Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle saa kehua lapsiaan?

Vierailija
11.06.2021 |

Täällä palstalla saa usein lukea, että on typerää, noloa ja ärsyttävää, kun joku työkaveri, kaveri tai sukulainen kehuu omia lapsiaan tai kertoo näiden elämästä. Kenelle sitten lapsistaan saa puhua? Puolisolleen?

Esim. nyt haluaisin kauheasti näyttää jollekulle ihania kuvia lapseni viime viikolla olleista vanhojentansseista. En sitten ole näyttänyt, kun palstan mukaan ketään ei kiinnosta.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ympäröidä itsensä ihmisillä, jotka ovat hyviä sinulle. Kateelliset pask*t voi jättää pois tästä yhtälöstä.

Minulla on tietyt ystävät ja sukulaiset joiden kanssa voi keskustella aidosti, ja sitten on näitä kateellisia pöhköjä, joille en edes viitsi enää kertoa mitään.

Oletko ihan täysin varma, että nuo ovat sinulle kateellisia? Vaiko vaan tyytyväisiä, että heidän elämänsä onnistumisia ei mitata pikku Vilpertin ensimmäisen kakan koostumuksen perusteella?

Vierailija
62/66 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ilman päihteitä jaksa kuunnella mitään keneltäkään. En ymmärrä mitä mielenkiintoista on keskustella yleensä ihmisten kanssa? Mieluummin olen hiljaa yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenellekkään sillä se on typerää. Sitten kun niitä ylistää niin yht äkkiä ne ovatkin eronneet ja on vaikeeta kertoa ettei menekkään ihan hyvin. Mun äidistäni on hyvä esimerkki kuinka hän ylisti ja retosteli työpaikalla lapsenlapsillaan. Kun se perhe hajosi niin ei kehdannut kertoa kenellekkään että se korttitalo hajosi. Piti kulisseja yllä niin pitkään kun pystyi siihen asti kun jäi pois työpaikasta. 

Nyt aivan naurettavaa kuinka lähiomaiseni retostelee perheellään ja kymmeniä miehiä on hänellä ollut ja esittää jotain mummoa kun ei enää saa miehiä. Ei helkutti mitä pellen touhua sillä kaikki lapset ovat otettu huostaan. Yhtäkään ei ole itse elättänyt eikä ole päivääkään käynyt töissä ja nyt esittää tuntemattomille ihmisille jotain rakastavaa isovanhempaa. Ei jumankauta mitä pellejä tässä täytyy katsella. Hän on niin rakastava ja omistautunut lapsenlapsilleen ja mainostaa joka mutkassa lapsenlapsia. Täyttä teatteria kun hän ei rupsahtaneena enää kelpaa miehille. Koko elämänsä ajan hänelle on miehet ollut kaikkein tärkeintä niin että lapset ovat saaneet mennä lastenkotiin niiden miesten takia. 

Vierailija
64/66 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mää ny kohteliaisuudest tietenki kattelen ne sun kuvas. Näyt vaa. Ei mua haittaa.

t. Länsi-Suomi

Mää näytän sul vastineeks kuvat mun kasvimaalt ja mun kissast - joka on muute ihana.

sama

Kasvimaasta ja kissasta laitan kuvia Instagramiin. Katsokoon kuka haluaa. Lapsista en sinne kuvia jaa.

AP

Öööö. Et tajunnut pointtia.

Kelaapa vähän.

1. Meillä on erilaisia intressejä....

2. Mutta toki lapsiaan voi kehua kelle haluaa. Ei se pahaa tee.

Vierailija
65/66 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekeminen liikakansoitettuun Maahan on ympäristörikos. Kannattaisi olla ihan hiljaa, jos on sellaiseen virheeseen sortunut, että pentuja tekee.

Vierailija
66/66 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä saa kehua vaikka kenelle, kunhan se tulee sydämestä, eikä lapset ole vaikka vaan jokin väline päteä.

On kiva kuulla muiden kuulumisia ja päästä myötäelämään tärkeitä hetkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän