Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh, onpas toi Catherine laiha

Vierailija
12.06.2021 |

https://img.ilcdn.fi/c9Ww9wy3N2-GhS1TSUNvc0Icf90=/full-fit-in/612x0/img…

Ihan jo huolestuttavan näköinen. Vyötärö kohta samaa leveyttä pään kanssa. Tulee Victorian näivettyminen mieleen :(

Kommentit (574)

Vierailija
481/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Minusta oli tosi tyylitöntä, kun Bidenin puoliso marssi topakkana ja pönäkkänä noin vaan moikkaamaan kuningatarta tiukasti vyötäröltä kurotussa poplarissa. Ei mitään tilannetajua. Nada.

Siksi olisikin kivaa, jos Melanie tulisi takaisin, kuten Trump haaveilee jo elokuussa, niin saisimme nähdä ihanan kaunista pukeutumistaan ?

Mitä oikein sekoilet? Biden on nyt presidentti ainakin seuraaviin vaaleihin saakka. Helposti ottaa kyllä jatkokaudenkin. Ei Trumpit ole tulossa "takaisin". Takaisin mihin? He ovat jo menneen talven lumia. :'D

Vierailija
482/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä jotenki hullu, mutta jos naisin jonkun noin korkeassa asemassa olevan miehen, niin en hetkeäkään uskoisi, että hän olisi koko liiton ajan uskollinen. Sama koskee superjulkkiksia, bisnesmiehiä yms. Ja sit tekisin näillä tiedoilla päätöksen menisinkö naimisiin ja olisin valmis katsomaan joitain asioita sormien läpi. En usko olevani ainut, joka näin ajattelee.

Samaa mieltä! Oma mieheni ei ole ulkonäöllä pilattu ja minua reilusti vanhempi. Ihmiset ihmettelee mitä hänessä näen. No paljon toki muutakin, mutta yksi hyvä puoli on se että ei tarvitse pelätä että mies vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Suosittelen muillekin: älkää tavoitelko aina esim. itseänne paremman näköistä puolisoa. Nauttikaa siitä, että saatte itse olla se ykkönen.

Tämä William+Kate on vähän sama kuin Suomen M Koivu ja Helena. Helena kitisee julkisuudessa kuinka M on pettänyt ja eroaa sen takia. Fiksu nainen olisi tajunnut, että jos itse on keskinkertaisen näköinen virolainen nobody, niin mitä ihmettä voi olettaa naidessaan komean NHL-tähden? Olisi vaan ollut hiljaa, nauttinut avioliitostaan ja katsonut sormien läpi Mikon touhuja. Kate näköjään toimii näin, mutta psyyke ei kestä hänellä vaan purkautuu pakonomaiseen laihduttamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Catherine on ihan hyvän näköinen. Ei yhtään liian laiha. Aina läskit on dissaamaassa itseään hoikempia. Laihduttaisivat itsekin, ja pitäisivät kehostaan huolta, niin ei tarvitsisi kadehtia muita.

Vierailija
484/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä jotenki hullu, mutta jos naisin jonkun noin korkeassa asemassa olevan miehen, niin en hetkeäkään uskoisi, että hän olisi koko liiton ajan uskollinen. Sama koskee superjulkkiksia, bisnesmiehiä yms. Ja sit tekisin näillä tiedoilla päätöksen menisinkö naimisiin ja olisin valmis katsomaan joitain asioita sormien läpi. En usko olevani ainut, joka näin ajattelee.

Samaa mieltä! Oma mieheni ei ole ulkonäöllä pilattu ja minua reilusti vanhempi. Ihmiset ihmettelee mitä hänessä näen. No paljon toki muutakin, mutta yksi hyvä puoli on se että ei tarvitse pelätä että mies vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Suosittelen muillekin: älkää tavoitelko aina esim. itseänne paremman näköistä puolisoa. Nauttikaa siitä, että saatte itse olla se ykkönen.

Tämä William+Kate on vähän sama kuin Suomen M Koivu ja Helena. Helena kitisee julkisuudessa kuinka M on pettänyt ja eroaa sen takia. Fiksu nainen olisi tajunnut, että jos itse on keskinkertaisen näköinen virolainen nobody, niin mitä ihmettä voi olettaa naidessaan komean NHL-tähden? Olisi vaan ollut hiljaa, nauttinut avioliitostaan ja katsonut sormien läpi Mikon touhuja. Kate näköjään toimii näin, mutta psyyke ei kestä hänellä vaan purkautuu pakonomaiseen laihduttamiseen.

Catherine ei ole etsinyt itseään paremman näköistä puolisoa. Päinvastoin, hän on tuosta pariskunnasta se tasokkaampi. Tai olisi, jos toinen ei olisi asemansa vuoksi naisten tavoittelema.

Vierailija
485/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nättihän se Helena on. Mikon tasoa.

Vierailija
486/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catherine ei ole etsinyt itseään paremman näköistä puolisoa. Päinvastoin, hän on tuosta pariskunnasta se tasokkaampi. Tai olisi, jos toinen ei olisi asemansa vuoksi naisten tavoittelema.

William oli nuorena tosi hyvännäköinen, mutta epäilemättä hänen asemansa tulevana kuninkaana lisäsi houkuttelevuutta.

Vierailija
487/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla paska ja onneton elämä, joka kuihduttaa.

Vierailija
488/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan William nai vaimoaan viikon mittaan? Kyseli eräs.

Vierailija
489/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut huolestuttava merkki jos käsivarressa levein kohta on kyynärnivelen kohdalla?

Tämä on minulle ihan uusi juttu! 

Käsivarteni levein kohta on tosiaan kyynärnivelen kohdalla, mistä tässä nyt pitäisi huolestua?

N172/58

Samaa ihmettelin :D Hauisko pitäisi olla, vai käsivarren yläosa? 

Sitten moni nainen taas tuskailee "paksuja" käsivarsiaan... ikinäkö ei saa nainen olla tyytyväinen. Aina on vääränlainen tai jopa "huolestuttava". 

No kyllä mulla ainakin on hauis ihan helposti paksuin kohta käsivarressa.

Vierailija
490/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William oli nuorena tosi hyvännäköinen, mutta epäilemättä hänen asemansa tulevana kuninkaana lisäsi houkuttelevuutta.

Ei ollut koskaan tosi hyvännäköinen.

Vierailija
491/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate ei ole ainekaan ikinä katsonut Williamia niinkuin sitä purjehtijaa joten sallittakoon Willisillekkin Rosensa. Pariskuntana kuitenkin hoitavat työkuvionsa.

Tai Justin Trudeauta 😍

https://i.cbc.ca/1.3785202.1475200294!/fileImage/httpImage/image.jpg_ge…

Klassinen kiinnostuksen merkki naiselta, tuo omien hiusten koskettaminen.

Klassinen ele on myös vetää hiuksia pois silmiltä, kun tuuli on puhaltanut ne kasvoille.

492/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pippa on muodollisesti pätevä takaa päinkin.

Vierailija kirjoitti:

Kate on suht nätti britiksi mutta sen siskon ulkonäön ylistystä mä en ymmärrä!

No itse asiassa Pippan monta kertaa livenä nähneenä voin kertoa että Pippa on persjalka jonka kropan sivuprofiili on täysin lättänä. Istuin kerran kahvilan tiskin viereisessä pöydässä kun Pippa tuli hakemaan noutokahvia joten ehdin tuijotella peputonta pippaa ihan riittävän kauan .

T: ex naapuri

Middletonin siskokset on kyllä ihan samanlaisia. Kumpikin äärettömän laihoja ja meikkaavatkin samalla lailla, mustat rinkulat silmien ympärille. Niiden äidilläkin kyllä näkyy olevan samanlaiset.

Pippa on jopa vielä laihempi ja he molemmat harrastavat todella paljon liikuntaa, joten pysyvänkin erittäin hoikkina. Kummallakaan ei myöskään ole pyl-lyä eikä rin-toja, ja lantio on erittäin kapea, joten he näyttävät jo senkin takia erittäin hoikilta. Mutta viime aikoina Katen vaatteet ovat korostaneet liikaa olkapäitä toppauksineen, jopa niin että ne näyttävät nousevan ylöspäin ja se ei näytä hyvältä eikä tasapainota hänen hyvin hoikkaa olemustaan. Hän tarvitsisi lisää pyöreyttä sinne tänne, mutta hoikkuus taitaa olla hänelle tavoiteltava asia.. mene ja tiedä. Joka tapauksessa hän on upea ja ihailtava kuninkaallinen.

Eikö Pipa ole kuuluisa nimenomaan py-llynsä takia? Siitähän ne suurimmat otsikot revittiin Williamin ja Katen häissä.

Mä en ikinä ymmärtänyt että MIKSI? Tässä takapuolessa oli siis jotain kohun aiheuttavaa https://cdn.shortpixel.ai/spai3/w_1132+q_glossy+ret_img/https://onefabd…

Takaa kuin Marilyn Monroe, edestä kuin King Khidorah.

Vierailija
493/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Pitää laskea edut ja haitat ja vaikka tuleva Englannikn kuningas pettäisikin niin itse kyllä arvioisin jääväni silti plussalle. Ei mitään raha- tai urahuolia enää ikinä, saisi keskittyä omaan ulkinäköön ja kruununperillisten kasvattamiseen.

Mutta varmasti ahdistaa, jos odotukset on ollut tavallisen avioliiton mukaiset.

Meghan, sinäkö siinä? Mutta Harry ei ole Englannin tuleva kuningas!

Vierailija
494/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin! Pitää laskea edut ja haitat ja vaikka tuleva Englannikn kuningas pettäisikin niin itse kyllä arvioisin jääväni silti plussalle. Ei mitään raha- tai urahuolia enää ikinä, saisi keskittyä omaan ulkinäköön ja kruununperillisten kasvattamiseen.

Mutta varmasti ahdistaa, jos odotukset on ollut tavallisen avioliiton mukaiset.

Meghan, sinäkö siinä? Mutta Harry ei ole Englannin tuleva kuningas!

Ei niin. Ja Harry taitaa Edwardin ohella olla noista ainoa, jonka avioliiton ulkopuolisista suhteista ei ole ainakaan kuultu.

Vierailija
495/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olevat kommentit ja niiden saamat tykkäykset taas osoittavat sen, että laihoja ihmisiä saa haukkua ja kritisoida kehonsa perusteella miten lystää, mutta auta armias, jos saman tekee ylipainoisesta. Catherinen vartalomalli ei ole tyypillistä suomalaista lyhyttä persjalkaista mallia eikä paino jakaudu siihen samalla tavalla. Esim. Meghan on tanakampaa mallia, vaikka varmasti on normaalipainon puolella eikä välttämättä laihduttamallakaan saavuttaisi samanalaista keksivartaloa ilman rasvaimua. Silloin kun on lyhyt ja tanakka niin ylipaino näkyy herkemmin ja löllykkää kertyy nopeammin, jos ei osaa suhteuttaa ruuasta saatuja kaloreita siihen minkä kokoinen on ja mikä on energiankulutus esim. kaksimetrinen tarvitsee enemmän energiaa kuin 165 cm pitkä henkilö. Catherine on myös varmasti liikunnallisempi kuin keskiverto suomalaisnainen. Hän ja William kun molemmat pitävät urheilemisesta. Jos on tottunut näkemään lyhyitä ja tanakoita, voi Catherinen vartalomalli näyttää mukamas epäterveen laihalta. Se on ajatteluharhaa.

Täällä tehdään myös rajuja oletuksia siitä, että Catherine tahallaan näännyttäisi itseään ja suorastaan tuomitaan jopa rikolliseksi kun kehtaa näyttää esimerkkiä ihmisestä, joka ei anna itsensä lihoa holtittomasti. Ihminen voi syödä viisi kertaa päivässä lihomatta, jos ruoka on hyvin koostettua sekä vastaa yksilön omaa energiantarvetta suhteessa kulutukseen. Jos on vaikeaa ymmärtää, että kaikilla ei ole tarvetta ahmia jatkuvasti ruokaa niin yhtä lailla voi olla vaikeaa ymmärtää miksi joku ahmii jatkuvasti erittäin kaloripitoisia ruokia, sokeria, hiilarihöttöjä jne. ilman mitään kontrollia. Jos täytyy ymmärtää lihavien syömishimoa pitäisi ymmärtää laihojen vähäisempää tarvetta kaloripitoisten ruokien ahmimiselle. Jos lihava alkaa voimaan pahoin kun ei saa tarpeeksi kaloreita niin miksi laihankaan pitäisi ahmia, jos alkaa voimaan pahoin?  Catherinen pitäisi ahmia suuria määriä ruokaa lihoakseen suhteellisesti yhtä paljon kuin lyhyemmän naisen eikä se välttämättä ole mahdollista, jos liika ruoka aiheuttaa pahoinvointia.

Pahoittelut, jos tässä kommentissa tuli asioita, joita oli tuotu jo esille. En jaksanut lukea kaikkia yli 20 sivua pahoinvoivien ylipainoisten kitinää. Se, ettei teillä lihotuspakottajilla ole itsehillintää ja halua käsitellä tunne-elämän vaikeuksistanne johtuvaa mieliala-ahmimista, ei tarkoita sitä, että muidenkin pitäisi menettää kontrolli syömiseensä. Ruoka voi toimia huumeena ja aiheuttaa riippuvuutta siinä missä päihteetkin, koska ruuasta saatu nautinto vaikuttaa samalla alueella aivoissa missä päihteistäkin saatava mielihyvä. Itsensä palkitseminen tai lohduttaminen ruualla edesauttaa riippuvuuden syntymistä. Tätä näkökulmaa ei ymmäretä useinkaan edes terveydenhuollossa eikä ylipainoiset saa välttämättä laihdutusneuvonnan ohella ohjausta psyykeen hoitoon, sillä syömistottumuksia voi olla vaikea muuttaa epävakaalla psyykeellä. Epäterve suhtautuminen ruokaan tulee hoitaa pysyvien muutosten edellytyksenä.

Vierailija
496/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla saa lukea, kuinka BMI "ei välttämättä kerro mitään". Tämä siis silloin, kun puhutaan painoindeksin mukaisesta reilusta ylipainosta. Pikkaisen alle 18,5 BMI onkin sitten huolestuttavaa. :D

Joku läskihän tuolla aiemmin kommentoi, että BMI 40 on terveellisempi tila kuin BMI 18, jtkn ja vähän alle 😂Vittumiten harhaisia valaita nykyään. Ei taida läjä tajuta, että melko moni lääketieteellinen toimenpide ja leikkaus estyy tuolla BMI:llä. Nykyään tiedetään, että terveellistä ylipainoa ei ole.

Vierailija
497/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olevat kommentit ja niiden saamat tykkäykset taas osoittavat sen, että laihoja ihmisiä saa haukkua ja kritisoida kehonsa perusteella miten lystää, mutta auta armias, jos saman tekee ylipainoisesta. Catherinen vartalomalli ei ole tyypillistä suomalaista lyhyttä persjalkaista mallia eikä paino jakaudu siihen samalla tavalla. Esim. Meghan on tanakampaa mallia, vaikka varmasti on normaalipainon puolella eikä välttämättä laihduttamallakaan saavuttaisi samanalaista keksivartaloa ilman rasvaimua. Silloin kun on lyhyt ja tanakka niin ylipaino näkyy herkemmin ja löllykkää kertyy nopeammin, jos ei osaa suhteuttaa ruuasta saatuja kaloreita siihen minkä kokoinen on ja mikä on energiankulutus esim. kaksimetrinen tarvitsee enemmän energiaa kuin 165 cm pitkä henkilö. Catherine on myös varmasti liikunnallisempi kuin keskiverto suomalaisnainen. Hän ja William kun molemmat pitävät urheilemisesta. Jos on tottunut näkemään lyhyitä ja tanakoita, voi Catherinen vartalomalli näyttää mukamas epäterveen laihalta. Se on ajatteluharhaa.

Täällä tehdään myös rajuja oletuksia siitä, että Catherine tahallaan näännyttäisi itseään ja suorastaan tuomitaan jopa rikolliseksi kun kehtaa näyttää esimerkkiä ihmisestä, joka ei anna itsensä lihoa holtittomasti. Ihminen voi syödä viisi kertaa päivässä lihomatta, jos ruoka on hyvin koostettua sekä vastaa yksilön omaa energiantarvetta suhteessa kulutukseen. Jos on vaikeaa ymmärtää, että kaikilla ei ole tarvetta ahmia jatkuvasti ruokaa niin yhtä lailla voi olla vaikeaa ymmärtää miksi joku ahmii jatkuvasti erittäin kaloripitoisia ruokia, sokeria, hiilarihöttöjä jne. ilman mitään kontrollia. Jos täytyy ymmärtää lihavien syömishimoa pitäisi ymmärtää laihojen vähäisempää tarvetta kaloripitoisten ruokien ahmimiselle. Jos lihava alkaa voimaan pahoin kun ei saa tarpeeksi kaloreita niin miksi laihankaan pitäisi ahmia, jos alkaa voimaan pahoin?  Catherinen pitäisi ahmia suuria määriä ruokaa lihoakseen suhteellisesti yhtä paljon kuin lyhyemmän naisen eikä se välttämättä ole mahdollista, jos liika ruoka aiheuttaa pahoinvointia.

Pahoittelut, jos tässä kommentissa tuli asioita, joita oli tuotu jo esille. En jaksanut lukea kaikkia yli 20 sivua pahoinvoivien ylipainoisten kitinää. Se, ettei teillä lihotuspakottajilla ole itsehillintää ja halua käsitellä tunne-elämän vaikeuksistanne johtuvaa mieliala-ahmimista, ei tarkoita sitä, että muidenkin pitäisi menettää kontrolli syömiseensä. Ruoka voi toimia huumeena ja aiheuttaa riippuvuutta siinä missä päihteetkin, koska ruuasta saatu nautinto vaikuttaa samalla alueella aivoissa missä päihteistäkin saatava mielihyvä. Itsensä palkitseminen tai lohduttaminen ruualla edesauttaa riippuvuuden syntymistä. Tätä näkökulmaa ei ymmäretä useinkaan edes terveydenhuollossa eikä ylipainoiset saa välttämättä laihdutusneuvonnan ohella ohjausta psyykeen hoitoon, sillä syömistottumuksia voi olla vaikea muuttaa epävakaalla psyykeellä. Epäterve suhtautuminen ruokaan tulee hoitaa pysyvien muutosten edellytyksenä.

Kyllä kuka tahansa meistä voi saavuttaa keksivartalon.

Vierailija
498/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ap:n linkittämän kuvan.

Jill Bidenin ja Catherinen ikäero on noin 30 vuotta mutta tuota kuvaa katsoessa ei sitä voi uskoa. Biden näyttää ikäistään nuoremmalta ja Catherine vanhemmalta.

Vierailija
499/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä näkökulma. Mä kärsin koko nuoruuteni muiden naisten, yleensä vanhempien, jatkuvasta hoikkuuteni arvostelusta. Kateudeksi sen tulkitsin mutta ei sitä silti ollut kiva kuunnella joka ikisellä työpaikalla.

Nykyään olen yhä hoikka ikäisekseni ja täysin tyytyväinen ulkomuotooni.

Vierailija
500/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla saa lukea, kuinka BMI "ei välttämättä kerro mitään". Tämä siis silloin, kun puhutaan painoindeksin mukaisesta reilusta ylipainosta. Pikkaisen alle 18,5 BMI onkin sitten huolestuttavaa. :D

Joku läskihän tuolla aiemmin kommentoi, että BMI 40 on terveellisempi tila kuin BMI 18, jtkn ja vähän alle 😂Vittumiten harhaisia valaita nykyään. Ei taida läjä tajuta, että melko moni lääketieteellinen toimenpide ja leikkaus estyy tuolla BMI:llä. Nykyään tiedetään, että terveellistä ylipainoa ei ole.

Toki moni lääketieteellinen toimenpide estyy runsaan ylipainon vuoksi, mutta siitäkin huolimatta jopa BMI 40 on kuolleisuuden kannalta pienempi riski kuin BMI alle 18,5. Puhuin koko ajan kuolleisuudesta.

Muuten olen normaalipainoinen ja terveellä itsetunnolla varustettu, joten nämä läskijutut korkeintaan hymyilyttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi