160/80

Vierailija
455/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä jotenki hullu, mutta jos naisin jonkun noin korkeassa asemassa olevan miehen, niin en hetkeäkään uskoisi, että hän olisi koko liiton ajan uskollinen. Sama koskee superjulkkiksia, bisnesmiehiä yms. Ja sit tekisin näillä tiedoilla päätöksen menisinkö naimisiin ja olisin valmis katsomaan joitain asioita sormien läpi. En usko olevani ainut, joka näin ajattelee.

Just näin! Pitää laskea edut ja haitat ja vaikka tuleva Englannikn kuningas pettäisikin niin itse kyllä arvioisin jääväni silti plussalle. Ei mitään raha- tai urahuolia enää ikinä, saisi keskittyä omaan ulkinäköön ja kruununperillisten kasvattamiseen.

Mutta varmasti ahdistaa, jos odotukset on ollut tavallisen avioliiton mukaiset.

Aika harvan elämä saa siitä tyydytystä, että voi laittaa itseään yms., jos puoliso pettääkin. Lasten kasvattaminen on äärimmäisen raskasta, jos parisuhde ei ole kunnossa. Terve nainen haluaa olla niin rakastettu, ettei puoliso petä, vaikka houkutuksia olisikin.

Vierailija
456/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut huolestuttava merkki jos käsivarressa levein kohta on kyynärnivelen kohdalla?

Käsivarteni levein kohta on tosiaan kyynärnivelen kohdalla, mistä tässä nyt pitäisi huolestua?

N172/58

Sama täällä

N160/80

Mulla on kyynärnivelen kohdalta käden ympärysmitta 24 cm ja hauiksen kohdalta 32 cm. Olen tavallinen normaalipainoinen suomalainen nainen, ja lihakset erottuvat käsivarressa.

Myös reiteni on paksumpi kuin polveni, jos jotakuta kiinnostaa.

Vierailija
457/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röökiä vetämällä

Ei tietenkään näy. Jopa kuningatar tupakoi. Ei nämä nyt sentään mitään valtiosalaisuuksia ole.

Tuo tupakoi oli siis imperfektissä. Katesta löytyy kuviakin, joissa hän vetää röökiä.

Vierailija
458/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N172/58

Sama täällä

N160/80

Toi liittyy siihen , että liian laihalla ihmisellä kropan isot nivelet ovat usein korostetun leveät verrattuna raajaan, esim polvet, ranteet, kyynärnivelet. Googlaa esim Ruotsin Victorian anoreksian aikaisia kuvia niin käsissä tulee se hyvin esiin.

Vierailija
459/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvan elämä saa siitä tyydytystä, että voi laittaa itseään yms., jos puoliso pettääkin. Lasten kasvattaminen on äärimmäisen raskasta, jos parisuhde ei ole kunnossa. Terve nainen haluaa olla niin rakastettu, ettei puoliso petä, vaikka houkutuksia olisikin.

Katellahan on tiimi ammattilaisia jeesaamassa niin lastenkasvatuksessa kuin ulkonäkötyössäkin ja muussa. Ja jos on ollut realistiset odotukset kuninkaallisesta parisuhteesta, niin kyllä pettämisen voisi kestää. Kun kuitenkin tietää, että ei joudu eroakaksi.

Ihmisiä on niin monenlaisia, että tuollainen ”terve nainen kokee aina näin ja näin” ei oikeasti kuvaa kaikkia. Toisenlaisiakin voi olla.

Vierailija
460/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi