Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh, onpas toi Catherine laiha

Vierailija
12.06.2021 |

https://img.ilcdn.fi/c9Ww9wy3N2-GhS1TSUNvc0Icf90=/full-fit-in/612x0/img…

Ihan jo huolestuttavan näköinen. Vyötärö kohta samaa leveyttä pään kanssa. Tulee Victorian näivettyminen mieleen :(

Kommentit (574)

Vierailija
421/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla saa lukea, kuinka BMI "ei välttämättä kerro mitään". Tämä siis silloin, kun puhutaan painoindeksin mukaisesta reilusta ylipainosta. Pikkaisen alle 18,5 BMI onkin sitten huolestuttavaa. :D

Vierailija
422/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin tuossa kuvassa Jillin vierellä laihuus oikein ylikorostuu. Ei näytä enää hyvältä.

Jos nyt ulkonäköä pitää ruotia, niin sanon samalla että Jillillä oli yhtä ohuet sääret ja pohkeet kuin C:lla. 

So? Ei tarvitse olla tasapaksu joka paikasta ja Jill on jo iäkäs.

Catherine ei saa olla hoikka mutta Jill saa omata C:een sääret olematta "kuollut anorektikko" koska ikä?  Mahtavaa logiikkaa taas palstalla. 

Mammulit ovat tosiaan kateellisia oikeasti hoikille naisille, piilovidduillaan muka "huolestuneena" ja kappas, aina löytyy pari anorektikkoakin kertomaan kuinka just oli samanlainen liipalaaba..huoh..

Miten niin, "Catherine ei saa olla hoikka?" Tottakai hän saa olla vaikka kuinka hoikka.

Ei se muuta sitä, että hän näyttää anorektiselta.

Jillistä ei nyt kuollutta anorektikkoa saa millään😅

21 sivua jaskanjauhantaa kuinka Catherine on liian laiha. Kyllä se vähän vaikuttaa siltä, että tämä asia häiritsee mammoja oikein urakalla. Hän on aina ollut hoikka ja joillakin se on luontaista.

Minä olen 168 cm ja 51 kg. Aina joku jaksaa mainita miten olen niin kamalan laiha. Luuletteko, että teen sen tarkoituksella? Että laihdutan ja jätän syömättä jotain, lasken ruokapaloja? Ei. En laihduta koskaan, en ole ikinä laihduttanut, enkä laskenut mitään kaloreita. Syön aina juuri sen verran mitä tekee mieli. Lasten vuoksi syödään säännöllisesti ja terveellisesti ja välillä tietysti myös herkutellen. Eikä minulla ole painon kanssa minkäänlaisia ongelmia. Mutta ihmettelen, että miksi minun painoni tai Catherinen paino on jollekin toiselle ongelma? Jos ihminen itse on tyytyväinen, niin mitä helkkaria se kellekään toiselle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähän sairaalta. Hänen sisarensa on kyllä samantyylinen että on hoikat geenitkin. Auttaisikohan salitreeni. Voisi olla n 10kg lisää niin näyttäisi terveemmältä. Pää näyttää suhteettoman suurelta. Koskahan hänen hermonsa pettää. On varmaan vaikea olla noin pölyttyneessä hovissa.

Vierailija
424/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine on varmasti luinen tuon punaisen mekkonsa alla. Hänen kannattaisi lisätä hiilareita ja proteiineja ruokavalioonsa.

Vierailija
425/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että William tykkää.

Vierailija
426/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla yhtä hoikassa kunnossa, mutta olen kuten 60% suomalaisista, ylipainoinen pullero. Kesällä varsinkin olisi niin ihana laittaa tuollainen mekko päälle ja hoikistella.

Vierailija
427/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta hyvin huomaa miten lihavuus on nykyään "normaalia".

Vierailija
428/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla yhtä hoikassa kunnossa, mutta olen kuten 60% suomalaisista, ylipainoinen pullero. Kesällä varsinkin olisi niin ihana laittaa tuollainen mekko päälle ja hoikistella.

Täytyy kyllä sanoa, etten itse haluaisi ihan noin laiha olla, että tuosta mekosta jää vielä tyhjää. Pääkin alkaa tosiaan näyttää valtavalta verrattuna muuhun kroppaan.

Vierailija
429/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päättelykyky sinulla, kun liian laihan ja lihavan väliin ei jää mitään😂

Vierailija
430/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on taas kehopositiivisuutta ketju täynnä. Hoikkia saa ilmeisesti kauhistella monen sibun verran, mutta läskejä ei saa kommentoida lainkaan koska kehopositiivisuus?

Vierailija
431/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on taas kehopositiivisuutta ketju täynnä. Hoikkia saa ilmeisesti kauhistella monen sibun verran, mutta läskejä ei saa kommentoida lainkaan koska kehopositiivisuus?

Sivuston mammat ovat pääasiassa pullukoita, joten jokainen normaalipainoinen aiheuttaa kauhean kateuden.

Vierailija
432/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kehopositiivisuus-termi keksitty siitä syystä, että läskeiltä loppui tekosyyt?

Vierailija
433/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Eikä ole, vaan pääasia että Catherine itse tykkää ja kroppa toimii kuten pitää.

Vierailija
434/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä kukaan ei voi olla normaalipainoinen? Kaikki ovat joko liian laihoja tai lihavia.

Vierailija
435/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee myöskin niin että oikeasti hoikat eivät saa julkaista "kehopositiivisia" kuvia lettu levällään ilman rihmankiertämää, plus kokoiset ovat sankareita ja idoleita kun niin tekevät;) 

Vierailija
436/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuston mammat ovat pääasiassa pullukoita, joten jokainen normaalipainoinen aiheuttaa kauhean kateuden.

Ei nyt ihan noinkaan. Luulisin, että aika harva haluaisi olla noin laiha kuin Catherine.

Vierailija
437/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olevani ylipainoinen, lapsesta asti jojoillut painoni kanssa. Haluaisin olla kuin tuo Catherine, joskus päässytkin hyvin lähellä - mutta minulla syömishäiriötä ollut lapsesta asti (anoreksia, bulimia jne). Inhoan ylipainoista itseäni, mutta osaltaan vaikea masennus mikä minulla on niin aiheuttanut nyt ahmimisreaktion jne eikä yhtään helpottanut asiaa, että koronan vuoksi kaikki urheiluhallit olleet kiinni (juoksu ei onnistu polven nivelrikon vuoksi). 

Vierailija
438/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan noinkaan. Luulisin, että aika harva haluaisi olla noin laiha kuin Catherine.

Tuota valhetta nyt ei usko kukaan =D

Vierailija
439/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin tuossa kuvassa Jillin vierellä laihuus oikein ylikorostuu. Ei näytä enää hyvältä.

Jos nyt ulkonäköä pitää ruotia, niin sanon samalla että Jillillä oli yhtä ohuet sääret ja pohkeet kuin C:lla. 

So? Ei tarvitse olla tasapaksu joka paikasta ja Jill on jo iäkäs.

Catherine ei saa olla hoikka mutta Jill saa omata C:een sääret olematta "kuollut anorektikko" koska ikä?  Mahtavaa logiikkaa taas palstalla. 

Mammulit ovat tosiaan kateellisia oikeasti hoikille naisille, piilovidduillaan muka "huolestuneena" ja kappas, aina löytyy pari anorektikkoakin kertomaan kuinka just oli samanlainen liipalaaba..huoh..

Miten niin, "Catherine ei saa olla hoikka?" Tottakai hän saa olla vaikka kuinka hoikka.

Ei se muuta sitä, että hän näyttää anorektiselta.

Jillistä ei nyt kuollutta anorektikkoa saa millään😅

21 sivua jaskanjauhantaa kuinka Catherine on liian laiha. Kyllä se vähän vaikuttaa siltä, että tämä asia häiritsee mammoja oikein urakalla. Hän on aina ollut hoikka ja joillakin se on luontaista.

Minä olen 168 cm ja 51 kg. Aina joku jaksaa mainita miten olen niin kamalan laiha. Luuletteko, että teen sen tarkoituksella? Että laihdutan ja jätän syömättä jotain, lasken ruokapaloja? Ei. En laihduta koskaan, en ole ikinä laihduttanut, enkä laskenut mitään kaloreita. Syön aina juuri sen verran mitä tekee mieli. Lasten vuoksi syödään säännöllisesti ja terveellisesti ja välillä tietysti myös herkutellen. Eikä minulla ole painon kanssa minkäänlaisia ongelmia. Mutta ihmettelen, että miksi minun painoni tai Catherinen paino on jollekin toiselle ongelma? Jos ihminen itse on tyytyväinen, niin mitä helkkaria se kellekään toiselle kuuluu?

On eri asia olla hoikka tai laiha kuin selvästi alipainoinen. Se huolestuttaa. Ihan samalla tavalla kuin selkeä ylipaino.

Catherine on näyttävän näköinen ja aina ollut hoikka, hänen normaalipainonsa on varmasti  luontaisesti alempi kuin keskivertopirkon, mutta minunkin mielestä huolestuttavan laiha noissa uusissa kuvissa, ja huolestuttavan siksi, että toivon, että hän ei sairastuisi. Varmasti ollut rankka vuosi, toivottavasti kysessä vain strerssi, joka on jo menossa ohi. 

Vierailija
440/574 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi🤔

Tosiasiassa Cate ei ihan riitä Viljami lle, kuten tiedetään😉